Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Czw 19:41, 30 Lip 2009 Temat postu: Odpala i po chwili gaśnie |
|
|
odpala i zaraz gaśnie i cięzko jest odpalić później nie wiem co robić zaczyna mnie już to wnerwiać
świeca mokra czyli pewnie zalewa ale ja już poziom obniżałem i pojeździło trochę i dławiła się trochę dobra postawiłem i obniżyłem poziom bo świeca była mokra wcześniej a teraz już wcalen ie jeździ rzuciłem to gówno bo siedziałem cały dzień a to niechodzi tak jak powinno
tak więc proszę WAS o pomoc wszystkie propozycje mile widziane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tojtas
Częsty bywalec
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw 22:55, 30 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Daj iglice na rowek wyżej (uboższą mieszankę).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pią 8:36, 31 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
jak jest już najmniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pablo161
Bywalec
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 13:30, 31 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
No to blaszką w komorze pływakową w dół
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pią 13:59, 31 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
no i co mi z tego jak wogóle nie odpali?? jak tak zrobię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pon 20:22, 03 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
zobacz jak tam zapłon, jaka iskra na świecy-najlepiej zmień i ewentualnie ustaw gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sniiKe
Wymiatacz
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Drawski Młyn [wlkp]
|
Wysłany: Pon 20:55, 03 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
a iskry nie traci? :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Wto 7:59, 04 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
iskry nie traci bo jak sprawdzam jest cały czas a zapłon jeszcze zobaczę tylko niewiem jeszcze jak?
świeca nówka champion wygrzana
gaźnik to też zobaczę tylko to nie jest takie proste
wy nie macie pojęcia jak mnie to wkur*ia to gówno jest przeklęte
napiszcie mi jeszcze:
w którą stronę opóźnić zapłon i odwrotnie
jakie są objawy gdy jest za mało paliwa i za dużo paliwa w komorze pływakowej
jakie są objawy za wczesnego i za późnego zapłonu
i dlaczego nie odpala wogóle z kopa
dlaczego jak odpali to zgaśnie od zalewania czy od małej ilości paliwa
dlaczedo ciągle świeca jest czarna nawet jak jest za mało paliwa
dlaczego nie trzyma wolnych przez takie przerywanie dziwne tylko jest????????
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek15 dnia Wto 19:04, 04 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PLNY69
Bywalec
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:32, 06 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Witam.
Myślę, że przyczyną gaśnięcia może być zapchany filtr powietrza lub zanieczyszczony gaźnik. Przez dłuższy okres czasu zastanawiałem się dlaczego dzieje się tak w mojej jawce. Zdjąłem gumę prowadzącą powietrze z filtra do gaźnika i odpalał bez problemu. Powodem był właśnie zanieczyszczony filtr powietrza. Wymieniłem go na nowy w moim przypadku stożkowy i jeździ bez zarzutu, więc w Twoim przypadku może być tak samo. Co do nietrzymania niskich obrotów może być to wina zanieczyszczonej lub uszkodzonej jednej z dysz. Myślę że na początek powinieneś podwyższyć lekko iglice poprzez naciągnięcie linki od gazu pokrętłem w miejscu gdzie wchodzi linka od gazu do gaźnika.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek1818
Wymiatacz
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)
|
Wysłany: Czw 16:27, 06 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Wiesz co Tomek, jak uważasz, że się gówno na tym znamy to po co nas prosisz o pomoc hm? Żeby wyżywać się na nas bo Twój motorek nie może odpalić? Zawsze zaczyna się od najprostszych przyczyn. I chyba Ty nie masz o tym pojęcia skoro sam nie potrafisz se naprawić -_-.
Pierwsza rzecz, to sprawdź ile masz paliwa bo już się zdarzało, że delikwenci nie mogli odpalić bo wachy za mało było.
Druga to powiedz co z nim robiłeś, że nie chce odpalić.
Jak nie trzyma sie na niskich obrotach to dokręć środkową śrubkę w gaźniku, mi to pomogło.
Mówisz, że twój motorek jest przeklęty? Ty jesteś jego mechanikiem, porozmawiaj z nim i poproś, żeby zapalił. Czasem działa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sniiKe
Wymiatacz
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Drawski Młyn [wlkp]
|
Wysłany: Czw 16:59, 06 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
w którą stronę opóźnić zapłon i odwrotnie
jakie są objawy gdy jest za mało paliwa i za dużo paliwa w komorze pływakowej
jakie są objawy za wczesnego i za późnego zapłonu
i dlaczego nie odpala wogóle z kopa
dlaczego jak odpali to zgaśnie od zalewania czy od małej ilości paliwa
dlaczedo ciągle świeca jest czarna nawet jak jest za mało paliwa
dlaczego nie trzyma wolnych przez takie przerywanie dziwne tylko jest????????
1. Zgodnie ze wskazówkami zegara - opóźnienie, na odwrót - opóźnienie
2 i 5. Chyba masz za mało paliwa (zapchany gaźnik)
3. nie wiem
4. Przeczyść gaźnik bo nie ma paliwa to gaśnie xD
6. nie kumam Cie xD
7. Jak ci odpala i gaśnie to jak ma trzymać niskie obroty?? xD Przeczyść ten gaźnik
Przeczyść ten gaźnik xD
A jak odepniesz wężyk to leci ciurkiem, czy raz leci raz nie leci xD
Po za tym mówisz, że świeca czarna, a nie zalana, czyli nie dochodzi paliwo!!
No i przeczyść ten gaźnik jak nie wiesz jak to w "Tutoriale" jest o tym temat
Pozdrawiam
EDIT
może masz filtr zapchany i nie dochodzi powietze
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sniiKe dnia Czw 17:01, 06 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PLNY69
Bywalec
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:05, 06 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | 1. Zgodnie ze wskazówkami zegara - opóźnienie, na odwrót - opóźnienie |
Albo popełniłeś błąd w pisowni, albo źle zrozumiałem, w każdym razie zapłon przyśpiesza się przekręcając iskrownik w lewo, a opużna w prawo, tak w ramach sprostowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gacek017
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Czw 19:40, 06 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Tomek15 napisał: |
jakie są objawy za wczesnego i za późnego zapłonu
|
Za późny zapłon-silnik mniej się grzeje jest slabszy i nie ma problemów z odpaleniem na kopa.Za wczesny-silnik ma ciężko odpalić na kopkę mocno się grzeje i motorek jest mocniejszy.Pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pią 20:27, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
PLNY69 napisał: | Witam.
Myślę, że przyczyną gaśnięcia może być zapchany filtr powietrza lub zanieczyszczony gaźnik. Przez dłuższy okres czasu zastanawiałem się dlaczego dzieje się tak w mojej jawce. Zdjąłem gumę prowadzącą powietrze z filtra do gaźnika i odpalał bez problemu. Powodem był właśnie zanieczyszczony filtr powietrza. Wymieniłem go na nowy w moim przypadku stożkowy i jeździ bez zarzutu, więc w Twoim przypadku może być tak samo. Co do nietrzymania niskich obrotów może być to wina zanieczyszczonej lub uszkodzonej jednej z dysz. Myślę że na początek powinieneś podwyższyć lekko iglice poprzez naciągnięcie linki od gazu pokrętłem w miejscu gdzie wchodzi linka od gazu do gaźnika.
Pozdrawiam. |
filtr jest nowy więc niewiem
Piotrek1818 napisał: | Wiesz co Tomek, jak uważasz, że się gówno na tym znamy to po co nas prosisz o pomoc hm? Żeby wyżywać się na nas bo Twój motorek nie może odpalić? Zawsze zaczyna się od najprostszych przyczyn. I chyba Ty nie masz o tym pojęcia skoro sam nie potrafisz se naprawić -_-.
Pierwsza rzecz, to sprawdź ile masz paliwa bo już się zdarzało, że delikwenci nie mogli odpalić bo wachy za mało było.
Druga to powiedz co z nim robiłeś, że nie chce odpalić.
Jak nie trzyma sie na niskich obrotach to dokręć środkową śrubkę w gaźniku, mi to pomogło.
Mówisz, że twój motorek jest przeklęty? Ty jesteś jego mechanikiem, porozmawiaj z nim i poproś, żeby zapalił. Czasem działa |
kto powiedział że się gówno znacie?? chyba ty koleszko
i tak ogólnie to nie skomentuję twojej wypowiedzi
--------------------------------------
dzięki wszystkim za odpowiedzi
na pewno przeczyszczę gaźnik skoro wszyscy tak twierdzą zobaczysię
a i zajrzyjcie tu kiedyś jeszcze
a jeszcze apropos gaxnika to oczywiście mówimy tu o silniku świeżo na dotarciu cylindra po szlifie nowy tłok i pierścienie tak więc z wypowiedzi innych w necie wiem iż silnik na dotarciu jest mułowaty a to że potrzebuje bogatszą mieszankę to chyba wszyscy wiemy ;D
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek15 dnia Pią 20:30, 07 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|