Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AndcRew
Początkujący
![Początkujący Początkujący](http://images26.fotosik.pl/251/537e2d897c5a8f1c.png)
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 10:56, 04 Mar 2013 Temat postu: Obroty i zaplon |
|
|
Witam. Mam strazne prolemy z regulacja jawki. Zauwazylem ze jak ja przechylam na lewo to obroty rosna. Jak to jest podczas skrecania? Ogolnie jawka pracuje przez chwile, wolno schodzi z obrotow i po chwili gasnie.
Droga sprawa to zaplon. Jawka sie nie wylacza w zadnej pozycji. Jaki kabel za to odpowiada?Tam jest schemat elektryki... http://www.jawencja.fora.pl/porady,4/pytanie-o-elektryke-tlumik-i-lampe-tylnia,13306.html
Pomozcie prosze bo zawalu z ta jawka dostane`
Jest tez plus. Dzisiaj listonosz mi mowil ze tez mial taka jawke. Kiedys chyba duzo ich bylo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
mateusz1230
Wymiatacz
![Wymiatacz Wymiatacz](http://images32.fotosik.pl/317/2d91fd0089e5fe92.png)
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 15:45, 04 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Przeczyść styki kabli i stacyjki w lampie przedniej zobacz czy masz dobrze zmasowane do ramy bo wyłączanie nie zależy od zapłonu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
mati_pl xD
Częsty bywalec
![Częsty bywalec Częsty bywalec](http://images30.fotosik.pl/251/8382cfb21094b19c.png)
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WLPK
|
Wysłany: Pon 15:50, 04 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Być może ciągnie lewe powietrze, stąd brak możliwości regulacji, jawa osiąga maksymalne obroty, gaśnie, ciężko ją uruchomić. Sprawdź jeszcze czy nie masz naciągniętej linki od gazu, czy ci nie ciągnie gdy skręcasz kierownicą w lewo czy w prawo. Co do elektryki to tak jak mateusz napisał jeśli nic wcześniej nie było grzebane i jawka normalnie gasiła to jest to kwestia styków. Gaszenie w jawce jest zrobione tak by przewód zapłonowy zwierał się do masy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
tomekwozniak98
Bywalec
![Bywalec Bywalec](http://img151.imageshack.us/img151/2171/zwyklypozycjadziiilz2.png)
Dołączył: 23 Gru 2012
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 5:50, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Miałem podobnie wykręciłem gaznik razem z krućcem od cylindra puzniej gaznik od krućca i wymieniłem wszystkie uszczelki delikatnie smarując je hermetykiem oczywiście czyszczenie gaznika i ustawić poziom paliwa w komorze pływakowej u mnie jest tak że jak wcisnę pływak to się delikatnie chowa pod powieszknię paliwa i jawka chodzi równo .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
|