Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jablko
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Wto 15:35, 21 Kwi 2009 Temat postu: nie chodzi |
|
|
A więc tak: W tamtym i tym roku chwytał z pchnięcia ręką bez gazu z długimi światłami. Później jak zapalił nagle zaczął przerywać i tak jechać niekiedy w ogóle nie chwycił. Wymieniłem kondensator dalej tak samo. Myślę co jest grane. Przestawiłem kowadełko i chwycił i jechał normalnie, ale nie chciał wejść w full obroty bo go dusiło i gasł. Ogarek nie chce chwytać z kopki i w ogóle. ustawiłem idealnie zapłon i nic. Czy ktoś wie co to jest??? Aha jeśli mu przelewam benzyny to mogę leciutko nacisnąć i a tam leci jak z kranu a co w nim chodzi już całkiem nie wiem Pomóżcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
patryk18
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:53, 21 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
może świeca albo za duzo paliwa dostaje opusc iglice nizej i zobaczysz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawkli
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Głogów
|
Wysłany: Wto 18:22, 21 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
yy no to tego jak ci ciągle przelewa gaxnik to musisz pobawić się ta blaszką co tam jest tylko nie tak jak zawsze się podgina czy odgina tą blaszkę ale z drugiej strony ją musisz odgiąć jesli dobrze Cię zrozumiałem to powinno pomóc , jeśli nie pomyślimy dalej i napisz jaka jest świca po wykreceniu czy zalana czy sucha i wogóle iskra jest stała napisz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawkli dnia Wto 18:46, 21 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jablko
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Wto 18:38, 21 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
to znaczy tak jak sprawdzam iskre jest pali ale ciężko na pych.Świeca cała mokra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawkli
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Głogów
|
Wysłany: Wto 18:45, 21 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
no to jak mokra a iskra jest to chyba wiesz co trzeba zrobić zabawa z gaźnikiem i tylko to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 20:07, 21 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
A ja Ci mowie, zebys jeszcze raz ustawil zaplon, wyczyscil filtr powietrza wydech. Jak to nie pomoze to wymien swiece i kondensator(wazne). Wyczysc styki przerywaczy i w stacyjce, a tzke umyj cewke. To wszystko pomoze na pewno. Potem ewentualnie doreguluj gaznik. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jablko
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 18:31, 22 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
A więc tak dzisiaj się za niego ostro zabrałem. Pks100 mam pseudo sporta nowego więc chyba czyścić nie trzeba.Udało się go odpalić i jechał pyrkał tylko jeździ przerywa i jak sie da więcej gazu to muli.Kondensator nowiutki świeca sprawdzana na komarku (pięknie pali) Fitr powietrza mam stożek. Co mam zrobić powiedzcie bo jutro o 10 trzeba ruszyć w podróż.
P.S jak umyć cewkę ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 19:16, 22 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Jak go muli na wysokich:
1. Brydna dysza glowna
2. Za pozny zaplon
3. Uszkodzony kondensator
4. Za duzo lub za malo powietrza
5. Slaba kompresja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Śro 19:32, 22 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Mi mulilo rometa na wysokich obrotach bo mialem za duzo powietrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jablko
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 19:35, 22 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
to jak zrobić żeby zapłon był wcześniejszy w lewo ??
aha sory że pytam gdzie są te patyki w Iskrowniku ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Śro 19:57, 22 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Żeby zapłon przyspieszyc (żeby był wcześniejszy) to przekręc w lewo. Platynki to "to coś", które składa się z 2 części (młoteczka i kowadełka) i to się rusza ^^
Hah, ale mu wyjaśniłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jablko
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Czw 5:24, 23 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
ok już wiem dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 9:22, 23 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
No to jest jakas poprawa, jakies odkrycia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jablko
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Czw 16:38, 23 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
ok już chodzi
Winą był stożek za mało powietrza łapał
Aha i teraz mam takie coś jak wcisnę sprzęgło a mam na biegu to po chwili gaśnie i nie chce palić z kopy jak zimny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
XDHubi
Częsty bywalec
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:27, 23 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
z tym pierwszym to możliwe że trzeba ustawić obroty na napinaczu chyba że masz dwa to można na dwóch ;D a ogar tak normalnie to jeździ czy wogóle nie chce ruszyć? a z drugim to może być zapłon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|