Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tobias1
Bywalec
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:34, 23 Kwi 2007 Temat postu: Nie pali... :( |
|
|
Rzolozylem ostatnio jawke zeby zmienic kable (bo normalnie to one byly poplatane jak niesczescie, pociete i polutowane itp) a teraz nie pali :/ Od cewki do kondensatora nawet dalem tak po prostu i NIC :/ A jeszcze sprawdzalem wczesniej i palila :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dawidek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SANDOMIERZ
|
Wysłany: Wto 10:36, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Najważniejsza jest masa. Zobacz czy cewka ma masę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tobias1
Bywalec
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:46, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Chwila... Skad ta masa ma byc?? Do kondensatora mam jeden kabelek od silnika, pozniej jest do swiecy (inaczej byc nie moze), a dzisiaj zdjalem kape i... troche sie przestraszytlem. Sa trzy cewki. I dwie sa zalutowane do siebie kabelkami, od takiej beczki na wierzchu (zapomnialem jak to sie nazywa) idzie kabel do jednej cewki, obok kowadelka czy tego tam no co sie styka zeby iskra byla, i od tej cewki idzie do kondensatora. i na tym kowadelku (co sie zaplon ustwia) ida iskry jak kopne. A ja wczesniej tylko scialem wszystkie kabelki zeby zrobic od nowa (byly poplatane, i wogole dziwnie zrobione :/) a teraz nie dziala... A jak mialem te kabelki wczesniej to palila normlanie, Tylko ostatnio cos mi poszlo :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SANDOMIERZ
|
Wysłany: Wto 13:09, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
jak masz cewke to musisz ja do masy podpiac. Bo tam jest na 2 wsowki jedna to masa a druga idzie do przelacznika swiatel.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tobias1
Bywalec
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:37, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Mam trzy cewki i one sa do siebie polutowane... I ida dwa kable. Jeden idzie do swiatel (zeby dzialaly) a drugi kabelek byl do cewki.... Wiecej kabelkow do masy nigdzie nei bylo :/ Mozesz mi troche blizej wytlumaczyc o co ci chodzi dokladnie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Wto 17:22, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
chodzi o cewke butelkową pod bakiem, od niej idzie masa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tobias1
Bywalec
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:07, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
To chodzi o to co sie podlacza do tego swiece?? To ja myle juz pojecia :/ Do tego mialem tylko jeden kabelek... tak mi sie wydaje :/ Jeden kabelek mialem tylko do cewki w silniku. Chyba... Ale poki co maly remont silnika robie wogole, to calosc jest w czesciach. Czyli z tamtej cewki pod bakiem maja isc dwa kable i ten przewod do swiecy??
(maly ot: znalazlem w warsztacie iskre f75 taka staaaara ma ze 10 lat moze wiecej, pieknie zachowana, jeszcze z taka oslonka na gwincie, ona sie nada do jawki??)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Wto 20:25, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
tak dwa kable plus kabel wysokiego napiecia.
co do świecy co z tego ze łądnie zachowana jak moze byc elektroda do niczego w niej. kup nową i zimniejszą np. f95 lub jakaś ngk lepeij albo championa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tobias1
Bywalec
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:55, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Ta swiece sprawdzalem w jawce dziadka Ladnie nawet pali an niej. A ja mam ngk R czy jakos tak, i jest ciut za dluga (mialem wczesnije w wsce) i jest na podkladce. Ale dziala Znalazlem schemat zaplonu bateryjnego na przecinaku. I bede to robil... Jade w niedziele na gielde, kupic trzy cewki zaplonowe, kilka czesci do kompletnego ukladu, i jak zloze silnik to juz na bteryjnym... Kolega ma i jest po prostu piekna sprawa z tym.
Przerpaszam za zmiane tematu. Chcialem zrobic kierunki na diodkach, i mam problem, bo nie migaja. Mam akumulator 6v 4,5ah, przerywacz 6v 2x21w +3, do kazdej diody opornik na plus dalem a redukcje z 6 v na 1,5 (chyba, bo swieca normalnie i sie nie przepalaja) i nie wiem co dalej :/ bo nie migaja :/ Zap[omnialem o czyms??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiooreck
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przysucha
|
Wysłany: Wto 22:44, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
No najprawdopodobniej coś właśnie przegapiłeś ja się tyle tymi diodami nabawiłem...kontorolki...oświtlenia...głośniki...he he...
Myślę, że każda musi być podłączona pod przełącznik i odpowiednią stronę, a i nie zapomnij o przerywaczach ;>
...spróbuj, bo ja jeszcze w motorze się w to nie bawiłem... samochód to co innego [pzdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tobias1
Bywalec
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:10, 26 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Dobra... Zrobilem wszystko. A nie palil przez moj glupote... Jeden kbelek do cewki butelkowje sie odpial... I mys;lalem ze jego tam nie ma :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|