Muli trochę
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 22:18, 27 Lut 2009    Temat postu:

Najpierw zobacz potem pisz post ok?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 13:00, 28 Lut 2009    Temat postu:

ok tak więc zrobiłem i piszę:
tak ustawiałem poziom no i jakiś trafiłem bo se na wysokich jechałem i to nieźle było dłużej niż kiedyś bo wtedy to muliło i gasło a teras jest git
a no i tą uszczelką zrobiłem drugą z końca bloku i powiem że to bez tego zestawu naprawczego bo go jeszcze nie mam
a teraz mi napisz jakie są objawy jak silnik do brze działa (czyli poziom w komorze, zapłon platyny itp.)
bo coś mi się wydaję narazie że trafiłem w złoty środek ale jeszcze toge nie jestem pewny a i jeszcze jedno jak włączam światła na niskich obrotach to gaśnie
i jeszcze dodam że cały gaźnik wymyłem w rozpuszczalniku efekt jest niezły Very HappyD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 13:40, 28 Lut 2009    Temat postu:

Ten rozpuszczalnik to glupota. Jak masz dobrze ustawiony zaplon i gaznik to odpala zawsze do 3 kopow, niezaleznie od wszystkiego i wkreca sie na bardzo wysokie obroty. Ciagnie przez caly zakres obrotow, nie ma tzw. dziury. Swieca ma kolor brazowy, jest malo nagaru, dym jest malo widoczny. Ale jezeli jezdzi to jezdzij tak jak jest, nie kombinuj. Tylko raz udalo mi sie doregulowa ten silnik "idealnie". Sam nigdy nie wiedzialem, ze to mozliwe. Tylko silnik ten byl nierozpolawianym orginalem. Co do tych swiatel masz zle podlaczone cewki. Przesledz ten temat: http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/abc-elektryki-ogar-200,4379.html . To Ci rozwiaze sprawe. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 17:11, 28 Lut 2009    Temat postu:

Dobra jeszcze testowałem przez jakiś czas i takie są moje wnioski:
- nagar jest zaje*isty tzn brązowy tak ładnie wypalony
- słabo zapala mam wrażenie że przylewa trochę na postoju
- teraz też chlapie na głowicę ale troszke mniej
- zauważyłem przy przelewaniu że paliwo zawala spod przyciska
- jak sie jedzie to z 1 na 2 przymula trochę może dlatego że nie wkręcam mocno na jedynce
- jak już sie zapieprza na 3 to ładnie idzie i nie zamuli wogóle nic nie strzeli
- bardzo mało mocy na niskich (trudno sie rusza co tu już mówić o jeździe w 2 osoby :[ ) ale jak już sie wkręci na wysokie to nawet nawet
- dużo pali nawet ale to może przez te wycieki
- te uszczelki co zrobiłem z końca bloku to do dupy są bo przeciekają
- ale mówię, jak sie już te 40km/h jedzie to równomierne obroty są i nie muli
to ja niewiem czy jeszcze walczyć z tą blaszką czy nie bo można by było to ustawić dodam że iglica na najwyższym czyli najwięcej powietrza
a dlaczego nie polecasz mycia w rozpuszczalniku??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 18:43, 28 Lut 2009    Temat postu:

Ropuszczalni to rozpuszczalnik nigdy nie wiadomo co zrobi z gaznikiem ani jaki osad po sobie pozostawi. To, ze paliwo ucieka Ci spod dekla jest prawdopodobnie wina tego, iz przytrzymujesz "pompke". Nalezy ja wcisnac szybkim ruchem pare razy, jest to bardziej skuteczne. Jak masz nagar dobry iglice zostaw. Ja bym jeszcze minimalnie obnizyl poziom paliwa, tak niewidocznie minimalnie i przestawil zaplon troszke aby nastepowal pozniej. Czyli najpierw zobacz czy platynki maja przerwe 0,4mm w GMP tloka, jak nie maja to ich ustawienie naprawi sytuacje. Jezeli sa dobre to przekrec iskrownik minimalnie, minimalnie w prawo. Porzadnie skrec i znowu ustaw dokladnie platynki. Mysle, ze teraz mozesz smigac, choc ja bym zmienil dekiel gaznika na nowy. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 19:53, 28 Lut 2009    Temat postu:

ten dekiel gaźnika to drogi jest i to jeszacze bez zaworka iglicowego za te dwa dekielki miałbym nowy gaźnik co ty na to żeby jakiś "złom" kupic na allegro??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 20:12, 28 Lut 2009    Temat postu:

Jak uwazasz, jedank abys nie trafil na nastepny wadliwy element. Chodzi o to aby pompka nie przeciekala. NIe wplywa to na sprawnosc silnika i mozesz sie bez tego obejsc tylko moja filozofia mowi aby takie elementy wymieniac. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pks100 dnia Sob 20:13, 28 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 17:09, 02 Mar 2009    Temat postu:

jeszcze mam jedno (mam nadzieję że ostatnie w tym temacie Very Happy) pytanie czy jak przepustnica jest wytarta tzn luxno chodzi w korpusie to czy to ma jakiś wpływ na tworzenie się moich problemów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Pon 17:40, 02 Mar 2009    Temat postu:

Ale w jakim sensie luźno chodzi? Masz taki wystający bolec który trzyma na miejscu przepustnice?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 18:06, 02 Mar 2009    Temat postu:

tak mam chodzi o to że jest troche wytarta i lata lekko na boki tak z 0,5mm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 18:44, 02 Mar 2009    Temat postu:

To wymień przepustnicę, albo nawet cały gaźnik, bo jego już w takim przypadku nie ustawisz dobrze, zawsze będzie albo obroty gubił, albo inne jajca tworzył.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 21:07, 02 Mar 2009    Temat postu:

No niestety wytarta przepustnica to wytarta przepustnica, nalezaloby ja wymienic na nowa, jezeli nie jest "gaznik" wytarty. Przestaje ona spelniac swoja funkcje, szczegolnie na nierownosciach. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 18:00, 07 Mar 2009    Temat postu:

dobra co sądzicie o kupnie nowego gaźnika niby almota wiecie pytam się bo nie chcę zkładać nowego tematu Very Happy podajcie plusy jak są i minusy tego gaźnika bo wiecie zarżnięty jest i chcę nowy kupisić chodzi mi o gaźnik z agmota ew. z sklepu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 18:29, 07 Mar 2009    Temat postu:

Wieksza regulacja przpustnicy na plus, a dalej to same minusy. Gorsza jakosc, problemy z odpalaniem na lekko cieplym silniku, gorsza praca w ciezkich warunkach, szybsze zuzycie itd. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 19:11, 07 Mar 2009    Temat postu:

no to w takim razie mam nie kupować tak??
a Ty osobiście co byś mi polecił zrobić??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 4 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin