Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 18:48, 03 Maj 2008 Temat postu: moja jawka ma 2 usterki |
|
|
więc tak mam taki problem nr1.spżęgło ciągnie a nie moge tej śrubki od sprzęgła dokręcić i co mam zrobić?? nr2 nie chce wchodzić na obroty wcześniej tyeż tak miałem to dałem w rure od filtra korek od jupika i śmigała jak ta lala a tera znowu to samo co mam zmniejszyć otwór tej rurki co??PROSZE O SZYBKĄ ODPOWIEDŹ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
lukasz025
Wymiatacz
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Sob 20:04, 03 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
1. wkręć inną śrubkę tylko nie za dużo bo urwiesz tarcze sprzęgła blachę (zrobiłem tak)
2.wyczyść gaźnik odpowiednio ustaw blaszek od poziomu paliwa daj na 2 ząbek od góry iglice i zobacz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 21:23, 03 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Dobra, wiec ja troche precyzyjniej
1) Zalezy dlaczego nie mozesz tej srubki ruszyc. Mozliwe, ze jest juz wkrecona na maxa, ale w sumie rzadko sie to zdarza w eksploatacji. Sprawdz czy dokladnie jest dokrecona prawa pokrywa silnika. Juz jej niewielki luz spowoduje problemy z dzialaniem sprzegla. Jesli to jest ok, mozesz sprobowac troche podciagnac linke, jednak jezeli to jest zle ustawiona sruba to tak czy siak musisz regulowac nia. Czasami ukrecaly sie one na łapie i mozliwe, ze przez to nie mozesz jej ruszyc. Awaryjnie mozesz podlozyc jeszcze 1 srut za dlugi popychacz i ewentualnie skrócic nieco sam popychacz zeby bylo akurat dobrze.
2) Sprawdz wszystkie polaczenia i ich uszczelki. Ponadto dokrecenie srubki regulacji obrotow (czasem jak 'wisi na wlosku' w otworze, to ciagnie powietrze i takie cos sie robi). Jesli to nie zadziala, to tylko zostaje regulacja poziomu paliwa i skladu mieszanki jak pisal kolega wyzej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 10:59, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
1.Nie moge tej śrubki ruszyć dlatego że kręciłem śrubokrętem on ze 4 do 5 razy mi zeskoczył i tera ciągle przeskakuje ale troche podkręciłem tylko jeszcze jej mało.
2.nie wiem od czego to ale wcześniej też tak miałem i dałem ten biały czubek z korka od jupika i chodziłajak żyleta nie było góry pod kturą nie wyjdzie.
PS.Może to być że od wstrząsów filter powietrza mi spadł? Ale wcześniej nie miałem filtra to założyłem dałem korek, teraz znowu jak by tak samo zobacze w poniedziałek co z filtrem a jak to nie to to dam mniejszy przelot powierza jak wcześniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 12:38, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Nie ma co sie bawić w korki. Przelot ma być pełny. Z reszta jak tam wolisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 13:20, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
ale jak jest bez korka to sie dławi bardziej nisz teraz i gaśnie a teraz troche sie dławi ale nie gaśnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johnny Moped
Wymiatacz
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 19:39, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Musisz ustawić mieszankę poprzez iglicę, skoro z "dławikiem" jest OK to znaczy że iglicę musisz dać na niższy rowek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zigi105
Początkujący
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Turów
|
Wysłany: Pon 18:07, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
jak ci sprzęgło ciągnie to chyba raczej tą śrubke trzeba odkręcić a nie dokrecic, jak sie nieda ruszyć to wymontuj pokrywe z silnika wyczyśc pożądnie szczotką drucianą zalej wd 40 albo płynem hamulcowym i może odkrecisz ,a to jest śruba M6 czyli na 10 klucz. Jeszce można sie pobawić w wyrzucenie uszczelki spod pokrywy ( u mnie tej uszczelki niema wogóle) lub dać 2 uszczelki , ale to taka robota nie profesjonalna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 18:16, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | jak ci sprzęgło ciągnie to chyba raczej tą śrubke trzeba odkręcić a nie dokrecic | Jesli nie wiesz, to proponuje nie pisać, bo glupoty Pan wypisujesz ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pon 19:29, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
iglica jest na samym dole
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 20:06, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
bazalt napisał: | iglica jest na samym dole | No to juz ja w gore o 1 rowek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto 8:25, 06 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
macq napisał: | bazalt napisał: | iglica jest na samym dole | No to juz ja w gore o 1 rowek |
Powinna być na drugim rowku od góry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 14:53, 06 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
motórzysta napisał: | macq napisał: | bazalt napisał: | iglica jest na samym dole | No to juz ja w gore o 1 rowek |
Powinna być na drugim rowku od góry | Standardowo jest, ale jesli silnik chodzi na ktorymkolwiek rowku dobrze to nie jest to blad- w koncu po cos ta regulacja jest. W tym przypadku nie sugerujemy sie tym jak maja inni, tylko pod swoj silnik regulujemy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto 16:16, 06 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Więc poprubuj ustawić pod swój silnik i daj znać , jeśli to nie będzie to poszukamy przyczyny w innym miejscu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 19:44, 06 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
ok powiem starszemu koledze on jest mechanikiem z zawodu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|