Na wysokich obrotach buuuu
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaworznik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Siemidarżno

PostWysłany: Sob 18:46, 12 Mar 2011    Temat postu: Na wysokich obrotach buuuu

Mam taki problem mój ogar ładnie pali, od kopa czy zimny czy ciepły,ładnie wchodzi na obroty tylko gdy już mu depnę na 2 czy na 3 biegu to na wysokich obrotach jest wielkie bu i gaśnie,dam mniej gazu to chodzi.Nie wiem co jego boli. Pzdr:)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jaworznik dnia Sob 18:47, 12 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Sob 18:52, 12 Mar 2011    Temat postu:

U mnie tak się działo jak dostawał za dużo powietrza,więc reguluj gaźnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawkowicz223
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GLIWICE

PostWysłany: Sob 19:55, 12 Mar 2011    Temat postu:

No regulacja gaźnika wskazana,może masz za mało paliwa gdy pizda to gaśnie takie są obiawy!
zobacz jeszcze przerwę na przerywaczu!
i na świecy!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 23:25, 12 Mar 2011    Temat postu:

Wpierw... wyczyść dysze, obie, przedmuchaj gaźnik przez otwory od dysz, sprawdź czy paliwo leci jak trzeba, sprawdź poziom w komorze pływakowej, sprawdź odpowietrznik w zbiorniku paliwa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaworznik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Siemidarżno

PostWysłany: Nie 7:37, 13 Mar 2011    Temat postu:

To co mam rowek na iglicy przestawić czy w komorze pływakowej??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manioko15
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Polanka Wielka k. Oświęcimia

PostWysłany: Nie 8:51, 13 Mar 2011    Temat postu:

W iglicy, podnieś ją o 1 ząbek do góry, to będzie dostawać więcej paliwa:-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Nie 11:40, 13 Mar 2011    Temat postu:

Zobacz jeszcze przerwe na świecy. (0.4mm) to jest ważne, bo jak dasz mu po garach to może nie przepalić mieszanki świeca ze złą przerwą.
I nie musi byc za mało paliwa w stosunku do powietrza, może być odwrotnie Smile i raczej chyba jest odwrotnie, zmniejsz paliwo. ale to musisz ty sam czuć jak sie zachowuje...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adrianek dnia Nie 11:42, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Makster_26
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zielone płuca polski

PostWysłany: Nie 12:34, 13 Mar 2011    Temat postu:

No ale nie ma co. Wyskoczyć do chłopaka z 10 podpowiedziami na minute i robić kisiel z mózgu... każdy wciska swoje 5 groszy... nawet napisał już co ma zrobić bo dostał tyle podpowiedzi. Jak ja tego nie ogarniam... zero takiego racjonalnego myślenia tylko szybka akcja bo jakiś nowy temat. Nie chce sie wymądrzać ale taka prawda...Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawkowicz223
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GLIWICE

PostWysłany: Nie 13:03, 13 Mar 2011    Temat postu:

Mi się wydaje że każdy z nas chce mu pomóc więc dlatego tyle podpowiedzi !!!
Lepiej 2 czy 3 podobne odpowiedzi niż wcale !!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jawkowicz223 dnia Nie 13:03, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaworznik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Siemidarżno

PostWysłany: Nie 13:38, 13 Mar 2011    Temat postu:

Chodzi mi o wypowiedzi dużej liczby użytkowników,może mieliście taki problem, i proszę o jakieś sensowne wypowiedzi. A ja tak myślę że to wina świecy nie przepala po prostu(świeca PAL) ewentualnie ,rowek na iglicy jutro się za to zabiorę.Pzdr:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kawula9
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:47, 13 Mar 2011    Temat postu:

Ja miałem tak i powodem się okazało że jawka dostaje za mało paliwa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Nie 21:31, 13 Mar 2011    Temat postu:

Za dużo paliwa raczej.
Jak by miała za mało to by nie osiągneła pełnej mocy i momentu... jak jest za dużo to własnie tak muli.
ale autorze zrób tą świece tak jak powinna być i potem powiedz jak się zachowuje jawencja. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 22:50, 13 Mar 2011    Temat postu:

Nie, nie nie...
W zapłonach iskrownikowych odległość na świecy 0.5-0.6mm, z resztą jak byś przeczytał instrukcję jawki i poszukał w necie jakie parametry ma zalecana świeca to tam jest dokładnie 0.6.
Iglicy nie ruszaj!!! iglica ma znaczenie w zakresie średnich i wysokich obrotów ale nie powoduje spadku obrotów tylko niewłaściwe spalanie, co idzie poznać po kolorze świecy. Objawy wskazują ewidentnie na brak paliwa, bo w końcu jawka przyśpiesza jak trzeba (co wyklucza iglicę),więc:

albo dysza wysokich obrotów jest zatkana (względnie kanał w gaźniku),
albo w komorze pływakowej jest za niski poziom paliwa,
albo zaworek nad komora pływakowa jest przytkany i podaje za mało paliwa do komory,
albo masz zatkany odpowietrznik w korku zbiornika i wytwarza się podciśnienie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hasik1978
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dębica

PostWysłany: Pon 14:09, 14 Mar 2011    Temat postu:

Regulacja Gaznika , ewentualnie przerwa na przerywaczu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kurupatwa
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduny/Łowicz

PostWysłany: Pon 14:46, 14 Mar 2011    Temat postu:

ja miałem podobnie tyle że na biegu w każdym zakresie obrotów sie muliła to kolega tak mi ją katował że od temperatury gaźnik się rozregulował Razz wyreguluj gaźnik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin