Wykręć dysze i wciśnij ten przycisk na dekielku gaźnika do przelewania, paliwo powinno wylecieć przez otwór od dyszy.. jak nie wyleci to albo będzie gdzieś zapchany gaźnik, albo ewentualnie za niski poziom paliwa w komorze pływakowej, no chyba że masz kranik zapchany
Paliwo wylatuje z gaźnika tylko wtedy gdy go przeleję albo mam za duży poziom paliwa, do filtra nie wywala paliwa. spróbuję też z tymi dyszami bo wynik na pewno dużo mi powie Jak nie wyleci z nich paliwo to mam raczej stuprocentową pewność że gaźnik jest zapchany prawda? Poziom jest dobry, dużo razy już go ustawiałem. Ja obstawiam że to jakiś paproch w gaźniku...
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
Wysłany: Śro 22:44, 01 Cze 2011 Temat postu:
jak bokiem po wykręceniu dyszy nie wyleci przy przelaniu to kanał zatkany i nie ma znaczenia jaki poziom jest ustawiony bo w końcu pływak zatapiamy
Ja zawsze brałem mały wężyk i dmuchałem do każdego kanału z osobna, jak był opór to znaczyło ze jest zatkane
Wszystkie czasy w strefie GMT Idź do strony Poprzedni1, 2
Strona 2 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach