Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 20:35, 12 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
To nie łożysko, tylko taka nakrętka. Musisz wziąć śrubokęt płaski, młotek i poodginać zaklepane zabezpieczenie w postaci blaszki z nakrętki i dopiero włożyć tam klucz i ją odkręcić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
69BocheN69
Początkujący
Dołączył: 22 Lip 2012
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:45, 12 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Ta podkładka w moim silniku była zniszczona i ją wyjąłem Ale tego kółeczka nie wyjmuje dzisiaj :] Jutro wyjmę, a czy po wyjęciu tego kółka odkręcę? Bo teraz to się prężyłem i nic nie drgnęło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 21:29, 12 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
No ciekawe jak ją wyjąłeś skoro ona jest pod nakrętką.. A te.. 'kółeczko' to jest cała nakrętka, którą chcesz odkręcić! Masz po prostu odbezpieczyć nakrętkę od kosza, włożyć klucz 14 nasadowy/rurkowy i odkręcić..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 22:37, 12 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
rurkowy albo nasad ale cienkościenny bo grubszy też nie wejdzie między bolce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Pon 7:46, 13 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
z tego co pamiętam wchodzą standardowe nasadki zarówno dla grzchotki 3/8" , 1/4" jak i 1/2"
co do rurkowych to nie sprawdzałem bo nie miałem wtedy jeszcze zestawu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
69BocheN69
Początkujący
Dołączył: 22 Lip 2012
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:24, 13 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Klucze mam, spokojnie wykręcę :] Teraz ostatnia sprawa :/ jaką jest ta zębatka od korby, chyba tutaj nie obejdzie się bez specjalnego ściągacza Chyba że jest jakiś sposób?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 12:33, 13 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Bez ściągacza do łożysk się nie obędzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
69BocheN69
Początkujący
Dołączył: 22 Lip 2012
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:10, 13 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Kurde to kółeczko co blokuje kosz sprzęgłowy jest nie do wybicia... próbuję wybić płaskim śrubokrętem i nic :/ Cała już obita a nic się nie rusza
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 69BocheN69 dnia Pon 14:06, 13 Sie 2012, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kemot176
Wymiatacz
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koniecpol
|
Wysłany: Pon 18:30, 13 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Tego się nie wybija. Musisz mieć porządną nasadkę 14mm, głęboka. Wsadzasz ją do końca i kręcisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
69BocheN69
Początkujący
Dołączył: 22 Lip 2012
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:51, 13 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
A jak to zablokować? Ja próbowałem blokować tą zębatkę co jest po drugiej stronie sprzęgła (ta co na nią idzie główny łańcuch, do tylnego koła) I w którą stronę mam to odkręcać? Bo czytałem że tam jest lewy gwint.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Wto 0:25, 14 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
gwint jest normalny. Na 99%. Nie chce mi się po wałek iść do garażu. Zablokować trzeba sposobem - ja zawsze wkładam wkrętak lub jakiś pręcik między zębatkę a karter. Ewentualnie wkrętak w łańcuch i zblokować na karterze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 9:06, 14 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Amadeuszu, ryzykowny sposób. Ja łapię kosz jak i zebatkę sprzęgłową żabką, wtedy nie ma mowy, żeby coś się ukruszyło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Wto 9:47, 14 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Iwo może sposób ryzykowny, ale skuteczny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
69BocheN69
Początkujący
Dołączył: 22 Lip 2012
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:02, 14 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Ja blokuję na zębatce tej co jest po drugiej stronie, tylko coś nie idzie tego kosza wykręcić... Może to wina tego że moja nasadka jest już trochę zjechana, ale odkręcę, bo pożyczę od kolegi.
Dzięki za odpowiedzi, lecz na jakiś czas muszę przerwać rozkręcanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Wto 15:08, 14 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
ja tak jak Ama wkładam coś między łańcuch a zębatkę i się blokuje , tylko że jak ja się biorę za jawkę i coś rozbieram znaczy się że to jest remont i napęd się wymienia.
tak nawiasem to czeka mnie to chyba niedługo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|