Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dudzio
Wymiatacz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: Nie 18:59, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Xawer napisał: | Sadze ze nie masz niskich obrotow z powodu za ubogiej mieszanki dodaj paliwa. |
Jak dolejesz za dużo oleju to może tylko zakopcić.
Tam w gażniku masz śrubę do regulacji mieszaniki taka ze spręzynka wkręć ja do końca i wykręc 2,5 obrotu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dudzio dnia Nie 19:01, 01 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
sniiKe
Wymiatacz
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Drawski Młyn [wlkp]
|
Wysłany: Nie 19:15, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
ja musiałem wiele pchać jak nie miałem platynek dobrze ustawionych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
vojtekp
Bywalec
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: Nie 20:42, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Tą śrubą próbowałem już wszystko i ciągle było tak samy nawet wykręciłem ją i jak nie dawałem gazu to nie chciał odpalić jak już odpaliłem i przestałem dodawać gazu to gasł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xawer
Bywalec
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pon 9:47, 02 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Widze ze niejasno sie wyrazilem chodzilo mi o mieszanke paliwo powietrzna dodaj paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dudzio
Wymiatacz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: Pon 11:44, 02 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
To weś zapal motor i wtedy kręć tą śrubką tak najszybciej to zrobisz bo ze zgaszonym silnikiem to strasznie długo schodzi czasu.
Xawer co Ci to da że dolejesz wiecej paliwa do mieszanki ? A skąd wiesz ze dolał za dużo ? Jak by nalał za dużo to by zakopcił tylko a to nie ma nic wspólnego z obrotami silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk2431
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Mokrsko
|
Wysłany: Pon 18:25, 02 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Albo masz dysze zapchane......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
vojtekp
Bywalec
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: Czw 14:04, 05 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
już prawie wszystko chodzi ale zbiera mi się jeszcze nagar na świecy (świeca jest nowa) co mam zrobić żeby on się nie zbierał?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xawer
Bywalec
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Czw 14:44, 05 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Xawer co Ci to da że dolejesz wiecej paliwa do mieszanki ? A skąd wiesz ze dolał za dużo ? Jak by nalał za dużo to by zakopcił tylko a to nie ma nic wspólnego z obrotami silnika.[/quote]
Widze ze nadal jest to dlaciebie nie jasne, jak zapewne wiez jest mieszanka paliwo-olej jak i rowniesz mieszanka paliwo-powietrzna chodzilo mi o ta 2 mieszanke PALIWO-POWIETRZE.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Xawer dnia Czw 14:45, 05 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
vojtekp
Bywalec
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: Czw 16:04, 05 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
nie rozumiem co zrobić żeby mi się nagar nie zbierał??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xawer
Bywalec
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Czw 16:24, 05 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Nagar mowisz albo zaplon czeba ustawic albo zalales zaduzo oleju do mieszanki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mrcrow
Bywalec
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 17:51, 05 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
zaplon ustaw troche wczesniej tak minimalnie to wtedy bedzie lepsze spalanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 14:58, 06 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
mrcrow napisał: | zaplon ustaw troche wczesniej tak minimalnie to wtedy bedzie lepsze spalanie |
Lepsze spalanie jest zdecydowanie na późniejszym zapłonie... Więc tak, był tu naprawdę potok słów i szczerze niewiele z tego zrozumiałem. Ta śrubka przy gaźniku jest do regulacji biegu jałowego, więc narazie wkręć ją maksymalnie do końca. Zgaduję, ża połączenia gaźnik-kruciec-cylinder-głowica masz idealnie skręcone i uszuczelnione a w gaźniku nic nie grzebałeś, co więcej masz czyściutki wydech i kranik a także odpowiednią ilość oleju w paliwie a także dostateczny stan tego surowca. Na początku kopiesz parę razy i sprawdzasz stan świecy, jeżeli jest mokra i nie daj boże czarna masz za wysoko iglicę i źle ustawiony zapłon. Uważam, że właśnie ten element działa u Ciebie nieprawidłowo. Ustaw precyzyjnie zapłon jeszcze raz i iglicę na najwyższy rowek. Silnik bez gazu powinien odpalić bez problemu i trzymać wysokie obroty, wtedy powoli wykręcasz śrubę regulacji biegu jałowego aż do zgasu, wkręcasz o 0,5obrotu. Baw się, bo jak narazie nic nie jest wniesione do tematu... POzdrawiam
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
vojtekp
Bywalec
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: Pon 21:47, 09 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Już Wszystko pięknie, tylko cały czas ma wysokie obroty co zrobić??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 13:17, 10 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
No przyczyn może być parę, po pierwsze dokręcasz głowicę, teraz pora na test. Odpalasz silnik, zdejmujesz gumę filtra(może zgasnąć) i zatykasz gaźnik(otwór wlotowy) całą dłonią(szczelnie). Silnik powinien się zadusić i przestać pracować. Jeżeli tak nie jest silnik łapie lewe powietrze. Najczęstsze przyczyny to simmering od strony magneta, głowica, połączenia od gaźnika do cylindra(uszczelki). Jeżeli silnik zachowuje się prawidłowo, a śruba regulacyjna obrotu jałowego jest już maksymalnie wykręcona(lub podczas odkręcania gaśnie silnik, śruba musi być wkręcona!) należy:
1. Wyczyścić, bak, kranik, gaźnik a szczególnie dysze.
2. Ustawić wyższy poziom paliwa w komorze pływakowej odginając blaszkę w komorze minimalnie w górę.
3. Obrócić iskrownik niezauważalnie w prawą stronę.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
vojtekp
Bywalec
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: Śro 15:06, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Dobra już mam niskie obroty po prostu pancerz od linki buł za długi spiłowałem go trochę pilnikiem i jest wszystko dobrze. TYKO mam jeden problem dużo mi pali, przejechałem ponad 150km i już nie mam paliwa a wlałem 4 litry, mam nowy gaźnik. A i jak jadę z kimś osiągam 53km/h sprawdzał mi kolega w skuterze bo ma elektryczny licznik, a jak jede sał osiągam 60km/h i zaczyna przerywać aż znowu jadę 57km/h i znowu jak osiągam 60km/h to znowu mi przerywa( a myślę że jak by nie przerwał to by pojechał jeszcze szybciej).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|