Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sob 21:49, 06 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
no to jakie te wymiary ma mieć ten tłok na 2 szlif na górze i na dole??
edit:
dobraa wymierzyłem to wszystko i wyszło że przy nóżkach tłok ma 38,5 czyli jednak na drugi szlif przy denku ma chyba 38,35 czy ileś tam nie pamiętam
cylinder tam co w chodzi do karterów też coś takiego ma odpowiednio po przeslzifowaniu tylko mnie najbardziej dziwi dlaczego pierścienie na 2 szlif nie mieściły się do cylindra a te co mam na 1 szlif to chyba nie będę tego składał bo zrobiłem przymiarkę i luz w zamku 1mm (nie pomyliłem się) to co radzicie kupić te na 2 szlif i przyszlifować czy może na 3 szlif dał i dlatego niepasowały??? niewiem pomocyyyyyyyy
edit 2:
dobra pomierzyłem to no i cylinder ma jednak na górze i na dole mniejwięcej te 38,5 mm to nie wiem jakim prawem pierścienie na drugi szlif nie chcą wejść??
pks100 odpisz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek15 dnia Pon 19:05, 08 Cze 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 19:28, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Powinny wejsc, sprawdz je na tloku. Jezeli tam sie zamykaja w zamkach jest ok, pierscienei moga byc wadliwe, lub sprzedawca sie pomylil. Mozesz tez je przeszlifowac na kocowkacj. Zmierz jednak kat i zrob taki sam po przeszlifowaniu. Kiedys takie sytuacje zdarzaly sie czasto, wiec jest to normalne. Pozdrawiam
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pon 11:37, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
dzięki za twoje odpowiedzi naprawde szacun dla Ciebie i pochwała leci oczywiście
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 12:09, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Jak bedziesz mial jeszcze jakies pytania to pytaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pią 15:37, 03 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
tak więx pytam ^
wszystko ładnie pięknie poskladane cylinder tłok pierścienie tłumik gaźnik tylko właśnie jak jadę to tak delikatnie przerywa i nie chce na wyższe obroty przez to wejść ja myślę i mam nadzieję że to od zapłonu bo gaźnik to raczej dobrze jest ustawiony to tak to jest przez platynki czy przez wyprzedzenie zapłonu??
bo jeszcze przed szlifem na starym tłoku jak robiłem ostatnie kilometry to też tak zaczęło się dziać i to po takiej dłuższej przerwie w użytkowaniu jawki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 20:20, 03 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Jest parę rozwiązań, za późny zapłon, źle wyregulowane platynki, za mały poziom paliwa w komorze i kondensator jak i sama świeca i jej wyregulowanie. To jest drobiazg, jakiś syf, niedokręcenie czy coś. Musisz poszukać Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sob 18:57, 04 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
ten zapłon popatrzyłem pogrzebałem gaźnika nie ruszam bo i tak świeca mokra kondensator dobry bo patrzyłem świece zmieniałem a i jeszcze coś sie teraz po tym ustawianiu zrobiło że odpale pochodzi i zagaśnie odpale pochodzi i zgaśnie i świeca jest czarna a gaźnika nie ruszałem a i jeszcze kapie (czarna benzyna)tam gdzie cylinder do karterów przylega
niewiem co robić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 20:08, 04 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Za dużo oleju do benzyny lejesz, za wysoko iglica i poziom w komorze pływakowej(np. zacinający/tąpiący się pływak), zła świeca. W najgorszym wypadku poszedł simmering od strony sprzęgła. Radzę wymienić Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 19:21, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
oleju nalałem 1:40 husqvarny iglica najniżej poziom narazie obniżam powoli poziom w komorze pływakowej jest OK świeca to nie wiem może i zła aale jaką dać mam f75 simmering też tak na początku myślałem ale popatrzyłem obadałem i wychodzi na to że to nie to zresztą potestowałem trochę na wylanym oleju ze skrzyni ą świeca nadal czarna i zalana a apropos to słabo odpala ale jak już sie tak pociska w tem kopnik z 5 minut to odpali ale też tak przerywa (mniej niż wcześniej bo obniżyłem poziom w komorze)
PROSZĘ WSZYSTKICH O WYPOWIEDZI bo pks'a nie ma
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek15 dnia Czw 8:56, 30 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|