Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bazalt
Moderator

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pon 20:22, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
czekaj ale zapalasz na zimnym i zdycha?? jeśli tak to tłok nawet nie ma czasu spuchną xD nie wiem przeczyść cały układ paliwowy ewentualnie wstrzyknij dawkę do cyla i powinien chodzić chwile
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bazalt dnia Pon 20:24, 09 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Tomek15
Wymiatacz

Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Wto 13:44, 10 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
bazalt napisał: | czekaj ale zapalasz na zimnym i zdycha?? jeśli tak to tłok nawet nie ma czasu spuchną xD nie wiem przeczyść cały układ paliwowy ewentualnie wstrzyknij dawkę do cyla i powinien chodzić chwile  |
przecierz chodzi tylko gasnie podaczas jazdy a te mulenie to jest na zimnym i na gorącym
Edit:
Moja jawa za dużo pali chcę coś z tym zrobić to znaczy z wyciekami z gaźnika i zapodam zdjęcia i gdzie waszym zdaniem najwięcej ucieka paliwa i jaka jest wasza propozycja do (zatkania zachamowania) wycieków Bo u mnie to chyba najwięcej zawala z gumy filtra powietrza i co wy na to by jakoś to złapać opaską zaciskową taką z żelaza na śrubokręt... Co wy na to czy to coś da.
Na zdjęciach dałem numery żeby łatwiej było dojść kto jak uważa(skąd najwięcej zawala paliwa i propozycję złagodzenia).
[/code]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek15 dnia Wto 14:50, 10 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
xiang
Wymiatacz

Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:57, 10 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Jeżeli muli i na począ tku i po 200 metrach i na zimnym i na gorącym to po prostu może kawałeczek pierścienia tłokowego się ułamał? Pierścień wtedy suwa się po swym rowku. Bazalt pisał już i wykluczył puchnący tłok. Trzeba sprawdzić czy pierścienie są ok, zdjąć cylinder i zobaczyć. Warto również wspomnieć, że nagar w komorze spalania (jego ciepło właściwe) też ma wpływ na mulenie, tak więc jak odkęcisz głowicę to sprawdź. pzdr
OPCJA EDYTUJ: moim zdaniem paliwo ucieka miejscami 2 i 4 (najwięcej).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez xiang dnia Wto 14:59, 10 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 17:07, 10 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Zazwyczaj jak puchnie tlok to na zimnym silniku chodzi swietnie a jak sie nagrzeje nie chce chodzic na niskich obrotach, strasznie ciezko mu to idzie. Jak sie za mocno nagrzeje to nawet gasnie, najpierw spada moc. To bardzo szkodzi, bo pierscienie sie za mocno sieraja. Po natychmiastowym odpaleniu powinno byc tak samo jak przed zagsem, jezeli troszke poczekasz sytuacja powinna sie poprawic. Nie polecam docierania w zime. Pozdrawiam
Edit: Kurcze nie widzialem 1 strony postow Dobra to tak, jezeli paliwo Ci wycieka z tylu miejsc chyba odkrylem problem. Masz za wysoki poziom paliwa w komorze plywakowej, zmniejsz go odginajac blaszke w dol. Jezeli tyle paliwa laci Ci z rury od filtra powietzr i tylu srob przyczyna jest ewidetna. Taka obejma by Ci nic nie dala, paliwo wlatywaloby do filtra lub splywalo spowrotem. Jak masz za wysoki poziom silnik powinien ladnie odpalac ale podczas jazdy powinien przymulac, czasem gasnac, po puszczeniu manetki ciezko sie zbiera, na wysokich obrotach cos jest nie tak, niedokreca sie itd. itd. Zrob to, powinno pomoc. Pozdrawiam jeszcze raz
P.S. Jakby sie ulamal kawalek pierscienia wcale by nie odpalal lub nie mozna by bylo na nim jezdzic. Ciagle szczaly itd.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pks100 dnia Wto 17:14, 10 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek15
Wymiatacz

Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Wto 17:36, 10 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
No dobra ale ja mam już tak blaszkę ustawioną że niżej się nie da bo jak niżej to za mało paliwa dostaje.
a i wysokie obroty ma bardzo ładnie nic nie muli na wysokich ale to że sie dziadowo zbiera po puszczeniu manetki to dlatego że tłumik teraz bardziej dławi jak jeździłem na pustym tłumiku nie miałem rzadnego problemu z wyżej wymienionych podkreslam rzadnego
Edit:
co już nic nie napiszecie ciekawego??? hehe
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek15 dnia Śro 14:06, 11 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 15:15, 12 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Cos ty taki nierwowy. Moze Ci sie wydaje, ze gorzej chodzi a teraz chodzi dopiero normalnie? Zobacz jak chodzi bez filtra powietrza, moze to on jest zatkany. Jezeli na wolnych chodzi dobrze i tylko wolno sie zbiera... Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek15
Wymiatacz

Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Czw 16:33, 12 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
pks100 napisał: | Cos ty taki nierwowy. Moze Ci sie wydaje, ze gorzej chodzi a teraz chodzi dopiero normalnie? Zobacz jak chodzi bez filtra powietrza, moze to on jest zatkany. Jezeli na wolnych chodzi dobrze i tylko wolno sie zbiera... Pozdrawiam |
No nie wiem jak może być zatkany nowy filtr powietrza?? Zgadza się że wolno się zbiera
A jeszcze coś zrobiłem zdjątko że by wam coś pokazać może te i tak jak pks100 pisze że za wysoki poziom bo tak sadzipaliwem że żal... i dlatego pali 5l/100km To co mam kupić nowy gaźnik?? (nieeeee...) Ale dlaczego jak sie poziom obniży to muli ciągle...? Radźcie jeszcze...
obrazek chyba czytelny
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek15 dnia Czw 16:34, 12 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bazalt
Moderator

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Czw 19:21, 12 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
jak zauważyłeś że z gumy to możliwe że jest dziurawa, jak masz inna gumę i na pewno cała to ją zobacz mi też trochę wali w gumę ale nie pryska na cyla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lopez
Moderator

Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Czw 20:03, 12 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Ewidentnie za duży poziom w komorze pływakowej. Zmniejsz i wtedy nie powinno tak pryskać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bazalt
Moderator

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Czw 20:06, 12 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
no tak Lopez ale jeszcze napisał na obrazku że jak zmniejszy to ma muła...
albo czekaj zmniejsz poziom paliwa i daj mu mniej powietrza powinien chodzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lopez
Moderator

Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Czw 20:09, 12 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Bo powinno się minimalnie doginac. Jeżeli dobrze by ustawił to by mu się nie lało w tą rure, bo ja też ją mam i jak miałem tą starą gumę dziurawą to nic sie nie wylewało, a że jest troche mokra od wewnątrz to normalne ale nigdy mi się nie zdarzyło żeby lało się na cylinder . Zmniejsz troche i jeżeli będzie mulił nadal to daj zapinke iglicy jeden rowek niżej i wtedy sprawdź.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lopez dnia Czw 20:53, 12 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek15
Wymiatacz

Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Czw 20:21, 12 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
ok dzięki za podpowiedzi sprawdze jutro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 15:07, 13 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Kurcze a co pisalem... blaszke powinno sie wyginac w taki sposob, ze wydaje sie, iz sie nie odgiela. Trudne do wytlumaczenia. Jak popatrzysz z gory na rozpylacz powinienes widziec w nim paliwo. NIe moze wyplywac ani nie byc widoczne. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek15
Wymiatacz

Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pią 20:01, 13 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
A co wy na to jak by obniżył poziom w komorze pływakowej i by mulił to podnieść iglicę???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 20:09, 13 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Dobra, to ja wreszcie wyjaśnię jak porządnie ustawić ten poziom
Potrzebne rzeczy:
-linijka
-marker/gwóźdź
Zaczynamy od odkręcenia dekielka komory pływakowej. Wylewamy z niej paliwo. Następnie ściągamy gumę od filtra, podnosimy przepustnicę i widzimy koniec rozpylacza
Bierzemy linijkę i na komorze pływakowej zaznaczamy ten sam poziom, na którym jest koniec rozpylacza. Od tego odmierzamy 1mm w dół i znowu zaznaczamy kreskę. Ta kreska 1mm poniżej rozpylacza pokazuje nam ile ma być paliwa w komorze pływakowej. Zakręcamy zatem dekielek, odkręcamy paliwo na 10-15 sekund. Zakręcamy paliwo i szybkim energicznym ruchem ściągamy dekielek (żeby benzyna z wężyka się nie wlała). Razem z pływakiem poziom paliwa powiniem być mniejwięcej na wysokości drugiej kreski.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|