Nagar
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ziggas666
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekło

PostWysłany: Sob 17:22, 26 Maj 2007    Temat postu: Nagar

Mam pytanka
-jak często u was odkłada sie nagar tak że silnik zaczyna sie grzać(przy jezdzie w sezonie dość często)
-Czym czyścicie??
-Jak sie nie wyczyści to można zarznąć silnik??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 17:45, 26 Maj 2007    Temat postu:

Ja czyszczę raz w sezonie. Głowicę i tłok czyszczę papierem ściernym, wydech wypalam. Jak nie będziesz czyścić to silnik będzie miał mniejszą moc i będzie sie przegrzewał. Ja chcę zmienić olej i zobaczę jak nagar będzie sie osadzał na innym oleju, bo Mixol zostawia go dość dużo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziggas666
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekło

PostWysłany: Sob 17:48, 26 Maj 2007    Temat postu:

a na jaki inny olej można zmienić??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 17:52, 26 Maj 2007    Temat postu:

Ja zmieniam na orlenowski, półsyntetyczny taki czerwony. Za Mixol płaciłem 9PLN a za orlenowski 15PLN

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziggas666
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekło

PostWysłany: Sob 20:43, 26 Maj 2007    Temat postu:

To też spróbuje może nie bęcie jej tak zapychać bo teraz jest tak"zapchana" nagarem że jak jade na 2 to luzik a na 3 to pojade kilometr i sie zaraz grzeje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 20:51, 26 Maj 2007    Temat postu:

Ale jak już masz wszystko zapchane nagarem to najpierw wyczyść (głowica, tłok, kolanko, tłumik, bebechy w tłumiku).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Nie 12:01, 27 Maj 2007    Temat postu:

z tłoka to nie papierem tylko kawałkiem zaostrzonego drewna jest bezpieczniej. ponieważ papier ścierny zbyt drobne kawałki zostawi nagaru i pyłu ściernego w silniku i moze sie zatrzeć. bierz oleje pół lub w pełni syntetyczne. bardzo malo nagaru pozostaje po nich.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziggas666
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekło

PostWysłany: Nie 17:54, 27 Maj 2007    Temat postu:

a można tłok złamanym pierścieniem wyczyścić??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 20:05, 27 Maj 2007    Temat postu:

Można wyczyścić miejsca po pierścieniach, a górę od tłoka to je bym nie polecał... mandos dobrze napisał, że można czyścić papierem ściernym tylko trzeba potem przetrzeć albo przedmuchać tłok...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Pon 9:41, 28 Maj 2007    Temat postu:

ale zauważ że w kanały i tak ci pyłu naleci. bo jest on za drobny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 12:43, 28 Maj 2007    Temat postu:

Ale można przedmuchac sprężonym powietrzem przeciez i powinno być dobrze...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Pon 14:03, 28 Maj 2007    Temat postu:

i wleci ci do skrzyni korbowej. pomyśl. i zniszczysz łożyska.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 17:46, 28 Maj 2007    Temat postu:

Ale to trzeba uważać jak sie to robi... przeciez można położyc szmatke i zabezpieczyć... Na wszystko jest metoda Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
garden92
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z Katowic

PostWysłany: Pon 19:16, 28 Maj 2007    Temat postu:

mandos a czym fajnie morzna wypalić wydech?? a tłok, głowice czyszcze raz na rok Smile i odrazu wymieniam pierścienie Smile czyszcze najpierw szczotką drucianą a potem poprawiam papierem ściernym Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 20:35, 28 Maj 2007    Temat postu:

Jak wyciągnąłem bebechy to było na nich tyle nagaru i oleju, że starczyło przyłożyć zapalniczkę i się same paliły ;D , ale można też w jakimś ognisku. A sam tłumik wypaliłem przypadkiem Smile Przepłukałem go naftą i chciałem przesuszyć delikatnie nad małym ogniskiem, ale spróbowałem wsunąć końcówkę tłumika (ta gdzie wchodzi kolanko) w płomień i nagar w tłumiku nasiąknięty naftą się zapalił. Tłumik więc palił się w środku nie uszkadzając chromu na zewnątrz. Musiałem po chwili go zgasić bo był zbyt gorący, żeby go utrzymać w rękach. Wziąłem więc dwa cienkie pręty, sunąłem w otwory mocujące tłumik do motoru, przepłukałem jeszcze raz naftą (po lekkim ostygnięciu) i podpaliłem znowu. Nagar ładnie sie wypalił. Wystarczyło potem opukać lekko tłumik i przejechać lekko po ściankach prętem i wszystko wyleciało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin