Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Czw 12:23, 17 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Skoro twierdzisz że rupieć to po cholerę chcesz w ogóle odpalać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Czw 12:52, 17 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
może masz coś sknocone z zapłonem ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawa1231
Początkujący
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 13:54, 17 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Siasin napisał: | Skoro twierdzisz że rupieć to po cholerę chcesz w ogóle odpalać? |
Chcę to odpalic z tego samego względu co każdy inny uzytkownik tego lub innego forum, by jeżdziło, to chyba oczywiste.
Czepiasz się słówek, dla ciebie taki motorower to może ma jakąś wartość sentymentalną, dla mnie jest to przedmiot użytkowy jak każdy inny i nic wiecej.
Więc jeśli wiesz jak usunąć usterkę to bede wdzięczny.
-----holipa
Z zapłonem powinno byc wszystko ok bo tam nie ma sie co przestawić.
Wieczorkiem zamontuje gaźnik z nową uszczelką i bede próbował odpalić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Czw 16:09, 17 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
metodę naczyń połączonych stosuje od dawna , nie tylko w jawkowym gaźniku. wyreguluj tym sposobem i będzie dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 17:39, 17 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
skoro cdi to regulacja zostaje Ci jedynie kąt wyprzedzenia, ale jeśli twierdzisz że jest ustawiony dobrze to odpada, a lewe powietrze jak najbardziej, a może być wszędzie, jak dajesz paliwo bezpośrednio to dajesz go stanowczo za dużo w połączeniu z lewym powietrzem (stanowczo za dużo powietrza) silnik daje oznaki życia,w najgorszym wypadku masz wywaloną uszczelkę między karterami...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawa1231
Początkujący
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 21:14, 17 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
moskit122 napisał: | skoro cdi to regulacja zostaje Ci jedynie kąt wyprzedzenia, ale jeśli twierdzisz że jest ustawiony dobrze to odpada, a lewe powietrze jak najbardziej, a może być wszędzie, jak dajesz paliwo bezpośrednio to dajesz go stanowczo za dużo w połączeniu z lewym powietrzem (stanowczo za dużo powietrza) silnik daje oznaki życia,w najgorszym wypadku masz wywaloną uszczelkę między karterami... |
tą uszczelke pomiedzy karterami to masz na myśli tą pomiedzy połówkami silnika czy tą na łaczeniu cylindra z reszta silnika tj. w tym miejscu gdzie sie nasuwa cylinder do reszty silnika, bo tam to zadnej uszczelki nie widziałem a jeździlo jakis czas temu .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Czw 21:33, 17 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
To sprawdź dokładniej czy ona tam jest, teraz po dłuższym postoju, mogło się coś lekko wybrzuszyć i puszcza lewe powietrze. przy okazji zobacz czy nie masz luzów na wale szarpiąc wirnikiem góra-dół.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawa1231
Początkujący
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 14:14, 23 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
luzów wyczuwalnych nie ma natomiast uszczelki pomiedzy karterami nie widać a jakos działało wczesniej, zrobi sie uszczelkę i zobaczymy czy zagada z gaźnikiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|