Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 15:54, 07 Lis 2006 Temat postu: Mulasta jawka |
|
|
Mam jawke mustanga. Na początku nawet ładnie iszybko jezdiła. Ale po paru dniach zmulił. Na jedynce szarpała na 2 słabła i po chwili gasła. Pare dni temu odpaliłem ją i coś strzeliło. Niechce palić. naiszcie mi wszystkie przyczyny tych zachowań. Z gory dziękuje!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Wto 17:04, 07 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Moze masz zasyfiony gaźnik. Cos sie zatkało i paliwo nie dochodzi. Radziłbym też standardowo podregulować zapłon;) Napisz coś więcej, czy można obkręcić kopniakiem itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Wto 17:25, 07 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
jezeli strzela to tak jak sir_headly mowi - zaplon sprawdz przerwe wyprzedzenie itp. i od razu czyszczenie gaznika tak jak kolega pisze wyzej no i trzeba bedzie sie pobawic z iglica i ustawianiem poziomu paliwa w komorze plywakowej, to sa raczej tego przyczyny, jak nie pomoze to moze masz gdzies nieszczelnosc npo na kroccu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki1002
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź
|
Wysłany: Wto 17:39, 07 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Jeśli stzrela w gaźnik, to w tym czasie się świeca mostkuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 17:45, 07 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Gaźnik wyczyszczony, dysze przedmuchane. Zapłon i gaźnik ustawiony. I jawka dalej niepali. Na kopa ze 2 razy na początku odpaliła. To może przez iskrownik, simmering, pierścienie??? Jak myślicie??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Wto 18:33, 07 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
mozliwe ze simering puszcza kompresje ... moze uszczelke pod glowice trzeba juz wlozyc bo oryginalnie nie bylo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ozzi99
Wymiatacz
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 12:18, 08 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Tak jak pisze "kojot" warto uszczelnić silnik. Silnik słabnie na wyższych biegach bo wtedy kopmprsja ci siada...
Silnik sie pisze przez S a nie Ś poprawilem - Koyot
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Śro 16:20, 08 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
A może ci się cylinder zarysował i nie ma kompresji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 18:46, 10 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Czy to moze byc przez iglice . Ja niemam zabezpieczenia na iglicy tylko jakis drucik. Na poczatku odpalala dopuki cos niestrzeliło . Co to moglo byc???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Sob 7:51, 11 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
mozliwe ze ci kompresja w gaznik strzelila (zle ustawiony zaplon, zla przerwa na przerywaczu, wadliwy kondensator) albo tak jak mowie ( nieszczelnosc np pod glowica mi tak raz w simsonie strzelalo musialem glowice dokrecic )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 11:22, 11 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Co moze byc przyczyna braku kompresji???
|
|
Powrót do góry |
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Sob 11:46, 11 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
A sprawdzałeś czy cylinder nie jest porysowany?? A co do przyczyn-oprócz porysowanego cylindra-to już inni Ci je wymienili;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Sob 13:56, 11 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
patrz moj poprzedni post. w nawiasie masz podane przyczyny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 18:48, 12 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Napiszcie mi na maila (urban.space@interia.pl) po koleji jak trzeba zrobic remont kapitalny jawki. Jestem poczatkujacym jawkowiczem i nic praktycznie niewiem. Napiszcie tylko DOKŁADNIE Z góry dziekuje!! ( co trzeba robic co wymieniac itp. )
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Nie 19:17, 12 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
<b>Krzychman</b> jezeli jestes "(...)poczatkujacym jawkowiczem i nic praktycznie(...)" nie wiesz, to radze Ci dac sobie spokoj z tym remontem.
"Jezeli nie znam sie na czyms, to nie zabieram sie za to"- taka jest moja zasada...hmm, moze warto byloby z niej skorzystac...?
Mozesz sobie narobic jeszcze wiekszego "bigosu" jak masz teraz...co z pewnoscia nie bedzie korzystne (chociazby) dla Ciebie...
Mimo wszystko, rob jak uwazasz...
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|