Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mostasz
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Siedlec
|
Wysłany: Nie 13:49, 30 Maj 2010 Temat postu: nie wkręca się na obroty |
|
|
witam, mam osobliwy problem - na każdym biegu niezależnie od obrotów jawka nie chce jechać jak dam więcej niż 1/4 gazu, czy to może być zapłon ? gaźnik mam wyregulowany przez fachowca
ps. jest jeszcze dziwny ob jaw z paleniem - otóż jak dam przerwę na elektrodzie świecy 0,25 to pali za raz, a jak dam 0,40 to tylko z popychu i to z wielkim trudem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Damian953
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:51, 30 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
moze dostaje za duzo powietrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mikioza
Wymiatacz
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gomunice
|
Wysłany: Nie 14:19, 30 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
zmień kondensator ustaw na swiecy przerwe 0,4mm i na platynkach też ustaw dobrze zapłon .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil12345121
Wymiatacz
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kozienice
|
Wysłany: Nie 15:10, 30 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
napoczontek zaslusz inny sprawny kondensator i zobacz co bendzie sie działo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 15:46, 30 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Wskazuje na za dużą dawkę powietrza w stosunku do paliwa. Profilaktycznie możesz przeczyścić filtr paliwa i sprawdzić drożność wydechu. Sprawdź ustawienie przerywacza (może być za duża przerwa) oraz ustawienie zaplonu. Gaźnik nie miał zabiegu 'gotowania w occie'?
PS. kamilu mógłbyś zaopatrzyć się w słownik? bo "cieszko" się to czyta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mostasz
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Siedlec
|
Wysłany: Nie 15:50, 30 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
zapłon ustawiony jak książka pisze 2 mm przed gmp i 0,4 w gmp, gaźnik jest nowy, w occie go nie gotowałem - żonglowanie iglicą nic nie daje, kondensator jest nowy, filtr powietrza też - pytanie co do zapłonu - trzeba go przyspieszać czy opóźniać ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mostasz dnia Nie 17:02, 30 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mikioza
Wymiatacz
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gomunice
|
Wysłany: Nie 16:58, 30 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
sprawdż połączenie gażnik kruciec , kruciec cylinder . Może dostaje lewe powietrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mostasz
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Siedlec
|
Wysłany: Wto 8:25, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
nowe uszczelki ajusta pozakładane, dodam jeszcze że na luzie kręci się do max obrotów - trochę ociężale ale się kręci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sawik
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 17:35, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
dysze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bergu
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Wto 17:37, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
iglica może po prostu ci go zalewa
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Czw 13:04, 29 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mostasz
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Siedlec
|
Wysłany: Wto 21:53, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
czy to możliwe że cały problem jest przez zapłon ustawiony na 2mm i rurę wydechową długą od zdławionego ogara 200 która ma w sobie sporo nagaru ?
iglica ustawiona na 3 ząbek, na 4 jest podobnie a motor najzrywniejszy jest na 2 ząbku - na 1 nie dawałem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mostasz dnia Nie 16:31, 06 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|