Motor po remoncie nie chce zapalić paliwo lub lewe powietrze
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarek91
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:23, 04 Lip 2008    Temat postu:

Na wszytkich próbowałem.


*Zapłon ustawiłem -git idealnie tak jak powinien z kopa palić ale ....nie pali Sad ...wogóle
*gaźnik przeczyszczony i przedmuchany kompresorem
*rura wydechowa drożna więc jestem juz pewien że cos jest z powietrzem

albo cos w silnikiu

* rozkręciłem już silnik i wymieniłem uszkodząne cześci: wymieniłem kopniaka i grzechotkę na sprawne

*uszczelki papierowe wyglądały i raczej trzymały
*Jedyne co mnie zaniepokoiło to to że że w komorze korbowej znajdowała sie szara maź mam dwa podejżenia
*że są to simeringi które byłu nieszczelne i olej od strony skrzyni wlatywał do korbowodu czy przez to mógł nie palić?
*albo druga rzecz mógł byc to też smar który kładłem dośc obficie na łożyska od wału miałem nadzieje że sie wypali lecz mógł się nie wypalić i zalegać w takiej postaci
czy od tego motorek mógł nie palić???
*kolejna rzecz
gdy spuszczałem olej dolnym kurkiem gdy silnik na ramie jeszcze był
to słyszałem takie wycie i malało one wraz ze spadkiem ilości oleju w silniku


mistrzu Joda poradź Smile

acha ta szara maź była przede wszystkim w okolicach łożysk więc wskazuje to na te dwa zjawiska które opisałem
mogę postarać się o fotki.....

DODANO 8 lipca

*Silnk już zkręcony.
*Zaczeło się git bo jak kopnąłem to od razu poczułem charakterystyczny zapach benzyny z olejem.
*ale wciąz mam kłopot z motorem.
*Zapłon ustawiony na 1,8mm (takiej iskry jeszcze nie miałem mocna długa i koloru juz raczej fioletowego taka sama jak w kosiarce która bądź co bądź zawsze odpala Smile
*Niestety motorek jeżdzi mi tylko na jedynce i to ok 100 m potem coś jest nie tak.NA 2 i 3 nie ma siły uciągnąć.
*NA luzie tak samo nie chce pracować tylko jedynka.
*Dodam że jak go z pychu palę to z rury wydechowej słyszę dżwięki które kojażą mi się z czymś takim jakby ktoś rzucał z silnika kamykami w tłumik.
*Śrubę od obrotów mam standardowo na 1.5 obrotu wykręconą od maksymalnego wkręcenia.
*Mocno grzeje się cylinder ale to pewnie dlatego że tłok i pierścionki są na dotarciu
korpus silnika nagrzewa sie w normie czyli jest lekko ciepły.
*W tej chwili iglica jest położona najniżej czyli na najwyższym rowku (jak kto woli:) )

LICZE NA WASZĄ POMOC


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarek91 dnia Wto 13:45, 08 Lip 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 16:37, 08 Lip 2008    Temat postu:

Co do iglicy to jest polozona jak jest, jezeli na swiecy jest dobry osad nie ma sie czym martwic. Ogar na dotarciu moze sie mocno grzac i przez to traci moc. Ale mowisz ze Ci jezdzi wiec juz cos osiagnelismy. Tylko teraz powiec na jakich obrotach Ci chodzi najlepiej a z jakimi ma problem? Tym olejem nie ma sie co martwic. I czy odpala na cieplym silniku czy na zimnym?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarek91
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:29, 08 Lip 2008    Temat postu:

Witam motorek jaździ już jak dziki.
Chcecie znać rozwiązanie zagadki?????
Oto one:
Okazało się że na agmocie sprzedano mi nieodpowiedni tłok któy jest o ok 0,70mm za mały.Prawdopodobnie poprzedni właściciel zapomniał mi wspomnieć że był robiony szlif albo coś w tym stylu.A ja prawdopodobnie przed kupnem na agmocie zapomniałem sprawdzic rozmiar. Ale mniejsza z tym. Grunt to że motorek ma odejście.
Wiem że może to szczyt kretyństwa ale byłem pewien że motorek jest 100%seryjny tyle że odblokowany.

Jak na tym forum można podziękować wszytkim pomagającym mi w moim problemie???Czy działa tu system że klika się przycisk i później u tej osoby wyświetla się że pomógł "x" razy??


Żeby nie zakładać kolejnego tematu zapytam jeszcze o jedną rzecz,gdy na trójce motorek popędzę to nagle silnik przerywa pracę i zwalnia czy dostaje za mało czy za dużo paliwka.??????????? Bo z kopniaka pali.....Smile jupi mimo wszytko opłacało się drugi raz w ciągu tego tygodnia motorek rozłożyć...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarek91 dnia Wto 22:31, 08 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 7:16, 09 Lip 2008    Temat postu:

Wiesz pamietaj ze masz motorek na dotarciu i jak go bedziesz tak katowac to dlugo nie pozyje Wink Na dotarciu to normalne ze tlok jeszcze puchnie. Jak traci moc to stan w miejsu, wylacz silnik i poczekaj az lekko ostaygnie. A zeby pochwalic posta nalezy kliknac w przycisk pod nim, pisze pochwal posta Wink Niestety nie mozna chwalic wszystkich razem...

Pozdrawiam i milej udanej eksploatacji

P>S>Moze tez swiece zalewac, albo za malo paliwa dostawac...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pks100 dnia Śro 7:18, 09 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarek91
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:49, 09 Lip 2008    Temat postu:

Włożyłem tary tłok.Jak na razie żeby cokolwiek pojeździć muze kupic nowy poprostu bo tamten jest za mały. a masz jakiś pomysł z tym że strasznie zwalnia mi na trzecim biegu????? tak nagle że póżniej mi ciężki z powrotem manetką jakoś go przywrócić do pracy......

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 10:17, 09 Lip 2008    Temat postu:

Najpierw wymien tlok, moze zle przelaczasz biegi, albo Ci sie zaciera. Pojezdzisz troche a potem powiedz czy sie problem powtarza. Conajmniej te 100KM przejedz. Jadac narazie na dwujce i na srednich obrotach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarek91
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:21, 09 Lip 2008    Temat postu:

Może zprecyzuję:
*Tak tłok na pewno wymienie i będe go docierał w według odpowiednich regół.
*Motor zaczyna szarpać jak już konkretnie frune na trójce ale to nie jest jeszcze szczytowa prędkość.
*Stary tłok założyłęm żeby sie pobawić trochę póki mam wakacje
*Acha no bedzie problem z tymi 100 km bo nie wiem czy ede mógł go zarejestrować
bo motorek kupiłem rok temu mam full papiery ale jeszcze go nie przerejestrowałem....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 19:32, 09 Lip 2008    Temat postu:

Kobinuj, pozmieniaj swiece, sprawdz wyregulowanie gaznika itd. itd. Jak poszperasz to znajdziesz. A te 100KM to mozna spokojnie w jeden dzien zwiedzic. Np w moim przypadku jest to droga do miasta i spowrotem. Pozdrawiam Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarek91
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:19, 14 Sie 2008    Temat postu:

Motorek działa już elegancko w zasadzie nic już nie musiałem regulować jakoś się sam zgrał i już współpracuje bardzo owocnie w dodatku =] a tak na serio pobawiłem się gaźnikiem. Temat można zamknąć dziękuję WSZYSTKIM którzy mieli swój wkład w pomoc przy moim motorku serdecznie dziękuję i pozdrawiam.

No to zamykam Smile
Lopez


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin