Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pią 18:20, 21 Sty 2011 Temat postu: Mocno się grzeje |
|
|
Witam.Mam pytanie, a w zasadzie to problem,nawet dwa problemy
1.Ogar po wymianie cylka,tłoka i głowicy strasznie się grzeje (niestety tłok,cylek i głowica polskiej produkcji ). Nie są to nowe części,ale w bdb stanie - przełożone z rozebranego silnika. Dodam,że tłok spiłowany o 1mm (czeski też był spiłowany i chodziło cacy)
Do tej pory było ok,ale wszystko było oryginalne (tłok,cylek czeskie no ale lata zrobiły swoje i do wymiany).
2.Problemy są też z odpalaniem, zapłon ustawiany z 10 razy,iskra mocna, niebieska.
Świeca raz szara sucha,raz czarna i mokra.
Dodam że kiepsko się wkręca,ale to wszystko na oryginalnym gaźniku.
Jak przełoże gaźnik od kosiarki odpali za pierwszym no ale na 3 nie ma siły (za mała gardziel).
No i tu pytanie co z tym zrobić,czego to może być wina?Najbardziej boje się tego grzania,on popracuje z pół minuty i jest gorący,że można jajecznice smażyć.
Może to być wina za mocno spiłowanej nóżki tłoka? (przypuszczam,że kolega który uczy się trochę u mnie [on ma jawkę i chce ją remontować i trochę podpatruje co nie co,też go wiele nie nauczę,ale podstawowe rzeczy jak najbardziej] mógł odwalić kichę, bo on dostał to zadanie.Ale miał narysowane ile ma spiłować)
Oczywiście pochwałe za pomoc dam.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ogarzysta200 dnia Pią 18:23, 21 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mięta
Częsty bywalec
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:28, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Zapodaj mu bogatszą mieszankę <=> więcej wachy względem powietrza.
Jak zapłon ustawiasz, ile mm przed GMP?
Jak trochę opóźnisz zapłon powinien również mniej się grzać, zapodaj może tak jak miały blokowane jawki 1,2-1,5mm przed GMP.
Ogólnie silniki chłodzone powietrzem się mocno grzeją, kiedyś mierzyłem i na lajcie na żeberkach cylka dobijało do 120*C
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pią 18:32, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
A czasem nie więcej powietrza?Dzisiaj tak myślałem że jutro mu zacznę dmuchać powietrzem ze sprężarki do gardzieli i może zacznie chodzić skoro czasem się przylewa.
Ustawiam 1.8 mm przed GMP .
EDIT:
A jaka świeca powinna być? Mam teraz ngk BP7HS ale zawsze wszystkim silnikom u mnie odpowiadała ta świeca.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ogarzysta200 dnia Pią 18:50, 21 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mięta
Częsty bywalec
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:50, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Właśnie nie. Zimna (świeża) mieszanka poza spalaniem i smarowaniem również chłodzi.
No ale jak ci zalewa..
Z tą sprężarką to chyba nie za dobry pomysł....
Cytat: | Świeca raz szara sucha,raz czarna i mokra. |
Wyczyść porządnie gaźnik. Może kranik przytkany?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mięta dnia Pią 18:50, 21 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Makster_26
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Pią 18:51, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
mięta napisał: |
Jak trochę opóźnisz zapłon powinien również mniej się grzać, |
wydawało mi sie że na odwrót
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pią 18:54, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Jutro zobaczę z tym gaźnikiem i całą resztą.
Dzięki Panowie za pomoc.
Proszę o nie zamykanie bo może ktoś coś jeszcze doda, lub ja jutro jak nic nie poskutkuje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ogarzysta200 dnia Pią 18:55, 21 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Irek
Początkujący
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: Pią 19:08, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
A ona odblokowana jest? Jeśli nie to zapłon w 1,8mm będzie za wczesny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pią 19:39, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Irek napisał: | A ona odblokowana jest? Jeśli nie to zapłon w 1,8mm będzie za wczesny. |
Słusznie zwróciłeś uwagę Kolego,ale jawka odblokowana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 19:53, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Czy silnik trzyma wolne obroty? Szybko spada z wysokich obrotów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pią 21:18, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Silnik praktycznie wcale nie trzyma obrotów, a jak tylko puszczę manetkę to zaraz gaśnie.
(szybko spada z obrotów)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Pią 22:14, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
może filtr zapchany ? ściągnij na 5 min filter (rurę filtra) powietrza , ustaw gaźnik śrubą pomiędzy dyszami, i dysze przedmuchaj, później zmień świecę
i dokłaniutko ustaw zapłon następnie odpal ( ze ściągniętym filtrem) i zobacz jak się zachowuje jak tak to załóż filtr i jak dalej bedzie to samo co wcześniej to szykuj się na kupno filtra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Sob 10:22, 22 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
sportlen napisał: | może filtr zapchany ? |
Filtr jest nowy,kupiony tydzień temu,próbowałem też bez filtra i z filtrem,ale dalej tak samo.
Właśnie idę do garażu i kombinuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Sob 13:37, 22 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Zapłon się przestawił jak obrotów nie trzyma!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SANDOMIERZ
|
Wysłany: Sob 14:34, 22 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
A dotarte te nowe części?? Bo jak nowe to znaczy, że spasowane przez co jest wieksze tarcie i się grzeje... Wina tego spiłowania raczej to nie jest. Ustaw zapłon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Manioko15
Częsty bywalec
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polanka Wielka k. Oświęcimia
|
Wysłany: Wto 18:00, 25 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Może być winny zatkany wydech, podnieś iglicę o1 ząbek może ci tłok puchnąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|