Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vince
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bro.
|
Wysłany: Śro 18:33, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
NO ok ale kiedyś mi palił Ogar normalnie ciepły czy zimny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
RaceKing1
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mirsk/Gryfów Śląski
|
Wysłany: Śro 19:03, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Sory,że piszę tutaj ale nie chcę zaczynać nowego tematu...
Pomocy,nie wiem co robić...Jawka mi cały czas przerywa,zapłon ustawiony,kondensator dwa razy wymieniałem (żeby być pewnym),świece też różne próbowałem...Ja już po prostu nie mam siły....4 dni od razu po szkole przy niej siedze i zero efektów,wygotowałem gaźnik,uszczelniłem filtr powietrza,wymieniłem filtr na nowy,z blaszką się bawiłem w komorze pływakowej,przerwe ustawiałem,nie wiem,chyba już wszystko co możliwe...
Jak ktoś ma jakieś pomysły niech mówi,bo ja nie mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rInGo412
Bywalec
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NAROL
|
Wysłany: Śro 19:11, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Witam! do tematu głownego to tez tak mam i przestałem sie tym martwic a co do RaceKing1 to uwazam ze masz za mały poziom paliwa i sie dławi. pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RaceKing1
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mirsk/Gryfów Śląski
|
Wysłany: Śro 19:30, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
To może być od stanu paliwa?bo na wolnych chodzi,dodam gazu to najpierw tak jakby nie chciała wskoczyć na obroty,potem wskakuje...Jak jade to jest podobnie tylko że dochodzi do tego jeszcze przerywanie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rInGo412
Bywalec
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NAROL
|
Wysłany: Śro 19:33, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Azaworek dobry???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
XDHubi
Częsty bywalec
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:48, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
A mi zaraz pali na zimno a na ciepło to ciężko mi powiedzieć bo rzadko się zdarza okazja ale jakiś czas emu jak na ciepłym odpalałem o za chyba 3 kopem odpalił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RaceKing1
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mirsk/Gryfów Śląski
|
Wysłany: Czw 11:13, 21 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jaki zaworek?\
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mac
Wymiatacz
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 19:23, 29 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Co do tematu głównego, również mam ten problem. Jawka dostała nowe życie, totalną kapitalkę. Zimna czy po godzinnym postoju odpala na kopniaka, i to bardzo leciutkiego.
Sprawa jest też taka, że ja mam chyba źle ustawiony zapłon, bo jawa chodzi jak turbo diesel. Na wolnych obrotach jest słaba, ale w połowie dostaje potężnego kopa, aż potrafi zrobić zrywa w czasie jazdy. Do tego jakoś wolno reaguje na gaz.
Co do samego tematu, to niektórzy twierdzą, że wystarczy kupno świecy brisk i pali zarówni zimna jak i zaraz po zgaszeniu ale po kilkuminutowym postoju też. Cóż, to około 10zł, spróbuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 6:05, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Najpierw główny temat! Rzeczywiście faktem jest, że 90% Jawek po zgaszeniu gorącego silnika nie odpala. Nie chodzi tu o sytuację w której od razu po zgaśnięciu odpalamy, ale o sytuację gdy silnik jest lekko ciepły. Dzieje się tak ze względu na specyficzną budowę silnika 223 i umieszczenie gaźnika. Jego pozycja nad cylindrem powoduje skraplanie się paliwa w komorze w wyniku różnicy temperatur. Pewnym rozwiązaniem jest zakręcenie kranika prze wyłączeniem silnika. problem ten pogłębsza się gdy używamy polski części czy uszczelek, jednak problem można wyeliminować. Po pierwsze w 100% polski gaźnik, króciec i cały komplet tłoka, głowicy jak i cylindra. Należy stosować odpowiednie uszczelki termoizolacyjne(szczególnie na cylinder). Dużo daje okapnik chroniący ciepło roznoszone drogą promieniową. Szczególnie ważna jest regulacja i synchronizacja ze sobą gaźnika i zapłonu, a także odpowiednio dobrana i wyregulowana świeca. No i nie stawiać silnika w słońcu.
Co do drugiego problemu może być za późny zapłon, ale z tego co pamiętam problemem było niedochodzące paliwo?! Należy wymienić zaworek iglicowy, wyczyścić bak kranik i przewód igielitowy, dlaczego on?! Bo jeżeli ma dziurę i dostaje się przez nią powietrze może to być problemem, tak samo jak źle ustawiony, za duży lub bibułkowy filtr paliwa. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamiln497
Początkujący
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nieborów k. Łowicz
|
Wysłany: Pią 21:13, 11 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Kup nowy gaźnik. Zalewa się na tym co masz. Miałem tak samo. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|