Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NewJawaDriver
Początkujący
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 18:51, 06 Sie 2010 Temat postu: NOWY ISKROWNIK |
|
|
Witam!
Jakiś czas temu zakupiłem sobie nowy ikrownik
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie chce go w jakis sposób uszkodzić lub przepalić cewki poprzez złe podłączenie więc doraźcie mi coś.W zakupionym iskrowniku jest jedna wtyczka a kabli z motory które prowadzą są dwa.Czy mogę z tych dwóch zrobić jeden i podpiąć po ten jeden?
Dziękuje z góry!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
grzesiek90
Początkujący
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 19:24, 06 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
iskrownik ma 2 wyjścia. cewki świetlne i zapłonowa. z 2 jednego nie możesz zrobic. na cewce świetlnej jest styk do podłączenia i jak widac na wyjściu z cewki zaplonowej i kondziora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NewJawaDriver
Początkujący
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 11:25, 08 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Tak masz rację.Więc który kabel musze podłączyć pod cewkę drugi pod śrubę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gacek017
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Nie 11:45, 08 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ustaw według drugiego schematu
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MagnuuM
Wymiatacz
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 359
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Nie 19:34, 08 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
kabel przy którym jest masa przy cewce w/n to trzeba go podłączyć do wejścia koło platynek czyli te wejscie nad tą małą nakrętką jak masz dwa kable to przy każdym jest że tak powiem "nasadka" (nie wiem wahowo jak to się nazywa) na złączki przy iskrowniku to jak znajdziesz ten kabel co idzie od cewki w/n to będziesz w domu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MagnuuM dnia Nie 19:37, 08 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
NewJawaDriver
Początkujący
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 12:08, 09 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Czyli kabel który idzie od cewki butelkowej to muszę go podłączyć do miejsca w którym śruba trzyma te kable a drugi do cewki zapłonowej.TAk?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Pon 16:55, 09 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
tak tak musisz to podłączyć kabel z cewki butelkowej zazwyczaj czarny do tej owej śruby do której jest podpięta cewka jak i zarówno kondensator a drugi do cewki świetlnej styk jest zaraz wyprowadzony jest bezpośrednio na tej cewce PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MagnuuM
Wymiatacz
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 359
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Pon 17:31, 09 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
tak tylko z cewki w/n idą 2 czarne kable jeden idzie do iskrownika a drugi do bodajże nie wiem dokładnie ale do stacyjki czyli kabel któwy jest przy cewce
w/n i jest od niego podpięta masa ma być przy tej śrubce na iskrowniku. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NewJawaDriver
Początkujący
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 20:10, 12 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Nowy iskrownik nic mi nie dał.Nadal nie mam iskry na iskrowniku.
CO MAM ZROBIĆ LUDZIE!?!Jestem bezradny i nieco wkurwi*ny!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Czw 20:37, 12 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Przeczyść platynki w miejscu ich styku papierem ściernym, zrób instalację na krótko- kabel od przerywacza prowadzisz prosto do cewki WN, a do drugiego pinu od cewki podłączasz masę i sprawdzasz iskrę, jeśli dalej nie ma, robisz próbę cewki WN podłączajac ją pod aku i sprawdzajac iskrę w ten sposób. pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NewJawaDriver
Początkujący
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 22:46, 14 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Po cholere to wszystko mam podłączać?Mam drugi silnik wyjęty z innej Jawki i jest iskra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Trunks
Początkujący
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Góry Mokre
|
Wysłany: Nie 19:46, 15 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Może wymień kabel idący z iskrownika do cewki W/N. Ja miałem na tym kablu przebicie i nie było iskry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NewJawaDriver
Początkujący
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 20:06, 17 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Mechanik też mi powiedział że może mieć przebicie,dzięki może i rzeczywiście jest ale jeżeli wraz to nie będzie to to co mam zrobić cewkę butelkową wymienić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|