Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lysy1995
Nowy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:16, 27 Lip 2010 Temat postu: mustang źle ustawiony zapłon? |
|
|
Witam Was! ostatnio jechalem, spadł mi łańcuch i niestety wkręcił się tam do silnika aż silnik stanął... myślałem że to tryby więc jak człowiek chcący dalej jeździć rozebrałem dekiel od zapłonu tam co jest też linka sprzęgla i zacząłem wykręcać zapłon do kaczki w której go nie mam... Dobra! zapłon już w ręce, patrze a ty w zębatce łańcuch siedzi.... pociągnołem go mocno i wyszedł to wziąłem sie za skręcanie zapłonu przy mustangu znowu... dobra załapałem twn zapłon i przykręciłem, odpalam... wrrr,wrrr nic...,może przerwa na platynkach jest zła? ok ustawiłem odpaliłem chodzi dziwnie... skutkami tego teraz są: brak wolnych obrotów ,wczesśniej przed tym były a teraz gaśnie i mało ma mocy ;/ nie wiem co zrobić przerwe na platynach ustawilem no na oko ale jak działa to co innego może by? przy czymś innym niż zapłon nie szprerałem.... proszę o natychmiastową pomoc!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dam92
Początkujący
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:19, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
zapłon sam przerywacz to jeszcze nic zobacz dokładnie gdzie występuje zapłon, a gdzie powinien możesz poluzować iskrownik i minimalnie przekręcić go w lewo(przyspieszyć) bądź w prawo(opóźnić)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Wto 9:22, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Na oko to chłop w szpitalu umarł.
Wyreguluj zapłon jeszcze raz, ustaw przerwę na platynkach 0,4-0,45mm, zdejmij głowicę ustaw na suwmiarce 1,8mm i przyłóż do krawędzi cylindra, przekręć tłokiem do tego miejsca i zobacz czy platynki się otwierają. Jak nie tu musisz przyspieszyć zapłon, a jeżeli są otwarte na całość to opóźnij. Zapłon przyspiesza się pod obroty (w lewo) silnika a opóźnia z obrotami (w prawo).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lysy1995
Nowy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:28, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
iskrownik mam wysunięty maxymalnie w lewo a musi być trochę w prawo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Wto 10:52, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Zrób to co ci opisałem, z tego co piszę wnioskuję że masz baardzo za wczesny zapłon.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawquu
Początkujący
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:58, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
a mam pytanie jesli zaplon jest za wczesnie lub za pozno ustawiony to moze nie odpalac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kornel9797
Wymiatacz
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Wto 19:59, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Tak jeżeli zapłon masz przestawiony może nie odpalić albo będzie palić ciężko....
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
juskief
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Świdnik k. Lublina
|
Wysłany: Wto 20:00, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Tak.
EDIT: Napisałem posta w tym samym czasie co kornel9797
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez juskief dnia Wto 20:01, 27 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawquu
Początkujący
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:08, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
ok dzieki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kornel9797
Wymiatacz
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Wto 20:54, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżeli zapłon jest przestawiony moze nie być iskry więc nie będzie palić ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawquu
Początkujący
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:03, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
z tym ze ja iskre mam ale nie pali ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kornel9797
Wymiatacz
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Śro 17:13, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
No to wiem iskre możesz mieć a zapłon możesz mieć i tak przestawiony....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|