Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gacek017
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Pon 19:50, 23 Mar 2009 Temat postu: Nowe pierścienie |
|
|
Witam.
Otóż mój motorek ma słabą kompresje,i nie chce go dawać do szlifu.
czy mogę do starego cylindra i starego tłoka założyć nowe pierścienie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
juskief
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Świdnik k. Lublina
|
Wysłany: Pon 19:52, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
A dlaczego nie nawet powinieneś je nałożyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gacek017
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Pon 19:57, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
A bedzie o d tego kompresja?
bo cylinder chyba też jest zjechany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pon 19:58, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
jak chyba zdjęty masz widziałeś gładź??? jak masz rysy szlif tyle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gacek017
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Pon 20:01, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
ani jednej najmniejszej ryski
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pon 20:04, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
to jak chcesz daj tylko nowe pierścienie ale ja bym już dał nowy tłok ale jak chcesz wymiana pierścionków też poprawi kompresję
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
gacek017
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Pon 20:06, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 21:27, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
No wiesz sprawdz sie najpierw stan cylindra i walu, a takze pierscieni. Zdejmij jeden i wsadz w cylinder. Na zamku sczelinomierzem zmierz luz. Jak wynosi on w ok. 1mm to pierscien do wymiany, jak duzo mniej to jest w porzadku. Sprawdz stan gladzi, powinna nie miec rys ani progow. Potem sprawdz kondycje walu, moze miec bicia boczne ale nie gora dol. Jak wszystko jest porzadne, a silnik chodzi na orginlanych czesciach proponuje Ci takowe takze zainstalowac(mam mozliwosc sprowadzenia, ale drogo), czyli tlok + pierscionki. Jak sa progi lub duze luzy na wale to proponuje tylko pierscienie wymienic. Przy okazji czysci sie kartery i glowice, montuje nowe uszelki(takze po glowica) i wszystko pokrywa sylikonem odpornym na temperature. Kopresja powinna wrocic. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|