Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 20:52, 12 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ile kosztuje szlif cylindra??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Nie 21:08, 12 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
szlify (bynajmniej u nas) w zaleznosci od typu, wielkosci kolnierza, tloka itp... wahaja sie w granicach 30 zeta; jezeli dajesz wiecej niz 1 sztuke do szlifu wychodzi jeszcze taniej... troche drogo, jak na taką usluge, ale niestety warsztaty tego typu staja sie powoli swoistym monopolem w naszym kraju
wazne jest, jak dajesz cylinder do szlifu, aby dac rowniez tlok, ktory bedzie pracowal z "tym" garem... nie zawsze sucha teoria sprawdza sie w takich przypadkach.. :/
p.s
domyslam sie, ze mimo wszystko podejmujesz sie remontu swojego cudenka, hmm?
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 15:58, 13 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Minis trafiles w 10. Chcem wyremontować i zarazem troche stuningowac swoja jawke. Masz jakies pomysły co zrobic aby jawka była piekna i szybka??
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Pon 16:44, 13 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Hehe, zeby byla piekna to najpierw wypadaloby ja dobrze wyczyscic i ewentualnie pomalowac; fajnie wyglada pomalowana np. rama na czarno, a reszta-bak, blotniki itd-na niebieski metalic..mozna tez wrzucic jakies lepsze manetki, lusterka karbonowe/lezki, przewody/linki zamocowac w jak najmniej widocznych miejscach...;do tego dochodzi jeszcze polerka silnika- super efekt (tu 1 b. wazna sprawa; nie spierdziel roboty np. "boshem", bo bedzie jeszcze gorzej wygladac jak przed..
MOZNABY TU MNOSTWO WYPISAC, ALE PO CO "ZASMIECAC" FORUM
a co do mechanicznego tuningu, to najpierw ja "uczciwie" wyremontuj, mozesz wypolerowac komore, gdzie pracuje wal, skorygowac jakiegolwiek zadziory, nierownosci.., jezeli masz zblokowana to odblokuj ja, postaraj sie skolowac oryginalna 50ccm; nie polecam kupowania 60ccm z polskiego rzemiosla
lub tez zrob, jak juz pisales, szlif - np. na 2; tloczek juz no, no...sporo wiekszy bedzie...moze wieksze dysze kup, jakas lepsza swiece, np. ngk
ITD...ITD...ITD...ITD...ITD...ITD...ITD...ITD...ITD...ITD...ITD...ITD...ITD...
wszystko zalezy od tego, czy wiesz, co tak na prawde do konca chcesz zrobic, czy masz kase, czy robisz ja dla siebie czy na "opych"...
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Pon 22:07, 13 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
A jeszcze taki mały offtopik, czy widziałeś kiedyś czeską 60tkę do Jawy? Czy można ją gdzieś w necie kupić??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Wto 18:05, 14 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
krzychman jak szukasz porad dotyczacych tuningu to zapraszam do dzialow tuning wizualny mechaniczny no i do porad
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|