Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaworznik
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Siemidarżno
|
Wysłany: Sob 18:46, 12 Mar 2011 Temat postu: Na wysokich obrotach buuuu |
|
|
Mam taki problem mój ogar ładnie pali, od kopa czy zimny czy ciepły,ładnie wchodzi na obroty tylko gdy już mu depnę na 2 czy na 3 biegu to na wysokich obrotach jest wielkie bu i gaśnie,dam mniej gazu to chodzi.Nie wiem co jego boli. Pzdr:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jaworznik dnia Sob 18:47, 12 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Sob 18:52, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
U mnie tak się działo jak dostawał za dużo powietrza,więc reguluj gaźnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawkowicz223
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Sob 19:55, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
No regulacja gaźnika wskazana,może masz za mało paliwa gdy pizda to gaśnie takie są obiawy!
zobacz jeszcze przerwę na przerywaczu!
i na świecy!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 23:25, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Wpierw... wyczyść dysze, obie, przedmuchaj gaźnik przez otwory od dysz, sprawdź czy paliwo leci jak trzeba, sprawdź poziom w komorze pływakowej, sprawdź odpowietrznik w zbiorniku paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jaworznik
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Siemidarżno
|
Wysłany: Nie 7:37, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
To co mam rowek na iglicy przestawić czy w komorze pływakowej??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Manioko15
Częsty bywalec
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polanka Wielka k. Oświęcimia
|
Wysłany: Nie 8:51, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
W iglicy, podnieś ją o 1 ząbek do góry, to będzie dostawać więcej paliwa:-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Nie 11:40, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Zobacz jeszcze przerwe na świecy. (0.4mm) to jest ważne, bo jak dasz mu po garach to może nie przepalić mieszanki świeca ze złą przerwą.
I nie musi byc za mało paliwa w stosunku do powietrza, może być odwrotnie i raczej chyba jest odwrotnie, zmniejsz paliwo. ale to musisz ty sam czuć jak sie zachowuje...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adrianek dnia Nie 11:42, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Makster_26
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Nie 12:34, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
No ale nie ma co. Wyskoczyć do chłopaka z 10 podpowiedziami na minute i robić kisiel z mózgu... każdy wciska swoje 5 groszy... nawet napisał już co ma zrobić bo dostał tyle podpowiedzi. Jak ja tego nie ogarniam... zero takiego racjonalnego myślenia tylko szybka akcja bo jakiś nowy temat. Nie chce sie wymądrzać ale taka prawda...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawkowicz223
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Nie 13:03, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Mi się wydaje że każdy z nas chce mu pomóc więc dlatego tyle podpowiedzi !!!
Lepiej 2 czy 3 podobne odpowiedzi niż wcale !!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jawkowicz223 dnia Nie 13:03, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jaworznik
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Siemidarżno
|
Wysłany: Nie 13:38, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Chodzi mi o wypowiedzi dużej liczby użytkowników,może mieliście taki problem, i proszę o jakieś sensowne wypowiedzi. A ja tak myślę że to wina świecy nie przepala po prostu(świeca PAL) ewentualnie ,rowek na iglicy jutro się za to zabiorę.Pzdr:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kawula9
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:47, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Ja miałem tak i powodem się okazało że jawka dostaje za mało paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Nie 21:31, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Za dużo paliwa raczej.
Jak by miała za mało to by nie osiągneła pełnej mocy i momentu... jak jest za dużo to własnie tak muli.
ale autorze zrób tą świece tak jak powinna być i potem powiedz jak się zachowuje jawencja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 22:50, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Nie, nie nie...
W zapłonach iskrownikowych odległość na świecy 0.5-0.6mm, z resztą jak byś przeczytał instrukcję jawki i poszukał w necie jakie parametry ma zalecana świeca to tam jest dokładnie 0.6.
Iglicy nie ruszaj!!! iglica ma znaczenie w zakresie średnich i wysokich obrotów ale nie powoduje spadku obrotów tylko niewłaściwe spalanie, co idzie poznać po kolorze świecy. Objawy wskazują ewidentnie na brak paliwa, bo w końcu jawka przyśpiesza jak trzeba (co wyklucza iglicę),więc:
albo dysza wysokich obrotów jest zatkana (względnie kanał w gaźniku),
albo w komorze pływakowej jest za niski poziom paliwa,
albo zaworek nad komora pływakowa jest przytkany i podaje za mało paliwa do komory,
albo masz zatkany odpowietrznik w korku zbiornika i wytwarza się podciśnienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hasik1978
Częsty bywalec
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dębica
|
Wysłany: Pon 14:09, 14 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Regulacja Gaznika , ewentualnie przerwa na przerywaczu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kurupatwa
Bywalec
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduny/Łowicz
|
Wysłany: Pon 14:46, 14 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
ja miałem podobnie tyle że na biegu w każdym zakresie obrotów sie muliła to kolega tak mi ją katował że od temperatury gaźnik się rozregulował wyreguluj gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|