Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Barti16
Nowy
Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce/......
|
Wysłany: Nie 12:47, 11 Kwi 2010 Temat postu: Ogar 200 Duzy Problem |
|
|
Witam wyciągnąłem po zimie Ogara 200 odpalił za 3x razem. Przeczyściłem świece i przejechałem jakieś 500 metrów. Odstawiłem go do garażu. Następnego dnia chciałem się przejechać ale nie odpala (w ogóle nie łapie). Iskra jest, benzyny jest mało ale się przelewa i świeca jest mokra. Wyczyściłem gaźnik ale dalej nic. Do tego jak jeżdżę ma strasznego muła na 3 biegu. V-max ogara to 40-45. Nie wiem czemu on jest taki wolny i mułowaty czy to może być wina zbyt ostrego docierania przez 500km? Wcześniej jeździł brat.
PS..Proszę o porady jak pozbyć się słabej mocy silnika i jak powiększyć v-max. I co zrobić aby odpalił.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Barti16 dnia Nie 12:48, 11 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ogryzek
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: Nie 12:48, 11 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
może zapłon się przestawił sprawdź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Barti16
Nowy
Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce/......
|
Wysłany: Nie 12:49, 11 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
A jak zwalczyć jego słaby v-max i większa moc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniel987
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kobylany (KROSNO)
|
Wysłany: Nie 12:49, 11 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
mi też tak nie odpalał po zimię, przeczyściłem gaźnik itd i dalej nic
a sie okazało że pływak sie zawiesił
może pływak u cb też ;]
wytłumacze jak umie :
Odkręć te 2 śrubki gdzie sie pompuje paliwa i poruszaj tą blaszką w środku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Daniel987 dnia Nie 12:53, 11 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kry$tian
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Nie 12:52, 11 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Gdy zapłon dobrze ustawisz to osiągi powinny się zwiekszyć jak silnik jest w dobrym stanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nikog0
Nowy
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: Pon 17:20, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
pokombinuj. Spróbuj inną świecę, moze na innej będzie lepsze spalanie, wyreguluj zapłon, tak aby na 3mm przed martwym górnym punktem platynki zaczynały się otwierać, maxymalne rozchylenie platynek to przerwa na 2 żyletki.
Przeczyść gaźnik - to nigdy nie zaszkodzi, wyreguluj go, ustaw wolne obroty, jak silnik był dobrze dotarty (nie żyłowany) to powinien ładnie chodzić.
Mój ogar 200 miał tylko mzienione raz pierścienie, potem docieranie 500 km i chodzi jak mówka, zapala od kopa w mróz , od kopa w lecie i jak jest ciepły.
Ale dawniej był problem bo palił tylko jak był zimny, jak sie zagrzał to nie palił. Zależy to od świecy zapłonowej i kąta wyprzedzenia zapłony, dlatego należy go dobrze ustawić.
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|