Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pon 14:26, 06 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Gadałem właśnie z gościem to tak (napiszcie co sądzicie): mam oryginalny cylinder czeski i szlif kosztuje 50zł no bo wiecie dowozi do warszawy i ma coś dla siebie ale jeszcze sie pytam tłoki pierścienie to mówi tak mam tu czeskie oryginalne za no i mówie o kur*a zaje*iście oryginalny cylek po szlifie i do tego oryginalny czeski tłok z pierścieniami wszystko w granicach 80zł Co wy na to???
tylko jeszcze powiedzcie jak poznać oryginalny tłok i pierścienie czy może wystarczy że jest dwupierścieniowy i już wiadomo że czeski?? bo ja niewiem jeszcze nic o tym tłoku wiem że powiedział że oryginalny
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek15 dnia Pon 14:39, 06 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 16:52, 06 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
NO niestety tylko tyle moge Ci powiedziec. Orginaly mialy dwa pierscionki i nie mialey nadlewow w srodku, byly rowniotkie. A czy orginal to przekonasz sie w praniu. Mysle, ze jest warto choc troszke za drogo. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Pon 17:17, 06 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Oryginał to prawdopodobnie coś takiego lub podobnego: [link widoczny dla zalogowanych] To jest tłok 2 pierścieniowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pon 17:41, 06 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
no to np. mogę poznać oryginalny tłok po tym że jest dwupierścieniowy i matowy nie taki jak te nowe świecące i że jest idealnie odlany tak??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 12:19, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
No powiedzmy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 13:06, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
no to jeszcze się zapytam czy jak daję do szlifu to muszę odkręcić szpilki od cylindra bo one mocno siedzą ale wolałbym sam je odkręcić niż oni by to mnieli zrobić???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 18:32, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Chodzi Ci o szpilki gaznika i wydechu? Jak tak to nie zawsze je musisz odkrecac ale lepiej to zrobic. Wiesz jak... Nakreca sie dwie nakretki, kontruje i kluczem sie szpilke wykreca. Przy szlifie nakjczesciej z cylindra wybijaja tuleje, wiec nie musisz odkrecac, czasem jednak tego nie robia i wtedy trzeba. Pozdrawiam
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez pks100 dnia Śro 18:36, 08 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Czw 16:45, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
No i co dupa wołowa przygotowałem cylinder zawiozłem to gość mówi że u na takim cylindrze to jeszcze można śmigać no i że ma małe rysy to mówie dobra jak tak to niech zostanie to ja mówie pokazę pan tłoki pokazał mi a tu wszystkie jebane świecące almoty zasrane a gadał przez telefon że ma oryginalne czeskie. Jeszcze mówi mam tu cylinder za 60zł też jakiś tam almot mówie nie chce na co mi to pojeżdże jeszcze troche poczekam aż się zarznie... ((((((
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 16:02, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
No i taki sprzedawca. Jak chcesz mozesz u niego zrobic szlif a ja Ci moge sprowadzic czeski tlok, ale wyjdzie to drogo... Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Czw 12:40, 16 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
cóż tak sobie rozmyślam czasami i mówię ze muszę to zrobić...
tak więc jaki byście polecili tłok 2 czy 3 pierścieniowy almot oczywiście chodzi mi dokładnie o wady i zalety bo jakaś różnica napewno jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 13:10, 17 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Zacznijmy, ze almot nie robi tlokow dwupierscieniowych... Takie byly tylko orginaly. Ale jakby wziasc pod uwage takie same orginalne! tloki 2 i 3 pierscieniowe to:
2 pierscieniowy:
- szybsze docieranie
- gorsza kompresja
- lepsze wkrecanie sie na obroty
- mniejsza ilosc wydzielanego ciepla
- mniejsza waga
- ogolnie jest on najbardziej praktyczny, do cylkow tuningowych sa 1 pierscieniowe
3 pierscieniowy:
- lepsze odpalanie
- bardziej ekonomiczna praca
- straty w tarciu, duza ilosc ciepla
- dluzsze docieranie
- czesto zjawisko "puchniecia tloka"
- dluzsze wkrecanie sie na obroty
- wieksza kompresja
- gorsza praca pod obciazeniem
- moc z nizyszych partii obrotow
- duza wada jest to, ze nie ma takich tlokow orginalnych, wiec trwalosc jest wiadomo jaka...
- polecany na trasy, w niskich obrotach
Jeszcze cos, to takie ogolne informacje. Ja Ci radze zainwestowac w orginal. Pozdrawiam
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 9:55, 26 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Wiecie co jak egzaminy były to nie jeździłem wcale przez 5 dni i jak wystawiłem i się przejechałem to przerywała strasznie co to może być bo nie tak jakby chciała zgasnąć tylko tak szarpie lekko co to jest??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
XDHubi
Częsty bywalec
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:51, 26 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
bardzo prawdopodobne ze to wina tego że paliwo nie dochodzi przeczyść układ paliwowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 17:55, 26 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Szrpanie, ale tylko na konkretnych obrotach? Jesli tak to zaplon jesli nie do dojscie paliwo. Najpierw uzupelnij zbiornik, wyczysc kranik, wezyk i gaznik. Bardzo prawdopodobne, ze od stania zanieczyscily sie dysze... Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pon 18:57, 27 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
a jeszcze z ciekawości się zapytam czy jak do szlifu się oddaje to tokarz pyta się jaki luz tłoka w cylindrze czy sam będzie wiedział bo jak się pyta to ile mu powiedzieć w jawoskim cylindrze a i jeszcze czy wygotowanie tłoka jest opłacalne czy nie i jak to się robi a co powygotowaniu czy pierścienie pasują??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|