Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jablko
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 14:57, 26 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
ustaw cewki na 0,2mm, przeczyść wszystkie styki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Black Dog
Wymiatacz
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: Pon 8:10, 27 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Chodzi mi o kondensator na iskrowniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mrcrow
Bywalec
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 8:25, 27 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
mim zdaniem to jest wina pierscieni ja tydzien temu zrobiłem szlif(bo kupiłem ogara za 50zł i pierscienie komus pekły i jezdził) kupiłem tłok oddałem z tłokiem zrobili mi szlif do tłoka za 50 zł złozyłem odpaliłem i na poczatku przełamac go nie mogłem ale jak odpaliłem to siłe miał i to bardzo duza jak na ogara. wiec moim zdaniem problrm tkwi w cylindrze i tych pierscieniach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mzt
Bywalec
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sulęcin k. Środy Wlkp
|
Wysłany: Pon 9:31, 27 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj może tata kupi zwykłe pierścienie i może ten mały kondensator niskiego napięcia. A teraz zobaczę parę rzeczy przy silniku.
Niestety sklep będzie zamknięty przez 3 dni.
Zdjąłem cylinder, pierścienie całe. Okazało się, że znikło zabezpieczenie sworznia i ten tarł o gładź cylka. Nie zmierzyłem cylka i tłoku bo nie znalazłem suwmiarki.
Zdziwiłem się, że nie mogłem założyć czeskiego cylindra bo pierścienie zamykały się nad zamkami. Założyłem poprzedni.
Jeszcze zniknęło wysokie napięcie (wsadziłem wkrętak i palec do fajki) i słabo kopało. Problem rozwiązałem poprzez zbliżenie cewki prądotwórczej do magnetu. Iskra jest teraz jasna i koloru białego z lekkim odcieniem fioletu.
Problem jeszcze nie rozwiązany bo jest teraz jak po założeniu tłoku po raz pierwszy: na 1 biegu bez mnie przejechała 600 metrów bez gaśnięcia, ale nie mogłem siedzieć bo traci obroty po 2 metrach. Silnik gorący. Z gaźnika znowu kapie benzyna (założyłem drugi gaźnik) i nie zdążyłem wyregulować blaszki w komorze pływakowej.
P.S. Diabli wiedzą, czy cylek jest po szlifie. Jeśli znajdę suwmiarkę zmierzę cylek od razu.
Edit:
Zmierzyłem cylinder z dokładnością do 0,1mm:
-szerokość:38,2mm
-wysokość: 38,4mm
Na to wygląda, że cylek po I szlifie. A tłok jest nominał i z tego całe zamieszanie.
Edit:
Pierścienie dopasowałem( tzn. zeszlifowałem mini szlifierką) do trzeciego cylindra który mam u siebie. Trochę zużyty, ale za to oryginalny czeski i co najważniejsze nominalny.
Moto wreszcie w ogóle jeździ po niecałym roku udręki;)
P.S. Ten cylinder jeszcze kiedyś oddam do szlifu i zamontuję do któreś Jawki:)
TEMAT DO ZAMKNIĘCIA
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mzt dnia Pon 15:28, 03 Sie 2009, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|