Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bednar8
Początkujący
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 8:44, 31 Sty 2009 Temat postu: NIE MA MOCY |
|
|
Witam !!!
Mam taki problem z moim ogarem że pewnego dnia sobie jechałem i nagle ogar zaczął się dusić. Redukowałem biegi do jedynki ale i tak nie mam mocy i nie chce się nakręcać.
Jak go teraz odpalam to pali i na luzie się wkręca bez zarzutu.
Może wiecie czym może być to spowodowane??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Sob 8:51, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
możliwe że ci się zapłon przestawił weź ustaw od nowa 1.8mm przed górnym położeniem tłoka i platynki powinny się roztwierać na 0.4mm ale zanim to zrobisz to wyczyść dokładnie dysze i napisz w jakim masz stanie silnik chodzi mi o to czy coś w nim dzwoni ,puka czy stuka Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Sob 8:52, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
A teraz jak ci normalnie wchodzi na obroty to można normalnie jechać czy nie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bednar8
Początkujący
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 8:57, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Wszystko jest ustawione jak tam powiedziałeś 1,8 mm i te platynki też tak jak mówisz. Cały gaźnik rozkręcałem i przedmuchiwałem sprężarą. Jechać ..... nie da się bo wbijam 1 dodaje gazu i słychac jak się dusi jak dodam więcej to gaśnie. W silniku nigdy nic nie stukało i nie stuka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Sob 9:03, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
A może to być filtr powietrza?? Najlepiej zdejmij tą gume odpal i sproboj ruszyć bo to moze byc to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Sob 9:06, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
a nie dzwoni ci coś w cylindrze a kiedy wymieniałeś pierścienie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Sob 9:07, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
A może ma całkowicie cylek zjechany... Może szlif go czekać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Sob 9:12, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
właśnie przemo próbuje się dowiedzieć może ma już tak zjechane pierścienie i tłok uderzył o ściankę cylindra zrobił rysę w cylindrze. bednar8 weź jeszcze wyczyść filtr powietrza i odpowiedz na wcześniejsze moje pytanie Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Sob 9:15, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Albo właśnie jak sie dusi to ten filtr może byc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bednar8
Początkujący
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 10:03, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Powiem tak. Cylinder zmieniałem w wiosnę. A co do filtra powietrza to już to próbowałem ale nie ma różnicy.
Wydaje mi się że dobrze dotarłem cylinder ,jak to sprawdzić??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian510
Początkujący
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:06, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem to wina zbyt małej ilosc powietrza w mieszance lub kondensator jest do wymiany.Te silniki tak mają niekiedy.Przyczyna moze byc tez swieca która powinna miec symbol B6HS (NGK)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Sob 10:15, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
albo kompresja...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Sob 10:45, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
jeśli nie wymieniałeś tłoka z pierścieniami od wiosny to wydaje mi się że to jest właśnie to że jest bardzo słaba kompresja jechałeś sobie a nagle pierścień pękł i jest tak zjechany że już nie słychać że dzwoni .bednar8 a masz problemy z rozruchem silnika i napisz kiedy wymieniałeś pierścienie Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bednar8
Początkujący
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 11:24, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Pierścienie wymieniałem tak jak cylinder bo to 60cc. Postaram się odzyskać stary bo i tak lepiej na nim jeździł albo kupie nowy. Albo sprawdzę czy pierścienie są OK bo wykręciłem silnik i przyniosłem do domu to popatrzę. A z kondensatorem to miałem problem ale kupiłem nowy i było OK. A mam jeszcze pytanko czy powodować tego nie może zimmering chodzi mi o to że zimmerring sie rozwalił i dlatego??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Sob 11:38, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
skoro i tak masz silnik wykręcony to nie zaszkodzi wymienić zimmeringów a skoro miałeś cylinder 60cm3 to powiedz mi czy warto wogóle go zakładać co on zmienił w silniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|