Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
login342
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: woj. kuj-pom ciechocinek
|
Wysłany: Wto 20:14, 12 Lut 2008 Temat postu: NAGAR NAGAR NAGAR |
|
|
coprawda to forum o ogarach 200 ale w moi 205 mam problem i mam nadzieje ze mi pomorzecie. jezdze na mieszance 1:20 - 1:25 i na świecy 75. problemem jest nagar i olej. wymienione zostały wszystkie zimeringi i wszystko jest ok ale problem znowu się powtarza. mniejsza mieszanka ? docieram go po wymianie cylindra. i wolałbym dobre smarowanie.
ps. uzywam mixolu.
POZDRAWIAM WASZE JAWY
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Jawasaki
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Skarżysko-Ostrowiec
|
Wysłany: Wto 20:15, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Nic dziwnego skoro używasz mixolu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
login342
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: woj. kuj-pom ciechocinek
|
Wysłany: Wto 20:19, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
czy jeśli przejade 300m -500m na mniejszej mieszance np.1:10 -1:15 to coś morze sie stac pod warunkiem że niebęde go forsowac? chodzi oto aby dojechac z orlenu do domu i nalac jakiegoś leprzego oleju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johnny Moped
Wymiatacz
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 20:31, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Nic się na takim dystansie nie powinno stać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
login342
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: woj. kuj-pom ciechocinek
|
Wysłany: Wto 20:35, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
tak myślalem ale nowy cylinder mam i pare nowych częsci. gdyby mi silnik zdechł to mój ostatni post byłby z petelką na szyi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bąbel021
Wymiatacz
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świetokrzyskie
|
Wysłany: Wto 21:03, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
kuyp olej orlen pólsyntetyk i lej go 1 : 50
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawasaki
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Skarżysko-Ostrowiec
|
Wysłany: Wto 21:15, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
olej Orlen jest ok.
najlepszy to castrol edge ale to chyba tylko do 4-suwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Wto 21:18, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Do bąbel021: Tyle to sie leje do Simsona ale nie do ogara jeszcze na dotarciu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazi
Wymiatacz
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Wto 21:42, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Po 1 od kiedy stosunek 1:10, czy do 15 oznacza mniej oleju niż 1:20, czy25?????!!! Ta ty lejesz 2 razy za dużo mało oleju to jest 1;50. Napewno nie zatrzesz, prędzej ci świece zarzyga olejem
Po 2 kolego to nie radze tak zmieniać oleju... możesz nawet doprowadzić do zablokowania tłoka itp.. Przy zmianie oleju na inny należy wyjeździć całość paliwa na starym oleju. Następnie zdjąć cylinder i go dokładnie oczyścić, tak samo tłok i pierścienie. Założyć wlać nową bajure i do tego nowy olej. Jeżeli wlejesz nawet nowy olej do świerzego paliwa to może wystąpić coś takiego:
Drobiny nagaru powstałe z częściowego spalania mixolu zostaną spłukane przez nowy olej, trafią pod pierścienia, a to grozi zatarciem cylka albo ich zapieczniem.:/ Osobiście polecam oleje w pełni syntetyczne, bo praktycznie w całości się spalają i nie powstaje prawie nic nagaru. Ja używam Mobil Extra 2T- nie jest tani ale lepiej chroni silnik i ^^ -u mnie kosztuje 30,50 zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartuning
Bywalec
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 6:45, 13 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ja leje do ogara i wsk orlen semisyntetic 2T (taki czerwony).
A jak go mieszam to nigdy nie patrze na to w jakim stosunku go leje,tylko daje na oko tak zeby moto kopciło,i wtedy wiem ze ma smarowanie.
Ps.moto lepej docierać normalna jazdą niż takim "muleniem".Sam wiem bo mój brat od remontu przejechał ok. 5-10 km. a potem to jeżdził normalnie i dotarł go jak złoto,tak jak mój inny kolega.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bąbel021
Wymiatacz
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świetokrzyskie
|
Wysłany: Śro 13:43, 13 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
ja leje tyle i czasami nawet mi jeszcze kopci i wszytsko jest ok
no na dotarciu to nie ale potem juz mozna
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Śro 13:49, 13 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
No własnie koles ze sklepu z którego kupuje częsci powiedzial zeby lac jakis dobry olej (byle nie mixol itp.) i wtedy mozna juz lac 1:50 ale nie na dotarciu... Ja leje 1:30 i jeżdżę na Olej 2T Semisyntetic (czerwony) i kopci mi sporo ale mam motor na dotarciu Kurde cały czas przebieg mam tylko około 15km od remontu bo nie moge jezdzic bo mam nie zarejestrowany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GALA
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żywiec-okolice
|
Wysłany: Śro 13:53, 13 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
mam pytanko czy jesli zmienie olej z mixolu na ten co barwi na czerwono to koniecznie musze sciagac cylka ?? i jeszcze jedno moze sie cos stac jesli zmienie za syntetyk i jaka jest ruznica miedzu pol synteteykiem a synteteykiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Śro 13:56, 13 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Pól syntetyk zostawia nagar a syntetyk praktycznie wogóle (syntetyk sie lepiej spala). Dla porównania Mixol jest całkowicie naturalny czyli nagaru od cholery
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GALA
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żywiec-okolice
|
Wysłany: Śro 13:58, 13 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
a jesli zmienie z mixolu na probe wziasc ten d o pilarek 2t czerwony to moze sie cos stac czy raczej nie?? na silniku sie znam a na mieszankach i olejach niezabardzo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|