Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawido952
Nowy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przemków
|
Wysłany: Nie 7:57, 15 Lut 2009 Temat postu: nie pali i strzela |
|
|
mam problem polega on na tym że odpalam jawke ichodzi chwile potem gasnie a jak jade to musze cał czas pompować i nieraz strzela z rury dysze są czyste przedmuchane prężonym powietrzem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Patrol
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 8:26, 15 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
No to wyreguluj zapłon bo to jest na pewno winą strzelania uszczelnij gażnik tz.filtr mógł ci się rozregulować.Powinno pomóc a i jeszcze jak ci strzela i musisz mu pompować to zobacz czy doplywa z kranika paliwo i zwiększ poziom paliwa w komorze pływakowej podginając blaszkę do góry chyba nie wiem na 100%.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Goger
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:08, 15 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Słuchaj w wielu temat odnośnie gaźnika które się znajdują na tym forum pisze dokładnie że musisz wyczyść cały układ paliwowy a dysze czyści się drutem lub jakąś igłą bo gdy przedmuchasz to nie ma gwarancji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 18:06, 15 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
To po kolei jak pisali. Najpierw doreguluj zaplon(artykul w dziale tutorial). Dokladnie, dlaje sprawdz, czy masz odpowiednia ilosc paliwa w zbiorniku, czy palwio doplywa swobodnie do zaworka iglicowego i czy on chodzi poprawnie. Wyczysc precik, na ktorym chodzi plywak. Przeczysc caly gaznik i sprawdz czy swieca nadaje sie juz do wymiany. Jezeli do nie pomoglo sprobuj zwiekszyc minimalnie poziom paliwa w komorze plywakowej. Czy na cieplym silniku jest ok? Zmienia sie kolor dymu? Jaki jest kolor swiecy? Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Nie 18:49, 15 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
mi coś sie wydaje że ci odpali i zgasi to może być wina kondensatora mógłbyś sobie go wymienić Pozdrawiam
a jak opona mu się żużyła, to też ma wymienić kondensator?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 18:13, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Kurcze co ty masz z tym kondensatorem i zaplonem! Nie wszytsko na tym polega. KOndensator wszystkiego nie tlumaczy, zwykle gdy jest zepsuty przerywa na wysokich obrotach lub silnik nie dziala wogle. Jak braknie Ci paliwa to tez bedzie wina kondensatora? W koncu silnik nie odpala?! Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|