Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ukasz315
Nowy
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 14:28, 07 Kwi 2009 Temat postu: Ogar 200 |
|
|
Witam.
Mam taki problem.
Gdy jade na 2 albo 3 na pelnym gazie to motor mi sie dusi i gasnie.
Gażnik jest dobrze przeczyszczony.
Ja mysle ze to moze byc od swiecy,za duzo paliwa lapie,iglica zle ustawiona,zle gaznik ustawiony.
Poradzcie cos !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Wojtek0015
Początkujący
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Wto 14:44, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Myśle że za mało paliwa dostaje jak ci na pełnym gazie gaśnie. Nie wiem może się mylę sprubuj ustawić na igliy większą dawke paliwa, no albo tak jak mówiłeś świeca nie pasuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 18:36, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
A ja powiem, zebys opisale dokladniej problem. Kolor swiecy? Czy po wyciagnieciu jest mokra czy sucha? Jaki kolor dymu? W jaki sposob przerywa, dusi sie czy szarpie itd. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zgredzik11
Częsty bywalec
Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Czerwin (nie daleko Ostrłęki)
|
Wysłany: Pią 18:41, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Filtr powietsza moim zdaniem albo przewód od filtra gdzies powietrza dzikiego łapie i już... sprawdż to!
Pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Potfur
Bywalec
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ogarolandia
|
Wysłany: Pią 19:09, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
jak macie jakies brudy w gaźniku to sobie kupcie wężyk do paliwa z filtrem...bardzo dobre rozwiązanie. a u ciebie przepustnica jest ok?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 9:32, 12 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Potfur napisał: | jak macie jakies brudy w gaźniku to sobie kupcie wężyk do paliwa z filtrem...bardzo dobre rozwiązanie. a u ciebie przepustnica jest ok? |
Fascynujece, najlepszy jest siateczkowy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Potfur
Bywalec
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ogarolandia
|
Wysłany: Nie 10:56, 12 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
a ty tylko cytowac umiesz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Goger
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:33, 12 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
No moze to i nie do tematu najwyrzej bana dostane ale przepraszam.
"Potfur" jesli muwisz za PKS 100 umie tylko cytowac i tylko cytuje tzn. ze spisz na forum bo jest on jednym w wielu na tym forum ktorzy umieja dobrze doradzic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 9:02, 13 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Nie napisalem tego aby Cie krytykowac. Ja tylko zasugerowalem, ze logicznym jest, iz filtr paliwa sluzy do wylapywania zanieczysczen, glownie z baku. Wedlug mojego skromnego zdania taka wypowiedz byla zenujaca. Co do mnie to jestem osoba posiadajaca bardzo ograniczona wiedze na temat motocykli, glownie z powodu mojego wieku, ale jakis ulamek mozgu fachowca posiadam. Moze tylko dla tego, ze czasem przejde sie do warszatatu i cos porobie przy samochodach z wujem. Idac dalej, kiedys opisywalem dokladnie problem i dawalem wiekszosc mozliwych odpowiedzi. Przynajmniej te, o ktorych nie zapomnialem. POzniej stwierdzilem, ze metoda ta jest malo skuteczna. Po pierwsze czlowiek sie meczy, po drugie kolejne posty mowia o tym samym co wczesniej napisalem, a po trezcie u osoby, ktora ma problem, albo nie chce sie czytac, albo pojawia sie u niej metlik w glowie. Tak wiec w tym poscie moglbym znou zrobic cos takiego, ale w sumie po co jak zrobilem to wczesniej. Wystarczyloby skozystac z opcji szukaj. Ten temat byl walkowany X razy. Ale ok. Najpierw wyklucza sie w takim wypadku elementy ramy. Wystarczy zakrecic przednim i tylnim kolem. Jezeli poruszaja sie bez oporow, a hamulce nie tra to jest ok. Potem przechodzi sie do sprzegla. Ponosi sie tylnie kolo, wrzuca bieg(z sprzeglem) i puszcza. powinno sie obracac. Potem sie sprzeglo wciska i obserwuje kolo. Powinno lekko nabrac rotacji, leciutko. Sprzeglo powinno minimalnie puszczac czesc energi na lancuch. Jak tak jest to ok, jesli nie to nalezy doregulowac to sruba regulacyjna. Teraz zostawia sie silnik i patrzy na lancuch. Powinien miec lekki luz, obracajac kolem luz ten ma pozostac taki sam. Jezeli tak nie jest, a rama jest prosta lancuchwraz z zebtakami nadaje sie do wymiany. Teraz przechodzimy do zaplonu(przy regulowaniu sprzegla silnik musi byc zawsze nagrzany, tak samo jak do innych regulacji!). Jezeli silnik odpala do 5 kopow z zimnego silnika, do 2 z cieplego bez przelania, wkreca sie na wysokie obroty i rowno chodzi na niskich(wszystko na luzie), miedzy platynkami nie pojawiaja sie iskry i jest miedzy nimi odleglosc 0,4mm w GMP tloka to zaplon jest niemal idealnie zblizony do punktu 1,8mm przed GMP tloka. Teraz przejdzmy do swiecy. Powinna miec cieplote Iskry F80 i jej zamiennikow innych firm. Odleglosc miedzy elektrodami powinna wynosic 0,4mm a ich kolor ma byc brazowy. Jezeli nie jest nalezy podnosic badz obnizac iglice. jezeli podejzewamy, ze przyczyna usterki jest zatkany tlumik lub filtr powietrza nalezy odkrecic te dwa elementy i jechac bez nich. Mozna do zrobi, ale na bardzo krotki czas! Swieca powinna miec takze stabilna mocna iskre w jednym punkcie. Jezeli skacze nalezy ja wymienic. W tym wypadku iskra wogle jest, ale moze byc za slaba, jest to jednak watpliwa przyczu\yna i nie rozpatrywalbym tego wogle... Teraz regulacja gaznika. Poziom w komrze plywakowej powinien byc taki, ze paliwo w ropylaczu ma sie znajdowac dokladnie 1mm pod krawedzia. Jak tak nie jest nalzy to wyregulowac. Dysze jak i caly gaznik powinien byc idealnie czysty. Srube obrotow jalowych powinno zostawic sie w spokoju, zaplon tez nie wypada. Pozostaje lewe powietrze. Wystarczy uruchomic silnik i zdjac gume filtra, a pozniej przyslonic gaznik reka. Jezeli silnik sie zadusi i zgasnie dosc szybko silnik nie dostaje lewego powietrza. Tym szybciej gasnie tym lepiej. Jezeli nie gasnie tez nie nalezy sie tym specjalnie przejmowac. Moze byc tak, ze gasnie jak nabierze temperatury. Jezdzac na srednich obrotach latem silnik powienien byc tak nagrzeany, ze dekiel od sprzegla nie powinien parzyc. Elementy czule na temperature to swieca, kondensator, platynki, cewka zaplonowa, magneto. Wymienilem wiekszosc elementow, ktore mogly sie zepsuc badz rozregulowac z wiekiem czasu. Jakbym mial odpowiedzi na wczesniej zadane pytania by7laby o wiele wieksza szansa trafienia w prawdziwy problem. Nie uwzglednialem wogle zuzycia elementow wlasciwego silnka tylko jego osprzetu. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cinex94
Wymiatacz
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 10:49, 13 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Wyczyść kranik, załóż filterek paliwa, jak to nie pomoże to zrób to co napisał PKS100, miałem podobny problem i po wyczyszczeniu kranika i założenia filtra paliwa było OK, możesz jeszcze wyczyścić bak, bo syf może osadzać się na kraniku. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cinex94 dnia Pon 10:50, 13 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 20:37, 13 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Heh, no to wszystko doplyw paliwa przed ganzikiem xD Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|