Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartuning
Bywalec
![Bywalec Bywalec](http://img151.imageshack.us/img151/2171/zwyklypozycjadziiilz2.png)
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 9:51, 02 Mar 2008 Temat postu: nagrzewanie sie cylindra |
|
|
witam
wiem ze metale wraz z wzrostem temp zwiększają swoją objętość,tylko nie wiem czy cylinder jak sie nagrzewa to zwiększa objętość do zewnątrz czy w obie strony??bo moi koledzy twierdzą ze sie rozszerza do zewnątrz,jeśli to prawda t na ciepłym silniku spada kompresja,to dlaczego silniki lepiej zapalają a ogar ma wtedy problem??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
MichalF
Wymiatacz
![Wymiatacz Wymiatacz](http://images32.fotosik.pl/317/2d91fd0089e5fe92.png)
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: sie wziol ramzes?
|
Wysłany: Nie 12:07, 02 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
sam cylinder może się rozszeży ale bardzo bardzo mało. bardziej się pierścienie rozszeżyć. widać to jak np. wsadzisz za duże to jak sie moto nagrzeje to pękają, i temu muśi być mala przerwa na nich
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
sorber
Tata:)
![Tata:) Tata:)](http://img530.imageshack.us/img530/1715/speczielib3.png)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Nie 13:49, 02 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
ma problem jak masz za cieplą świecę. cylinder sie nie roszerzy zbytnio i nie straci kompresji bo pierścienie to uszczelniaja poza tym tłok jest walcem przenikajacym sie w stozek. wiec tlok a dokłądnie jego denko sie rozszerza. zebra masz alu i to one minimalnie powiekszaja swoja pow. a to dobrze bo wtedy jest większep ole na odprowadzenie ciepła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
BVCREKJEG
Gość
|
Wysłany: Nie 17:53, 02 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Może cylek do wymiany:/
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
sorber
Tata:)
![Tata:) Tata:)](http://img530.imageshack.us/img530/1715/speczielib3.png)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Pon 11:01, 03 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
nie. po co ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
Radzio
Wymiatacz
![Wymiatacz Wymiatacz](http://images32.fotosik.pl/317/2d91fd0089e5fe92.png)
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Wto 6:26, 04 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Proszę administratora lub moderatora o usuniecie mojej wypowiedzi dokładnie tej wypowiedzi co teraz piszę pogniewasz zrobiłem double posta.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Radzio dnia Wto 14:21, 04 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
Radzio
Wymiatacz
![Wymiatacz Wymiatacz](http://images32.fotosik.pl/317/2d91fd0089e5fe92.png)
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Wto 6:31, 04 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Cylinder sie rozszerza na mikro setne mm wiec nie widoczne jak masz pierścienie już zajechane na max to sie nie dziw ze jak jest ciepły do moc spada a to ze ci koledzy gadają ze rozszerza sie o cm to nie sie poduczą na temat działania silnika a potem niech gadają bo moim zdaniem to sie gów**o znają.
p.s. albo wymień kondensator.
Na twoje pytanie:dlaczego silniki lepiej zapalają
Bo jak silnik jest ciepły to mieszanka paliwa z powietrzem sie zamienia w gaz co ułatwia ich rozprowadzanie po komorze i lepiej sie dostają do cylindra,wiec tak silnik lepiej chodzi i wkręca sie w obroty.
Proste co nie
Sorki ale net ni nawala
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Radzio dnia Wto 6:32, 04 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
pawel93
Wymiatacz
![Wymiatacz Wymiatacz](http://images32.fotosik.pl/317/2d91fd0089e5fe92.png)
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Wto 13:05, 04 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Radzio. Zrobileś double posta weż to zgloś komuś z modów zeby usuneli czy cus bo i tak juz masz 2 warny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
macq
Emerytowany Moderator
![Emerytowany Moderator Emerytowany Moderator](http://img530.imageshack.us/img530/1715/speczielib3.png)
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 19:06, 04 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
taa, moze policzcie jeszcze cx jawki pancerki, tarcie toczne w lozyskach wału i do tego jeszcze predkosc obrotowa koła podczas postoju xD
Cylinder sie rozrzesza, ale rozszerza sie rowniez tlok, gorzej jakosci tloki przy dobrym przygarowaniu "puchna", co wcale nie jest zjawiskiem dobrym. Warto takie dupne tloki jakie mamy w sklepach do jawki wygrzac w oleju o temperaturze ok 500 stopni i na nowo pasowac do cylindra...tylko takie rzeczy w amatorskich warunkach nie sa niestety mozliwe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
Radzio
Wymiatacz
![Wymiatacz Wymiatacz](http://images32.fotosik.pl/317/2d91fd0089e5fe92.png)
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Śro 10:10, 05 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Ciekawe ta już tyle jawek miałem i kupowałem z 20 tłoków i ani jeden nie puchną i chodziły super.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
PPSZ
Częsty bywalec
![Częsty bywalec Częsty bywalec](http://images30.fotosik.pl/251/8382cfb21094b19c.png)
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: ja mam to wiedzieć ????????
|
Wysłany: Śro 12:57, 05 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Radzio możesz mieć nawet 100 tłoków ale to niezmienia faktu że nasze teraźniejsze wyroby tłokopodobne są delikatnie mówiąc słabej jakości i puchną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
pirozol
Częsty bywalec
![Częsty bywalec Częsty bywalec](http://images30.fotosik.pl/251/8382cfb21094b19c.png)
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: stalowa wola
|
Wysłany: Śro 13:34, 05 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
patrząc na to wszystko ze strony technicznej to terazniejsze tloki powinny byc lepsze niz te kiedys. w koncu nastepuje postep technologiczny, coarz lepsze stopy. wydaje mi sie ze puchniecie tloka zalezy od nas a nei od neigo samego. nei zadazylo mi sie zeby tlok puchl. Byc mzoe dlatego ze jak zrobi ktos remont i odrazu jedzie w trase to sie nie dziwie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
BLASTER
Częsty bywalec
![Częsty bywalec Częsty bywalec](http://images30.fotosik.pl/251/8382cfb21094b19c.png)
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Śro 13:57, 05 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
No i nic z tego co było czeskie orginalne było najlepsze,porównując tłok wyprodukowany w polsce,który (nie puchnie) z tlokiem czeskim poczuc można ogromną różnice na naszych muli i grzeje się to samo tyczy cylindrów też jakieś stopy do kitu...
Lepiej na allegro kupić oryginała czeskiego nawet używanego i niż polski nowy.
Na polskim rynku była taka sytuacja,że tłok tak puchł,że silnik tracił moc w dużym stopniu potem niby to poprawiono (chyba nie do końca).
Osobiście mam cylek nominał czeski (w zapasie) + tłok i pierścienie.
Wyprawa do czech na jawce mam blisko granice
Ale szukajcie czeskich części dłużej i lepiej będą śmigać wasze jawy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BLASTER dnia Śro 13:58, 05 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
macq
Emerytowany Moderator
![Emerytowany Moderator Emerytowany Moderator](http://img530.imageshack.us/img530/1715/speczielib3.png)
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 21:19, 05 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | patrząc na to wszystko ze strony technicznej to terazniejsze tloki powinny byc lepsze niz te kiedys | Gdyby tłok kosztował 58zł, a nie 8zł, to czy byś go kupił do jawki wartej 150zł? To wszystko chodzi o koszty. Na spokojne pyrkanie takie tloki wystarczaja, ale sprobujcie popałowac troche silnik na takim tłoku i poczujecie, ze 'nie chce isc'. Pomijajac zmniejszenie sie wpolczynniku napelniania cylindra przez zwiekszona temperature, to puchniecie tloka jest czesta przyczyna problemow z moca na cieplo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
dawidek
Częsty bywalec
![Częsty bywalec Częsty bywalec](http://images30.fotosik.pl/251/8382cfb21094b19c.png)
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SANDOMIERZ
|
Wysłany: Czw 9:50, 06 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
No własnie a co ja mam zrobic jak moj ogar po krodkiej jezdzie słabnie?? Wogole to jest odczuwalne... Kiedys po remacie pog gorki ciagnał na 3 a teraz musze robic reduke do 2:/. I jak sie zagrzeje to pierscienie dzwonia bardzo nawet.. Mam wymienic tylko pierscienie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
|