Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marxin92
Początkujący
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 9:04, 22 Mar 2009 Temat postu: Nie moge włożyc cylindra do silnika |
|
|
witam mam prtoblem z moją jawką a problem jest w tym ze nie mogę włozyc cylindra do silnika prosze o pomoc. cylider jest normalny 50ccm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
xiang
Wymiatacz
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:17, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Sprawdź o ile rozstaw nóżek tulei cylindra jest większy od otworu w karterze, jeśli minimalnie, o milimetr to możesz spróbować przypukać drewnianym młotkiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
qziok
Częsty bywalec
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chęciny
|
Wysłany: Nie 10:39, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
a co z pierścieniami ustawiasz je na zamkach (tych żółto-miedzianych wypustkach) bo jeśli nie to masz przyczynę. Na dodatek jeśli zmieniałeś pierścienie to mogłeś kupić te szersze o 0.2 mm one wtedy też nie wchodzą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Nie 11:04, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
A jaki rozmiar pierścieni muszę kupić na cylek 55ccm. Czy muszę go nieść i dopasowywać????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 11:25, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
a to jakiś problem zanieść cylek do sklepu??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xlukasz
Początkujący
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:26, 22 Mar 2009 Temat postu: jawka |
|
|
Możesz bardziej sprecyzować swoje pytanie? Cylinder nie chce wejść na tłok czy w kartery?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trejki
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Nie 11:57, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
jężeli na tłok to masz za duży tłok i trzeba kupić nowy (pierścienie też) jeżeli w kartery to rozszerz szpilki co wychodzą z karterów i powinienen wejśc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marxin92
Początkujący
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 16:11, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
cylinder niechce mi wejsc w kartery raczej wchodzi ale jak wyciągne wszystkie szpilki ale juz ich pózniej nie moge wkręcic idą lekko obok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Nie 16:37, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Czekaj czekaj bo nie czaję xD... Jak masz szpilki wkręcone to cyl ci nie chce wejść??
Cobacz czy pomiędzy wszystkimi szpilkami jest taka sama odległość(pamiętaj na końcu szpilek) i wtedy powiec jak jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 17:14, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Powiem Ci, ze jestes druga osoba, ktorej zdarza sie ten problem w ostatnum czasie. Mysle, ze to jakas wadliwa seria i cylinder trzeba oddac do sklepu na reklamacje. Nistety nic sie z tym nie da zrobic, a pomoc moglby ewentualnie tokarz lub slusarz. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marxin92
Początkujący
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 21:08, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
nawt byłem u tego co kupywałem i jemu tez nie wchodziło w silnik zobaczymy jak przyjdz ze reklamacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xlukasz
Początkujący
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:11, 23 Mar 2009 Temat postu: cylinder |
|
|
Możesz rozwiercić otwory na szpilki w cylindrze (oczywiście jak z reklamacji nic nie wyjdzie) według mnie to najlepsze rozwiązanie. Będziesz mógł to zrobić we własnym zakresie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz025
Wymiatacz
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Pon 16:17, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
ja by nic nie rozwiercał ani nie kombinował tower wadliwy wymień, odzyskaj pieniądze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marxin92
Początkujący
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 16:45, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
jak bede miał po reklamacji to dam wam znac co i jak. a tak sie cieszyłem jak zakładem tłok ze bede juz go docierał a tu taki pech
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marxin92 dnia Pon 16:49, 23 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
trejki
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Pon 18:03, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
nieszczęscia chodzą po ludziach. Musisz troche poczekać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|