Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
doman30
Wymiatacz

Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 17:29, 13 Paź 2011 Temat postu: Na 2 mało co silnik nie wyskoczy a na 3 słabnie :/ |
|
|
Mam problem z Ogarkiem. Silnik w pełni odblokowany, odchudzony tłok, oryginalny czeski cylek przeszlifowany do 40,50mm i dodatkowe dwa płuki. Jednym słowem 56/4. Wszystko dobrze wyregulowane, zapłon i gaźnik. Świecę wypala na czekoladke. Na 2 to mało co silnik z ramy nie wyskoczy... wchodzi na takie obroty że wszystko mało co nie odpadnie a na liczniku 45, czasem nawet 50. Po przełączeniu na trójce już nie jest tak fajnie bo słabnie i nie ciągnie więcej jak 50. Zębatka 12. Z górki to wiadomo że poleci szybciej (60 max). Co mu może być? Może to byś wina tłumika? mam troche dobity, przyspawany do kolanka itak dalej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
jawek 50
Wymiatacz

Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Czw 19:45, 13 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
A silnika czasem nie rozbierałeś? Może coś źle złożyłeś?
P.S. Moja na dwójce pójdzie 60, a na trójce góra 5-10/h szybciej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ogarzysta200
Wymiatacz

Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Czw 20:18, 13 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
jawek 50 napisał: | P.S. Moja na dwójce pójdzie 60, a na trójce góra 5-10/h szybciej  |
To jest nic, moja na 2 biegu 72 idzie a na 3 to 10/18 szybciej...
Coś mi tu Tuwimem pachnie (przecież to też był bajkopisarz )
Co do tematu. Ściągnij tylko na próbę filtr powietrza i zobacz co się będzie działo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
doman30
Wymiatacz

Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 22:26, 13 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Bez filtra powietrza muli go. A co do tych opowieści że jawka ileś tam wyciąga to czasami zbieram szczęke z podłogi... naprawde... na 2 60 no spoko ;] licznik tak wibruje że wiesz u mnie też tak bylo ale dałem na licznik taką jakby gume żeby wibracje sie nie przenosiły i jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jawkowicz223
Wymiatacz

Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Pią 6:23, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Wisz co nie obraż sie ale ja bym na twoim miejscu sprzedał tego ogara czy co tam masz bo ciągle twoje tematy widze w usterkach i innych naprawczych kup inny egzęplaż bo ten to tragedia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
razor500
Częsty bywalec

Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 9:06, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Możliwe, że ci pierścień pękł. Tak kiedyś miałem, że na 1 i 2 wszystko było ok, a na 3 się już nie rozpędzała. Po zmianie pierścieni normalnie łapie vmax na 3 biegu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
doman30
Wymiatacz

Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 9:44, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Ok ale ja mam tłok na 3 pierścienie, więc nawet gdyby 1 pękł to chyba ogromnej straty kompresji by nie było ? A ty razor500 na ile pierścieni miałeś tłok wtedy jak ci pękł ?? I pytanie - czy te pierścienie jak zmienie (mam zapasowe już dawno kupione) to je jakoś docierać czy jak ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ogarzysta200
Wymiatacz

Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pią 11:46, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Pierścień to bardzo mało prawdopodobne.. Tutaj myślę, że chodzi o skład mieszanki lub ew. zapłon.
Poustawiaj gaźnik za pomocą naczyń połączonych i zobacz co i jak.
Na którym rowku masz iglicę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
doman30
Wymiatacz

Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 12:35, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Iglica na 2 rowku od dołu... pisałem że świece wypala prawidłowo. Gaźnik ustawiłem tak jak w fabryce tzn zgodnie z poradnikiem z mojej strony ;p Zapłon troche przyśpieszyłem i już było lepiej. Po mojemu to ten tłumik. Bez tłumika sie jeździć nie podejmuje A zmieniłem pierścienie i dałem lżejszy sworzeń, jest poprawa ale to jeszcze nie to co bym chciał... no cóż, trzeba zbierać fundusze na nowe kolanko i tłumik od simsona ;] bo coś mi sie zdaje że ten mój blokuje spaliny (miałem tak w motorynie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
razor500
Częsty bywalec

Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 16:36, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Ja poza pierścieniami silnik mam w 100% oryginalny, czyli mam tłok 2-pierścieniowy. Po co od razu wydawać kasę na nowy wydech? Może lepiej sprawdź te pierścienie bo dużo roboty nie ma, najwyżej jak tam będzie wszystko ok, to wtedy myśl nad wydechem. Jeszcze może być tak, że jak ci pierścień pękł, to cylinder się porysował.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ogarzysta200
Wymiatacz

Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pią 17:05, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Iglica na 2 rowku od dołu? Coś mi się zdaje, że powinna być na 2 ale od góry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 17:36, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
doman30 napisał: | Bez tłumika sie jeździć nie podejmuje |
A co?mieszkasz 200m od posterunku policji czy mieszkasz na moherowym osiedlu? Nic nie zaszkodzi jeżeli zdejmiesz tłumik i się przejedziesz chwilę. Kolejna sprawa, czyli wibracje, jaki do cholery wibracje? Gdzieś masz źle wyważony układ korbowo-tłokowy, bo tyle sprzętów co ja miałem z silnikiem 223 i wszystkie jeździły normalnie bez zbędnych wibracji. Nadal również nie odpowiedziałeś na pytanie które zadał jawek, a zapewne jest ono kluczowe w tym temacie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
doman30
Wymiatacz

Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 17:37, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Na 2 od dołu i gaźnik mam prawidłowo wyregulowany... pisze to już 3 raz. Wydech mam rozwalony a w 2t to bardzo ważna rzecz. Pierścienie pisałem że zmieniłem i jest lekka poprawa. Ale niewielka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 17:41, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
doman30 napisał: | Na 2 od dołu i gaźnik mam prawidłowo wyregulowany... pisze to już 3 raz. Wydech mam rozwalony a w 2t to bardzo ważna rzecz. Pierścienie pisałem że zmieniłem i jest lekka poprawa. Ale niewielka. |
To ja Ci jeszcze radzę zmienić ustawienie iglicy tak jak pisze ogarzysta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
doman30
Wymiatacz

Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 19:54, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Ale na drugim rowku od dołu jest optymalnie przecież. Na 1 rowku od dołu dostaje najwięcej paliwa, a na 2 rowku od góry będzie dostawał dość mało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|