Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wilku
Nowy
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzeszkowice
|
Wysłany: Wto 17:49, 20 Kwi 2010 Temat postu: Niby wszystko jest a jednak.. |
|
|
Witam, Słuchajcie mam problem z moim ogarkiem, przez zime stał rozebrany do malowania (silnik w całości tylko gażnik odkręcony) mam zapłon bateryjny wszystko ładnie podłączone iskra jest zapłon ustawiałem 3 dni i niby jest dobrze, kompresja ok, wszystkie uszczelki plus uszczelniacz, nie zalewa, paliwo w gazniku jest no dosłownie wszystko niby ok ale nie chce palić.. czasem troche załapie ale dosłownie chwile na początku i koniec już na prawde nie wiem co z nim może być nie tak Bo już czwarty dzień się z nim męcze..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 18:09, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
A co do zapłonu to że iskra jest to nie znaczy że jest dobrze ustawiony. Może również być padnieta już świeca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wilku
Nowy
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzeszkowice
|
Wysłany: Wto 18:13, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
sprawdzałem na paru swiecach, wiem o co chodzi w dobrze ustawionym zaplonie 2mm przed GMP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 20:10, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Zalej bezpośrednio paliwo do komory spalania przez otwór od świecy i wtedy zobacz czy załapie. Bo zapewne masz gaźnik do czyszczenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 20:25, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
2 mm to chyba troche przydużo z tego co wiem. A zatkaj całkowicie ręką wlot powietrza lub połowe (musisz popróbować) i czy wtedy odpali jak tak to masz lewe powietrze. i spróbuj z tym wlaniem bezpośrednio paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wilku
Nowy
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzeszkowice
|
Wysłany: Wto 20:33, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Jutro poprobuje i napisze co i jak ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Śro 11:24, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
powiem tak miałem styczności z tym zapłonem bateryjnym bo kumpel miał w ogarze z tym że cewke miał padniętą od ładowania aku i jak się aku rozładował to koniec jazdy postrzelał trochę i w końcu stanął aż do ponownego naładowania aku prostownikiem.............
nie wiem może słabo ci ładuje aku przez zimę stał to akumulator mógł siąść........
proponuje ci (jeżeli trzeba) uzupełnić płyn elektrolitowy w akumulatorze następnie naładować go prostownikiem następnie spróbować czy poskutkuje....... PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GonzO
Bywalec
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:19, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
jak wyżej sprawdź stan aku albo podłącz bezpośrednio pod prostownik
oraz sprawdź stan kondensatora
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|