Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szyna
Bywalec
Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Śro 18:11, 20 Wrz 2006 Temat postu: Obroty, nie rowna praca |
|
|
Siema jest taki problem: wcale nie mam niskich obrotow podczas jazdy w miejscu zawsze zgasnie, i zaczął nie równo silnik chodzic czy to od gaznika ?? nie piszcie o tej srubce co reguluje bo nic ona nie daje[/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 18:20, 20 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
O jakiej śróbce mówisz? Do regulacji słuzy ta środkowa ze sprężynką. Pozostałe mają być wkręcone. Może łapie ci lewe powietrze, wtedy też obroty będą nierówne i może nie być jałowych. Sprawdż też zapłon tak na wszelki wypadek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiśl@k
Wymiatacz
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z zaskoczenia
|
Wysłany: Śro 18:37, 20 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
HA !! wiec jednak przy gaźniku jest śrubka regulująca. Kiedyś to napisałem to się zwyzywaliśmy o to tak ze ostrzeżenia poleciały stare dzieje, ale nie mogłem sie powstrzymać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 20:00, 20 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Przy gaźniku masz 3 śrubki. Z lewej dysza główna (wkręcić do oporu), środkowa ze sprężynką regujuje wysokość przepustnicy (tą czasem trzeba pokręcić ) i prawa dysza biegu jałowego (też wkręcona do oporu).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 14:12, 21 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Elo
To ze mną się kłuciłeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiśl@k
Wymiatacz
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z zaskoczenia
|
Wysłany: Czw 14:35, 21 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Wiem, pamiętam straciłeś przez to moderowanie. Mniejsza z tym. Było minęło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 14:55, 21 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Ale chciałbym z powrotem ten tytuł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiśl@k
Wymiatacz
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z zaskoczenia
|
Wysłany: Czw 15:43, 21 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
zeby mi napi_przyc ostrzeżen
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wiśl@k dnia Sob 12:29, 23 Wrz 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 17:09, 22 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Nie, nie, wtedy bym się źle zachował Dlatego, bo mi brak tych + i - obok ostrzeżeń .
Sory za offtop.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Pią 19:44, 22 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Wiśl@k, ocenzuruj... Na razie ostrzezonko. Jak zmienisz tego posta, to daj znać na PW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
0VV
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z kątowni
|
Wysłany: Sob 11:44, 23 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
a tak wracając do tematu... śrubka między dyszami - standardowo (jednak teoretycznie nie w każdej jawce tak samo, bo kazda jest troche inaczej eksploatowana i w innym stopniu zużyta), ale standardowo ustawiane jest póltora obrotu od maksymalnego wkręcenia. jeżeli będzie gasnąć to wkręć ile sie da (do końca), jeśli zgaśnie - zprawdź dziurke w gaźniku pod spodem (zaraz obok króćca), działa ona jak odpowietrznik, gdy jest za dużo powietrza to przez tą dziurke ucieka to niepotrzebne, jeżeli dziurka jest zatkana to powietrze nie ma którędy uciekać i nie ma wolnych obrotów. Jeżeli nie jest zatkana albo po odetkaniu dalej gaśnie, to sprawdź czy nie łapie lewego powietrza przy gaźniku (najłatwiej jest na zgaszonym silniku dać gaz do spodu, zatkać ten odpowietrznik co wyżej napisałem o nim i dmuchnąć tam, gdzie wchodzi rurka od filtra powietrza, jak usłyszysz że gdzieś powietrze uchodzi to już znalazłeś problem, musisz uszczelnić silikonem lub hermetykiem), a jeżeli to jeszcze nie to to sprawdź zapłon.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiśl@k
Wymiatacz
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z zaskoczenia
|
Wysłany: Sob 12:26, 23 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
"napieprzyć" to wg Ciebie wulgaryzm napierd.....lić to tak ale to co napisałem to nie jest bluzga . bez przesady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Sob 13:45, 23 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Mniejsza o to> tak czy inaczej jest to wyraz uznawany za wulgarny. Zrestzą, poprawiłeś to i już po krzyku. Koniec offtopu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 12:55, 24 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Ale macie problem chopaki . Dzięki OVV, bo ja też nie mam wolnych obrotów i regulowałem je śrubką od linki gazu na dekielku gaźnika. Sprawdze czy jest zatkana ta dziurka. Pozdrawiam
PS: Dać gaz do spodu, czyli opuścić na maxa przepustnice?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|