Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta91
Bywalec
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: zabrze
|
Wysłany: Śro 21:42, 02 Cze 2010 Temat postu: nietypowy problem błagam pomocy |
|
|
błagam pomocy nie wiem co dalej robić mam problem z ogarem 200 po odpaleniu natychmiast wkręca się na bardzo wysokie obroty , jak dodam gazu do przygasa czasem zgaśnie ale puszcze manetkę znowu to samo kumpel mi mówił że to jest walnięty zimering od strony iskrownika kupiłem nowy i wymieniłem dalej to samo , kupiłem komplet naprawczy gaźnika - zawór 2 dusze wymieniłem dalej to samo paliwo dochodzi bo odpala od 2-4 kopa zapłon chyba też ok wie ktoś co jest tego powodem proszę pomocy z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Buczko
Wymiatacz
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Śro 21:50, 02 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Miałem identycznie. Zmień linkę gazu. Najlepiej pożycz od kogoś i zobacz czy pomoże, jeżeli tak to kup sobie nową.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xolczakx
Wymiatacz
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z biedronki. (Sierpc)
|
Wysłany: Czw 7:47, 03 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Może dostaje za mało paliwa albo ci sie iglica zablokowała tzn nie opada do końca. Wyjmij przepustnice i sprawdź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
manta91
Bywalec
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: zabrze
|
Wysłany: Czw 9:33, 03 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
słuchajcie może ktoś mi pomoże a na pewno się odwdzięczę jak wyciągnę iglice jest prawie dobrze ma delikatnie zaduże obroty ale jak usunę linkę i jest sama przepustnica jest oki a jak jest iglica do po odpaleniu odrazu takie obroty jak by miał tłok wyskoczyć ale jak niema iglicy to oki moc jest zbiera się no może teraz wam coś to podpowie i mi podpowiecie co robić dalej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez manta91 dnia Pią 21:00, 04 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiano341
Początkujący
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:07, 12 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
tak to napisales ze za bardzo ciebie nie zrozumialem haha wymien iglice i spokoj albo moze nie wkladasz dobrze iglicy ;P ma wejsc w ta dziurke w gazniku jezeli nie wchodzi przepusnice jest u gory czyli to tak jak bys dawal gazu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil12345121
Wymiatacz
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kozienice
|
Wysłany: Nie 6:58, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
powiększ stan paliwa w komoze pływakowej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Nie 8:25, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
a pancerz masz pozakrecany wokol ramy ? bo tak nie moze byc - regulacja linki przy gazniku ta srobka ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|