Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
David
Częsty bywalec

Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 12:21, 22 Maj 2008 Temat postu: Niesłychany Problem |
|
|
Wiem że temat sprzęgła był już tysiące razy poruszany na forum lecz to dość nietypowy problem dla którego nie znalazłem odpowiedzi.Otóż ostatnio wstawiłem do ogara silnik od jawki pancerki który kiedyś kupiłem za 50 dych(i który dysponuje niesłychaną mocą).Tyle że mam taki problem że za cholerę nie da się wyregulować sprzęgła.Tarcze są wporządku,maja równy docisk,wszystkie części popychacza włożone(dodam że popychacz orginalny),lecz nie wiem jak bym chciał to sprzęgło cały czas ciągnie.Trochę mi to przeszkadza lecz da się na tym jeździć,ale skoro jesteście to pomyślałem sobie że może mi ktoś doradzi.Pozdro:]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez David dnia Czw 12:22, 22 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
PawelOO
Częsty bywalec

Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 12:40, 22 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Szczerze mówiąc nie wiem co moze być przyczyną ale mam podobną zecz w moim ogarze. Nie ciagnie ono stale bo gdy sie rozgrzeje to wszystko jest ok może mimo wszystko masz przypalone tarczki tak jak ja albo wyślizgane dociski. Spróbuj je zmatowić lekko papierem ściernym u mnie w mińsku to pomogło a ogara zostawiam narazie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
David
Częsty bywalec

Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 12:53, 22 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Mińsk napewno ma spoko sprzęgło bo jawka jest z tym tak pojebana.Ehh,romet i simson jeżeli chodzi o dokładność w zapalaniu i sprzęgłe są jednak wspaniałe.Ktoś mi już mówił że mogą być tarcze trochę za grube i to z tego powodu tak jest.No ale cóż,narazie nie mam czasu bo cały czas jeżdżę ale może w przyszłą sobotę się wezmę i przejrze jeszcze raz wszystko dokładnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PawelOO
Częsty bywalec

Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 12:57, 22 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Heh mińsk pod względem sprzęgła to chyba najgorszy motor:) Mi też szkoda czasu na rozbieranie bo skoro po rozgrzaniu dobrze idzie to ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MiNiŚ
ADMINISTRATOR

Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 53 tematy
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Czw 13:39, 22 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Wg mnie wystarczy wymiana tarcz; widocznie jakies takie zdezelowane trafiles
Ew. sprobuj przelozyc odwrotnie tarcze, tzn. jesli masz "( (" to zaloz ") )" lub ") (". Malo wiarygodne, ale ponoc taka "przekladka" czasami pomaga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 14:48, 22 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Miniś ma rację, rzemieślnicze tarcze czasem tak mają, ale wcześniej sprawdź ile masz oleju i czy nie jest on zbyt gęsty. Troche sprzeglo na zimno bedzie ciagnac- tak jest w wiekszosci motocykli ze sprzeglem mokrym.
EDIT: tarcze musza byc tak: ((, bo w innym ustawieniu nie zalozysz lancuszka sprzeglowego
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez macq dnia Czw 14:50, 22 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piotrek
Wymiatacz

Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Czw 14:52, 22 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
przede wszystkim sprawdź czy między długim a krótkim popychaczem jest śrut mogą też być do wymiany miseczki w koszu sprzęgłowym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bazi
Wymiatacz

Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Czw 18:22, 22 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
macq napisał: | EDIT: tarcze musza byc tak: ((, bo w innym ustawieniu nie zalozysz lancuszka sprzeglowego  |
Jakim cudem nie założy?? ja już zgłupiałem, bo każdy inaczej podaje jak zakładać tarcze, u mnie sprzegło działa bez zarzutów a z tego co mi wiadomo to zakłada się tak:() wypukłymi stronami na zewnątrz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lukasz025
Wymiatacz

Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Czw 18:47, 22 Maj 2008 Temat postu: Re: Niesłychany Problem |
|
|
David napisał: | za 50 dych |
co nowy kupiłeś hahaha 50 dych to 5tyś chyba 5 dych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
David
Częsty bywalec

Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 18:56, 22 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Oj sory za pomyłkę ale jestem chory,trochę źle się czuje i z tego to:]A jak już coś to 50 dych to 500zł a nie 5000zł
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez David dnia Czw 18:58, 22 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lopez
Moderator

Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Czw 20:06, 22 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Zmień tarcze, ewentualnie wymień olej (skoro mówisz, że po rozgrzaniu jest ok to może byc za gesty olej, a jak sie nagrzewa to jest dobrze bo sie robi bardziej płynny )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 20:20, 22 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Bazi napisał: | macq napisał: | EDIT: tarcze musza byc tak: ((, bo w innym ustawieniu nie zalozysz lancuszka sprzeglowego  |
Jakim cudem nie założy?? ja już zgłupiałem, bo każdy inaczej podaje jak zakładać tarcze, u mnie sprzegło działa bez zarzutów a z tego co mi wiadomo to zakłada się tak:() wypukłymi stronami na zewnątrz. | Oj popieprzylo mi sie. Faktycznie maja byc tak jak mowisz. W innym ustawieniu moze byc problem z lancuszkiem. Sorki za wprowadzenie w blad.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
David
Częsty bywalec

Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 20:29, 22 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Heh,gdyby było dobrze po rozgrzaniu to bym się nie przejmował ale to Pawel00 napisał że jego ogar tak ma mój niestety nie,tarcze są nowe docisk równy,muszę jeszcze spojrzeć na jakość blach itd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bazi
Wymiatacz

Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Czw 21:02, 22 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Mi sie wydaje, że sprężyny masz wjechane i mają za mały skok, i nie rozpręża tarcz na odpowiednia odległość, jak nie zrobisz to przyjedź do mnie to pomyślimy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Icqov
Częsty bywalec

Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: Czw 21:14, 22 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Sprawdź czy jest odpowiednia ilość oleju i czy nie nadaje się już do wymiany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|