Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cezar
Początkujący
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 6:59, 14 Paź 2007 Temat postu: NIE zapala |
|
|
witamkilka dni temu pojechalem sobie na zwirownie i tam kilka kluleczke zrywy i tak przez 30 min smigalem wrocilem dodomu i zgasilem i na drugi dzien nie moglem odpalic co to moze byc ja pcham na jedynce to sinik wyje i zauwazylem ze magneto przerywa. czy tego moze byc przyczyna wał??? prosze o szybka odpowiec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bartek_00
Wymiatacz
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 7:55, 14 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
zaplon sprawdz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrik92
Bywalec
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 8:55, 14 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
tak jak ci radzi bartek sprawdz czy jest iskra i czy pojawia sie regularnie oraz czy dochodzi paliwo do cylka..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cezar
Początkujący
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:48, 14 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
wszystko jest iskra dobra i paliwo dochodzi. ale dlaczego magneto jak pcham raz sie kreci a raz nie powinno caly czas sie krecic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 9:55, 14 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
zerwało wypust na czopie na wale?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Nie 10:39, 14 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
albo po prostu wirnik zeskoczył z klina. odkręć stojan, ściągnij wirnik i zobaczysz, czy masz klin, takie małe wystające gówienko, jak nie to wydłub resztki starego no chyba, ze go tam nie ma i zrób nowy(np w gwoździa)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Nie 11:58, 14 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
No to jak mówisz że raz się kręci a raz nie to ci sie zerwał klin no to tak musisz ściągnąć cały iskrownik dojdziesz do koła srubokręt płaski odkręcasz tą śrubę i wysówasz magneto z wału a puzniej szukasz gdzie jest miejsce na klin i wkładasz nowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cezar
Początkujący
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:35, 16 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
dzis przyszedl moj kumpel on troche sie zna i mowi ze to cos ze sprzeglem i to chyba na 100% bo odkecilismy dekiel ten po stronie zaplonu i wtedy odpalil ogar i jedzie ale tak jakby sprzeglo ciagnelo bo jak dodam gazu to nie przyspiesza ale obroty rosna i jak jade bez dekla to tak jakby sprzeglo same sie wlanczalo czasem. wiec co to moze byc?? tarcze sprzeglowe do wymiany>>??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pirozol
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: stalowa wola
|
Wysłany: Wto 11:32, 16 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
tak jak juz ci o tym pisalem w innym temacie...tarzce ci sie wytarly i sie slizga, chyba me masz zabardzo wkrecona srobke od popychacza lub popychacz za dlugi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cezar
Początkujący
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:27, 16 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
dzis wyjelem tarcze ale nie wiem jak sprawdzic czy one sa dobre?? prosze o szybka odpowiedz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto 16:58, 16 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Hmm , nie ma sposobu musisz okreslic na oko m chodzi o ten korek ktory jest wcisniety w tarcze
zobacz czy on wogole wystaje spoza blaszki , korek musi byc gruby jesli jest cienki to wtedy sa zuzyte
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pirozol
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: stalowa wola
|
Wysłany: Wto 18:14, 16 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
jezeli tarzce sa dosc zurzyte to wokolo miejsca gdzie jest korek powinno byc widoczne zatarcie na tarczy, w wyniku tarcia metal o metal...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cezar
Początkujący
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:39, 16 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
korek wystaje troche spoza blaszki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WayRider
Bywalec
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: Wto 20:10, 16 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Tarcze nie sa drogie, jak rozebrałęs to mozesz juz wymienic przy okazji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|