Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tom cio
Początkujący
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Śro 19:31, 26 Sie 2009 Temat postu: Nagar po 1km |
|
|
Witam. Jestem tu nowy ale z Jawkami mam do czynienia już parę lat. Więc mój problem polega na tym że Jawa ma czarną świecę po 1-2km jazdy. Zrobiłem wszystko co wiedziałem o zlikwidowaniu tego problemu czyli: wlałem świeżej mieszanki w stosunku 1;50 olej Stihl(czerwony), wymieniłem simmering od strony sprzęgła, zmniejszyłem dawkę paliwa, ustawiłem odnowa zapłon i platynki, wyczyściłem komorę spalania i denko tłoka, nawet dysze czyściłem. Nic nie podziałało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 19:46, 26 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
zrób tak ustaw zapłon przejedź ten kilometr i zobacz znowu zapłon, mi się działo tak że też po paru kilometrach miałem czarną świecę motor gasł i często padały świece oj często...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macek
Wymiatacz
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: Śro 21:41, 26 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
morze poprostu za dużo bęzyny dostaje weź zmiejsz paliwo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jakubas101
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Czw 10:55, 27 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Już znmiejszył. Przeczytaj jeszcze raz. Mnie się już też pytał ale nie wiem co jest grane, jeszcze mi się coś takiego nie zdarzyło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tom cio
Początkujący
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Czw 19:08, 27 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Swiece mam na 100% dobre bo jak wyczyszczę i wkręcę do 2 Jawki to chodzi jak trza. Zobaczę jutro z tym zapłonem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mac
Wymiatacz
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 19:13, 27 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
A jaki to jest nagar? Taki lepki jak po oleju? U mnie na głowicy pojawił sie dziwny nagar, okazało się, że systematycznie pękało mi łożysko igiełkowe na wale i metal dostawał się pod tłok. NAgar był taki chropowaty. Może i tu sypie się jakieś dziadostwo?
Kolejne co mi przychodzi do głowy to nieszczelność między komorą korbową a resztą silnika. Może do komory spalania przedostaje się olej ze skrzyni biegów przez co wszystko jest upaprane olejem?
Pozdrawiam,
Mac
Edit:
JEszcze jedno. Doświadczonemu nawet się zdarza... Może zapłon ustawiasz po GMP?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mac dnia Czw 19:16, 27 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tom cio
Początkujący
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Sob 7:37, 29 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Nagar jest taki czarny i suchy. Pozatym ja nie mam łożyska igiełkowego. Zapłon na 100% jest ok. Ja ustawiałem go setki razy i tata nawet się pofatygował i nic. Teraz sobie myślę że to jednak może byc ze skrzyni bo silnik jest złożony bez uszczelek i na biały sylikon. Dziś spuszczę olej ze skrzyni i zobaczę czy będzie to samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzecho
Bywalec
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Sob 11:41, 29 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
na 90% łapie lewe powietrze.. Dziwię się że nikt o tym nie napisał spotkałem się już kilka razy z czymś takim i w 3/4 przypadków taka była przyczyna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jakubas101
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Sob 11:48, 29 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
A o której Tomek jawce mówisz? Bo jak o tej niebieskiej to muszę do ciebie wpaść bo ona zawsze mnie słucha ta maszyna. Pamiętasz jak mi od kopa odpaliła jak ciepła była?
PS. fajnie się na niej jeździ tylko ta stupka po prawej stronie przeszkadza bo się nie można dobrze położyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mac
Wymiatacz
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 13:00, 29 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Skoro założone na sam silikon to go wydmuchało i łapie olej ze skrzyni, to na 70% moim zdaniem. Na 29% to co Grzecho prawi, z lewym powietrzem, a na 1% to już ku*wa nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mac dnia Sob 16:43, 29 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tom cio
Początkujący
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Sob 13:32, 29 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
To widac znowu muszę się wybrac do Agromy po simmering. Bo gumę od filtra mam nową, filtr powietrza na łączeniu mam silikonem i izolacją zrobiony, a gaźnik ma nowe uszczelki. Chyba że gdzieś jeszcze może lewe powietrze łapac. A możliwe że sylikon wydmuchało na połówkach karteru i tamtędy łapie lewe powietrze? I jeszcze jedna rzecz: czy to może byc spowodowane cewką WN? Bo kiedyś miałem podobny przypadek to wkrótce padła ta cewka. Wymieniłem ją, ustawiłem wszystkie przerwy, zapłon i problem znikł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|