Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
Wysłany: Czw 18:44, 22 Kwi 2010 Temat postu:
Robiłeś to łożysko korbowód-storzeń tłoka czy wewnątrz wału?
Jak wewnątrz to docieranie bez zmian. Możesz go oszczędzać przez pierwsze 10km. Jak ma się rozlecieć to się rozleci. W szlifierkach nie ma czegoś takiego jak docieranie tych łożysk. Zasadniczą różnicą jest rodzaj smarowania. Pożyjemy zobaczymy.
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
Wysłany: Pią 13:11, 23 Kwi 2010 Temat postu:
Hahahaha jak to przeczytałem to mnie śmiechozaur dopadł xddd. Chodziło mi o kątową. Trochę niezbyt supeeer przykład ale oddaje znaczenie sytuacji. Mało ludzi robiło taki ekperyment w swoich maszynach. Profi w innym temacie coś o tym wspominał.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach