Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Wto 7:27, 15 Kwi 2008 Temat postu: Nie ma siły |
|
|
Mam problem z Jawą 50 Mustang, tak kompresje ma bardzo dobrą i siła na 1 tak samo ale jak włącze 2 lub 3 i dam odrazu pełen gaz to zaczyna mi przerywać i zaczyna zwalniać aż zgaśnie bo stanie w miejscu a na 1 to kopa ma jak nie wiem co, i nie dostaje lewego powietrza ani nić, zapłon dobrze ustawiony itp... myśle że to będzie coś z gaznikiem że coś z dawką paliwa ale regulowałem itp... i dalej to samo uszczelnione też wszystko jest dobrze i pali normalnie, pomuszcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Johnny Moped
Wymiatacz
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 7:35, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Daj większą dawkę paliwa (iglica na rowek niższy). Potem spróbuj dać mniej paliwa (iglica na rowek wyższy)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz025
Wymiatacz
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Wto 13:36, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
dobra mieszanka z próbuj wlać paliwa więcej i poruszać świece ja tak zmniejszyłem i teraz jedzie spox a dawniej to we 2 osoby nie jechał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Śro 9:59, 16 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Iglice mam na najniszym stopniu jak sie da i paliwo w komorze pływaka na maxa i troche sie poprawiło, to dziś wezme o 1 stopień wyrzej igiełke i zmniejsze stopień paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johnny Moped
Wymiatacz
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 14:11, 16 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
No to zmniejsz, zapewne zalewa ją.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Pią 14:50, 25 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ok jednak ustawiłem wszystko, ale mam problem, bo kopa ma większego nisz miała, ale jak dam gas to nieraz nie chce zejść z obrotów i dopiero po chwili zejdzie z obrotów i wiem że na 100% nie blokuje linki a poziom paliwa jest dobry, tak myśle że poziom wachy jest dobry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 20:11, 25 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
moze masz minimalnie za duzy poziom paliwa przy pływaku, i za duzo napompuje. jesli tak sie dzieje zwlaszcza gdy dlugo jedziesz na 3 i wcisniesz sprzeglo to znaczy ze musisz troszeczke obnizyc poziom
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Sob 7:04, 26 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Kurde ja już nie wiem zrobiłem tak jak mi kazaliśćie pomogło wrzucam 3 i jade zawracam redukuje na 2 i zaczyna sie dławić, zatrzymuje się wrzucam na lus i gazuje wkręca sie na obroty bardzo dobrze ale jak gazuje cały czas to zaczyna mi coś szczelać z tłumika, a zapłon jest bardzo dobrze ustawiony na 100% i iskre ma bardzo dobrą, swiece wymieniłem jak już i dalej to samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hakuj
Wymiatacz
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Cieszyn - okolice
|
Wysłany: Sob 11:54, 26 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
to juz kurde nie wiem... jak ci strzela z tlumika , to chyba znów za duzo paliwa dostaje.... , no chyba ze robisz tricka : Jedzesz na 2 lub 3 na full gazie i wyłączasz zaplon , pozniej go znow wlaczas i jest bum Jak ja tak w ogarze raz zrobilem , to mi wklad z tlumika wyje*bało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Sob 19:58, 26 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
hakuj napisał: | to juz kurde nie wiem... jak ci strzela z tlumika , to chyba znów za duzo paliwa dostaje.... , no chyba ze robisz tricka : Jedzesz na 2 lub 3 na full gazie i wyłączasz zaplon , pozniej go znow wlaczas i jest bum Jak ja tak w ogarze raz zrobilem , to mi wklad z tlumika wyje*bało |
Przez takie coś zapłon sie przestawia, pozatym coś może nie wy3mac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Sob 23:20, 26 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
No ja nie wiem zobacze, jak będe miał czas to wymienie kondensator, ustawie na nowo zapłon itp... i ustawie zapłon i wtedy zobacze, napisze jak coś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gitziom2
Nowy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: gorlice
|
Wysłany: Nie 20:31, 29 Mar 2009 Temat postu: Re: Nie ma siły |
|
|
Witam mam problem z moim ogarkiem!
Ostatnio coś mocy nie ma przerywa i wogule jechać nie chce i gaśnie.
kupiłemnowy kondensator zapłon jest oki jeszcze tylko mogę zmniejszyć przerwę na platynkach. I mam pytanie czy dysze w gaźniku muszą być dokręcone do końca?
Pomóżnie mi szybko już nie wiem co mam robić próbowałem wszystkiego
Z góry dziękuję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Nie 20:40, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Dysze w gaźniku muszą byc dokręcone do końca, do oporu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 20:41, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
z deka odkop ale dobra dysze mają być dokręcone (te złote ta ze sprężynką jest od obr. jak coś) do końca ile wejdzie ale bez przesady...
może zmień świece albo porządnie pobaw się z ustawieniem gaźnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 13:08, 03 Kwi 2009 Temat postu: Re: Nie ma siły |
|
|
gitziom2 napisał: | Witam mam problem z moim ogarkiem!
Ostatnio coś mocy nie ma przerywa i wogule jechać nie chce i gaśnie.
kupiłemnowy kondensator zapłon jest oki jeszcze tylko mogę zmniejszyć przerwę na platynkach. I mam pytanie czy dysze w gaźniku muszą być dokręcone do końca?
Pomóżnie mi szybko już nie wiem co mam robić próbowałem wszystkiego
Z góry dziękuję |
Dysze jak napisano dokreca sie do konca. Co do zaplonu watpie w jego dobroc. Jezeli strzela nie jest tak rozowo. Platynki zawsze w GMP tloka maja byc ustawione na 0,4mm, a zaplon reguluje sie krecac iskrownikiem w lewo i prawo. proste? Teraz przeczysc dysze, zobacz czy paliwo playnie swobodnie do gaznika i w gazniku itd. oczysc precik playwaka, zobacz czy po zgasie siweca jest mokrta czy sucha i jaki ma kolor. Opisz wszystko spokojnie i dokladnie, a pomozemy Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|