Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Afterday
Nowy
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:13, 21 Kwi 2011 Temat postu: Nie da się ustawić zapłonu, naprawdę się nie da |
|
|
Witam!
Mam dość nietypowy problem, gdyż chcąc usawtic zapłon w mojej jawce pojawia się pewne ograniczenie. Już mówię o co chodzi... zdjąłem głowicę by móc jak najdokładniej odmierzyć 1,8-2 mm przed GMT i niestety nie mogę już bardziej przekręcić całego zapłonu w lewo, gdyż jedna z cewek (dokładnie cewka zapłonowa) zawadza o karter.
Pierwsze co mi przyszło na myśl to skrócić delikatnie cewkę po przez skrobanie nożykiem takiej jakiejś osłonki i się okazało, że po założeniu nie ma iskry;[ Wymieniłem cewkę na inną i teraz już mam iskrę lecz znowu nie mogę bardziej przekręcić zapłonu w lewo. Obecnie mam ustawione 1 mm przed GMP i jawka nie chodzi najlepiej.
Co robić? Jakieś pomysły? Czy ktoś miał byc może kiedyś podobny problem?
Pozdrawiam
Afterday
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Czw 17:11, 21 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Więc jeżeli już Ci się tak dzieje, to trzeba zrobić to w drugą stronę, mianowicie sprawdzić miejsce na klin w wirniku lub ustawienie krzywki względem klinka i jeżeli wszystko będzie dobrze, to trzeba będzie krzywkę trochę przekręcić w wirniku i skręcić mocno śrubą. Za czasów jak miałem ogara miałem ten sam problem i po przestawieniu krzywki wszystko wróciło do normy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Afterday
Nowy
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:54, 21 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Troszkę nie ogarniam..
Też na początku myślałem, ze to wina jakiegoś klina, niestety okazało się, że wszystkie kliny są w porządku. Dodam, że wsadzałem nawet krzywkę, wirnik/magneto i platynki od innej jawki i bez rezultatu.
Z tego co rozumiem zaproponowałeś przekręcenie krzywki siłą mechaniczną, ale jak to zrobić, gdy ona siedzi strasznie ciasno na klinie? Przecież zmienić miejsca klinów się nie da.
A czy mógłby mi ktoś logicznie wyjaśnić dlaczego tak się stało? Dodam, że wał mam troszkę skrzywiony. Czy jego wymiana mogłaby pomóc?
Na mój tok rozumowania, to ten wał się wykręcił w dość nietypowy sposób, przyrównam do czynności wykręcania mokrej szmatki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 19:06, 21 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
krzywka nie siedzi na klinie tam jest tylko nacięcie które ułatwia jej prawidłowe zamontowanie, jeśli brakuje regulacji w lewo to krzywkę trzeba przekręcić w prawo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|