Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamo22929
Początkujący
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Janów Lubelski
|
Wysłany: Wto 16:54, 11 Cze 2013 Temat postu: Nagrzana nie pali i ... |
|
|
Witam.
Problem dotyczy odpalania na gorącym silniku. Ostatnio jeździłem bez filtra powietrza. Miałem jedynie założoną siateczkę by nie wlatywały śmieci i takie tam. Lecz ostatnio postanowiłem założyć filtr powietrza i problem pojawił się zaraz po przejechaniu dłuższych odcinków. Po pierwsze trzeba ciągle trzymać manetkę gazu gdy zwalniam lub dojeżdżam do skrzyżowania bo od razu gaśnie jeżeli nie będę trzymał obrotów a po drugie nie można w żaden sposób odpalić jawki z kopa, jedynie na popycha. Wspomnę że gdy nie miałem filtra wszystko chodziło w porządku i bez problemu można było zwalniać stawać i odpalać na rozgrzanym silniku, dodam jeszcze że po założeniu filtra musiałem podkręcić obroty prawie do końca a gdy już zdejmę filtr to chodzi za głośno i są za wysokie obroty. Nie było z tym żadnego problemu który się pojawił gdy założyłem filtr powietrza.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Pozdrawiam
KW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Wto 17:11, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
gratuluję głupoty nie jeździ się bez filtra! zakładając filtr zaburzyłeś skład mieszanki paliwowo-powietrznej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamo22929
Początkujący
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Janów Lubelski
|
Wysłany: Wto 17:28, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki za bardzo 'mądrą' odpowiedz i pomoc w rozwiązaniu problemu. Pomogłeś!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Wto 18:43, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
skoro jesteś znawcą tematu co to tutaj robisz i dlaczego się pytasz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubaoko
Początkujący
Dołączył: 26 Gru 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 20:06, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Podnieś iglicę, silnik się przegrzewa i dlatego gaśnie daj na ostatni rowek od dołu i zobacz czy jest poprawa, jak jest to sprawdź swiecę czy nie jest czarna, jak jest czarna to obniż i obserwuj jak się zachowuje, oczywiście jak masz oryginalny filtr....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Wto 20:09, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
przecież on bez filtra śmiga... pewnie przepustnica jest już zjechana jak i cały gaźnik. jeszcze będzie się dziwił dlaczego nie ma wolnych obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubaoko
Początkujący
Dołączył: 26 Gru 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 20:14, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
No w sumie racja jak mialem zjechaną przepustnicę to też za c**ja nie mogłem odpalić pchałem kilometr i dopiero ledwo lapała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|