Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarek91
Bywalec

Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:23, 04 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Na wszytkich próbowałem.
*Zapłon ustawiłem -git idealnie tak jak powinien z kopa palić ale ....nie pali ...wogóle
*gaźnik przeczyszczony i przedmuchany kompresorem
*rura wydechowa drożna więc jestem juz pewien że cos jest z powietrzem
albo cos w silnikiu
* rozkręciłem już silnik i wymieniłem uszkodząne cześci: wymieniłem kopniaka i grzechotkę na sprawne
*uszczelki papierowe wyglądały i raczej trzymały
*Jedyne co mnie zaniepokoiło to to że że w komorze korbowej znajdowała sie szara maź mam dwa podejżenia
*że są to simeringi które byłu nieszczelne i olej od strony skrzyni wlatywał do korbowodu czy przez to mógł nie palić?
*albo druga rzecz mógł byc to też smar który kładłem dośc obficie na łożyska od wału miałem nadzieje że sie wypali lecz mógł się nie wypalić i zalegać w takiej postaci
czy od tego motorek mógł nie palić???
*kolejna rzecz
gdy spuszczałem olej dolnym kurkiem gdy silnik na ramie jeszcze był
to słyszałem takie wycie i malało one wraz ze spadkiem ilości oleju w silniku
mistrzu Joda poradź
acha ta szara maź była przede wszystkim w okolicach łożysk więc wskazuje to na te dwa zjawiska które opisałem
mogę postarać się o fotki.....
DODANO 8 lipca
*Silnk już zkręcony.
*Zaczeło się git bo jak kopnąłem to od razu poczułem charakterystyczny zapach benzyny z olejem.
*ale wciąz mam kłopot z motorem.
*Zapłon ustawiony na 1,8mm (takiej iskry jeszcze nie miałem mocna długa i koloru juz raczej fioletowego taka sama jak w kosiarce która bądź co bądź zawsze odpala
*Niestety motorek jeżdzi mi tylko na jedynce i to ok 100 m potem coś jest nie tak.NA 2 i 3 nie ma siły uciągnąć.
*NA luzie tak samo nie chce pracować tylko jedynka.
*Dodam że jak go z pychu palę to z rury wydechowej słyszę dżwięki które kojażą mi się z czymś takim jakby ktoś rzucał z silnika kamykami w tłumik.
*Śrubę od obrotów mam standardowo na 1.5 obrotu wykręconą od maksymalnego wkręcenia.
*Mocno grzeje się cylinder ale to pewnie dlatego że tłok i pierścionki są na dotarciu
korpus silnika nagrzewa sie w normie czyli jest lekko ciepły.
*W tej chwili iglica jest położona najniżej czyli na najwyższym rowku (jak kto woli:) )
LICZE NA WASZĄ POMOC
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jarek91 dnia Wto 13:45, 08 Lip 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 16:37, 08 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Co do iglicy to jest polozona jak jest, jezeli na swiecy jest dobry osad nie ma sie czym martwic. Ogar na dotarciu moze sie mocno grzac i przez to traci moc. Ale mowisz ze Ci jezdzi wiec juz cos osiagnelismy. Tylko teraz powiec na jakich obrotach Ci chodzi najlepiej a z jakimi ma problem? Tym olejem nie ma sie co martwic. I czy odpala na cieplym silniku czy na zimnym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jarek91
Bywalec

Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:29, 08 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Witam motorek jaździ już jak dziki.
Chcecie znać rozwiązanie zagadki?????
Oto one:
Okazało się że na agmocie sprzedano mi nieodpowiedni tłok któy jest o ok 0,70mm za mały.Prawdopodobnie poprzedni właściciel zapomniał mi wspomnieć że był robiony szlif albo coś w tym stylu.A ja prawdopodobnie przed kupnem na agmocie zapomniałem sprawdzic rozmiar. Ale mniejsza z tym. Grunt to że motorek ma odejście.
Wiem że może to szczyt kretyństwa ale byłem pewien że motorek jest 100%seryjny tyle że odblokowany.
Jak na tym forum można podziękować wszytkim pomagającym mi w moim problemie???Czy działa tu system że klika się przycisk i później u tej osoby wyświetla się że pomógł "x" razy??
Żeby nie zakładać kolejnego tematu zapytam jeszcze o jedną rzecz,gdy na trójce motorek popędzę to nagle silnik przerywa pracę i zwalnia czy dostaje za mało czy za dużo paliwka.??????????? Bo z kopniaka pali..... jupi mimo wszytko opłacało się drugi raz w ciągu tego tygodnia motorek rozłożyć...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jarek91 dnia Wto 22:31, 08 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 7:16, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Wiesz pamietaj ze masz motorek na dotarciu i jak go bedziesz tak katowac to dlugo nie pozyje Na dotarciu to normalne ze tlok jeszcze puchnie. Jak traci moc to stan w miejsu, wylacz silnik i poczekaj az lekko ostaygnie. A zeby pochwalic posta nalezy kliknac w przycisk pod nim, pisze pochwal posta Niestety nie mozna chwalic wszystkich razem...
Pozdrawiam i milej udanej eksploatacji
P>S>Moze tez swiece zalewac, albo za malo paliwa dostawac...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pks100 dnia Śro 7:18, 09 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jarek91
Bywalec

Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 9:49, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Włożyłem tary tłok.Jak na razie żeby cokolwiek pojeździć muze kupic nowy poprostu bo tamten jest za mały. a masz jakiś pomysł z tym że strasznie zwalnia mi na trzecim biegu????? tak nagle że póżniej mi ciężki z powrotem manetką jakoś go przywrócić do pracy......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 10:17, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Najpierw wymien tlok, moze zle przelaczasz biegi, albo Ci sie zaciera. Pojezdzisz troche a potem powiedz czy sie problem powtarza. Conajmniej te 100KM przejedz. Jadac narazie na dwujce i na srednich obrotach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jarek91
Bywalec

Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:21, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Może zprecyzuję:
*Tak tłok na pewno wymienie i będe go docierał w według odpowiednich regół.
*Motor zaczyna szarpać jak już konkretnie frune na trójce ale to nie jest jeszcze szczytowa prędkość.
*Stary tłok założyłęm żeby sie pobawić trochę póki mam wakacje
*Acha no bedzie problem z tymi 100 km bo nie wiem czy ede mógł go zarejestrować
bo motorek kupiłem rok temu mam full papiery ale jeszcze go nie przerejestrowałem....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 19:32, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Kobinuj, pozmieniaj swiece, sprawdz wyregulowanie gaznika itd. itd. Jak poszperasz to znajdziesz. A te 100KM to mozna spokojnie w jeden dzien zwiedzic. Np w moim przypadku jest to droga do miasta i spowrotem. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jarek91
Bywalec

Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:19, 14 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Motorek działa już elegancko w zasadzie nic już nie musiałem regulować jakoś się sam zgrał i już współpracuje bardzo owocnie w dodatku =] a tak na serio pobawiłem się gaźnikiem. Temat można zamknąć dziękuję WSZYSTKIM którzy mieli swój wkład w pomoc przy moim motorku serdecznie dziękuję i pozdrawiam.
No to zamykam
Lopez
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|