Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FIBO91
Częsty bywalec

Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Nie 20:00, 10 Maj 2009 Temat postu: nie trzyma obrotów |
|
|
Mam właśnie taki problem ;/ Zapłon jest dobrze ustawiony a jak próbuję ustawić większe obroty przy gaźniku to świecę zalewa. Co może być przyczyną??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
PanSzybciutki
Częsty bywalec

Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 9:56, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
zagnij blaszkę w komorze pływaka ciut w dół i sprawdź jak chodzi.. jesli nie bedzie efektu to rób tak dalej stopniowo sprawdzając. pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AmaSoft
Moderator

Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Pon 10:02, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ostatecznie można dać iglicę rowek wyżej pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
FIBO91
Częsty bywalec

Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Pon 18:11, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Spróbowałem waszych rad i doopa nie trzyma. Odpala ale jak puszcze gaz to zdycha. Bawiłem się jeszcze raz w ustawienie gaźnikiem i też nic ;/
Acha dodam jeszcze ,że sprawdziłem dysze są czyste.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez FIBO91 dnia Pon 18:14, 11 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek13pl
Wymiatacz

Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pon 18:18, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Sprawdz przepustnice czy ci sie nie wyrobiła od wkrecania i wykrecania srubki regulacyjnej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
XDHubi
Częsty bywalec

Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:21, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
jak puścisz gaz? czyli że niechce chodzić bez trzymania rączki gazu? no to wyregulować na napinaczach i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 18:24, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Wcześniej trzymał wolne dobrze? Bo w ostateczności winą może być zużyta przepustnica (duże luzy w korpusie). Ja jednak stawiam na to, że masz za wysoki poziom paliwa, bądź zawiesza się iglica- ewentualnie jest ona masakrycznie wyrobiona.
Cytat: | Ostatecznie można dać iglicę rowek wyżej pozdrawiam | To będzie jeszcze bardziej zalewało. Pozatym iglica+ rozpylacz odpowiadają za wysokie obroty, a nie bieg jałowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
FIBO91
Częsty bywalec

Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Pon 18:24, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
No właśnie chyba tak jak mówi Tomek13pl to jest przepustnica. Bo nawet napinacze nic nie dają (tylko i świece zalewało )
PS: Ile może kosztować przepustnica??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
krzysiek025
Wymiatacz

Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Pon 18:27, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
weź wyczyść gaźnik a jak trzymasz rączką na najniższych obrotach cały czas równo czy zgaśnie czy będzie chodził jeśli zgaśnie to zapłon ci się mógł przestawić i nie przepala paliwa jak powinien Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
XDHubi
Częsty bywalec

Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:27, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
nie wiem, ale mam z dwie na zbyciu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 19:48, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Najpierw zaplon ustaw, a potem zmniejsz poziom w komorze. Jak na pelnej manetce chodzi to za duzo paliwa dostaje. I co wy ku*** z tymi napinaczami... Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|