Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sznajder
Początkujący
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 9:03, 06 Wrz 2009 Temat postu: Nalot na świecy, cieknący gaźnik i mała Vmax |
|
|
Witam drogich forumowiczów. Mam problem z moim Ogarem 200. Do mojej maszyny zamontowałem nowy cylinder 60ccm, nowy gaźnik jikov, filtr stożkowy, świece 95 ISKRA. Problem polega na tym że gaźnik od nowości strasznie mi cieknie, im wyższe obroty i większa prędkosć tym więcej benzyny się wylewa. Kolejny problem to to że ostatnio Ogar gaśnie albo nawet nie chce odpalić. Kiedy wykręciłem świecę miała ona biały nalot i tak jakby wgniecioną elektrodę. Wcześniej maszyna spisywała się doskonale tylko, że jak w temacie Vmax to było 50km/h. Wydaję mi się że to dość mało jak na takie zmiany. Dodam jeszcze że zamontowałem tłumik tuningowy oraz rozwierciłem kruciec od gaźnika. Czy dobrym pomysłem jest podniesienie igliczki w przepustnicy i zagięcie blaszki od pływaka? Może to być problem tego że silnik dostaje za mało paliwa? I dlaczego gaźnik tak strasznie cieknie? Mam jeszcze pytanie takie dość błahe. Otóż ile oleju należy lać do przekładni? Pozdrawiam i dziękuję za każdą poradę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
toomi
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Nie 10:18, 06 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Ustaw zapłon i wygij blaszke w strone plywaka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mariuszmuczko
Bywalec
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:12, 06 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
sproboj zrobic uszczelke komory plywakowej , do przekladni idzie ok 0,5l oleju najlepiej hipolu zreszta stawiasz motor na stopki , musi stac rowno odkrecasz wlew oleju i srubke od poziomu oleju i lejesz az pocieknie przez ta dziurke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sawik
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 16:39, 06 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
A dobrze dotarłeś ten nowy cylinder? Ja obstawiam że nie... to może być przyczyną tak małego V-max. A jak Ci cieknie z gaźnika to odkręć pokrywę komory pływakowej i odegnij delikatnie tą blaszkę ww stronę pływaka, tak jak mówi toomi. pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
enedueriketake
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 13:17, 07 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Jak w upał jeździsz na F95, to życzę Ci powodzenia... Na takie temperatury to minimum F80!!!
Wsadź inną świece, np. F80, F75 itd. i wtedy spróbuj.
Jak to nie wina świecy to już sam nie wiem i zwracam honor xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|