Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotr.m
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Nie 19:11, 27 Mar 2011 Temat postu: nie trzyma wolnych obrotów - ogar 200 + gaźnik simsona |
|
|
witam
mam problem z ogarem, po wymianie pierścieni i tłoka, udało mi się go odpalić, lecz nie trzyma wolnych obrotów, muszę cały czas trzymać odkręconą manetkę, śruba regulacji obrotów wkręcona prawie na maksa a mimo to on gaśnie na niskich obrotach, co może być nie tak, w ogarze mam gaźnik od simsona 16n1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Nie 19:16, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Zapłon. Ja miałem to samo.
Albo wyrobiona przepustnica i linka słabo naciągnięta
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez arekd dnia Nie 19:16, 27 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PaLi
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 19:16, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
prawdopodobne, że gaźnik łapie lewe powietrze (jest nieszczelny). Ja przez malutką dziurkę w gaźniku miałem podobno sytuacje, tylko, że u mnie obroty rosły.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotr.m
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Nie 19:35, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
dzięki, jutro pokombinuję coś z zapłonem, a wy mieliście mieliście takie same problemy na gaźniku simka czy na oryginalnych, lewego powietrza raczej nie łapie bo wszystko jest dobrze skręcone na uszczelki i silikon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Nie 19:36, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
ja na oryginale
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotr.m
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Nie 20:01, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
no gaźnik z sima a gaźnik jikova to jednak całkiem inne konstrukcje ale zobaczę jak z tym zapłonem może to jest jego wina
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 22:24, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
z tym silikonem to lepiej sprawdź, to nie jest dobry pomysł szczególnie przy kontakcie z benzyną. Poza tym pewnie zrobiłeś jak większość, czyli posmarowałeś i od razu skręciłeś... Opcji masz wiele ale najpierw wyeliminuj zapłon, jak będziesz pewny, że na 100% jest ok to wtedy szukaj nieszczelności/luzów w układzie dolotowym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotr.m
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Wto 22:16, 29 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Silikon jest odporny na benzynę, zapłon ustawiłem, lepiej pali ale nadal nie trzyma obrotów, jutro podniosę iglicę, może to pomoże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 23:29, 29 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
no niestety nie każdy silikon jest odporny, szukaj nieszczelności w układzie dolotowym, przedmuchów pod głowicą i sprawdź reakcję na przytkanie delikatne wlotu powietrza iglica nie ma nic wspólnego z wolnymi obrotami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotr.m
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Śro 15:29, 30 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
ja mam założony oryginalny filtr powietrza, na obroty wkręca się bardzo dobrze, ale nadal jest problem z niskimi obrotami, głowica jest dobrze dokręcona, raczej nie ma tam żadnych nieszczelności,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Śro 18:06, 30 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
zalewa go na wolnych ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotr.m
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Śro 19:36, 30 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
nie, właśnie dlatego pomyślałem o tej iglicy, więcej paliwa by może wtedy dostawał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 22:09, 30 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
iglica nie wpływa na prace na wolnych obrotach...
od tego w Jikov'ie jest tylko blaszka na pływaku, więcej regulacji brak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotr.m
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Śro 22:43, 30 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Ja chyba nie rozumiem czegoś w twojej wypowiedzi, przecież mówimy o BVF-ie a nie o jikowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 9:29, 31 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
możesz nawet mówić o mikuni, keichinie czy czymkolwiek, iglica ma wpływ dopiero od 1/8 otwarcia przepustnicy, od wolnych obrotów masz osobny układ nawet w jikovie (z tym ze tu bez regulacji).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|