Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
herbal
Początkujący
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:42, 07 Cze 2009 Temat postu: moc!!!!!!! jak ją odnaleźć |
|
|
Witam,
pewnie ten temat był już poruszany niejednokrotnie, ale ja jakoś nie znalazłem na niego wyczerpującej odpowiedzi. Może ktoś napisze mi gdzie zacząć szukać mocy, żeby nie rozpoławiać znów silnika.
Otóż ostatnio przeprowadziłem prawie generalny remoncik silniczka jawki. wszystkie łożyska, simeringi itd. Ładnie wszystko poskładałem, zalałem paliwem i zapalił w zasadzie od pierwszego kopa. Mam nowy gaźnik, nowy cylinder. Niestety nie jestem pewien, czy pierścienie są nowe, bo tłok na pewno nie. W każdym badź razie założyłem takie jakie były (bo poprzedni właściciel miał je rzekomo wymienić więc dałem temu wiarę.
zapala ładnie, praktycznie od pierwszego kopa. ma jednak problem z mocą, która jej gdzieś uciekła. Próbowałem już regulacją gaźnika, zapłonu i nic. jak mocy nie ma tak nie ma. na luzie gazuje całkiej dobrze, choć czasami ciężko wchodzi na obroty, na jedynce jakoś mnie ciąŋnie, ale jestem w stanie utrzymać moto nogami, na dwójce jak z górki to idzie, no a na trójce w zasadzie nie.......
Gdzie szukać, od czego zacząć, być może wymieć pierścionki?????
Czy ktoś jest w stanie mi pomoć???? bo ja już nie mam siły!!!!!!!!! ta jawa powoduje to, że mieszkam ostatnio w garażu ................
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
cinex94
Wymiatacz
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 20:02, 07 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A kompresja Ci nie ucieka???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
herbal
Początkujący
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:05, 07 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
tego za bardzo nie wiem, to znaczy nie wiem jak to dokladnie sprawdzić. jak wykręcę święcę i kopnę, do czuć że idzie powietrze, więc tak jakby jakaś tam kompresja była
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 20:26, 07 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
jak zakładałeś cylinder to nie sprawdzałeś czy pierścienie są dobre?? najlepiej to sprawdzić wkładając pierścień w tuleje cylindra i sprawdzić ile ma przerwy. ale ja bym nie stawiał na kompresje tylko na mieszanke paliwowo-powietrzna lub opóźniny zapłon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
herbal
Początkujący
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:37, 07 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
[quote="plusminus"]jak zakładałeś cylinder to nie sprawdzałeś czy pierścienie są dobre??
no nie sprawdzałem w ten sposób i to może był mój błąd..... z zapłonem już kombinowałem na wszystkie strony, iglice i poziom paliwa też ustawiałem na wszystkie sposoby i nicccccc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
galakty
Wymiatacz
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 5:23, 08 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Heh to szykuj to sie kolejnego remontu Kup nowy tloczek i pierscionki i wtedy sie odezwij
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
herbal
Początkujący
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:35, 08 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
No hej. właśnie zmieniłem tłok i pierścionki. widać zdecydowaną poprawę bo mogę już jechać na trójce. Czuć że ma więcej mocy, ale nadal nie jest jakiś zrywny. Zauważyłem także że nadal wolno wchodzi na obroty, po zmianie biegów potrzebuje chwili żeby się rozpędzić. Pali od pierwszego kopa, czy to może być coś z zapłonem????
I jeszcze jedno: kiedy ustawiałem zapłon i poruszałem całym iskrownikiem nie zauważyłem żeby jakoś wyraźnie zmieniała się przerwa na platynkach. Może przerywacz do wymiany?????
Proszę o porady.......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cinex94
Wymiatacz
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 19:44, 08 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Pierścienie najpierw trzeba dotrzeć dlatego masz muła, tak jest zawsze na początku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 19:44, 08 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
tak masz opóźniny zapłon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
herbal
Początkujący
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 7:08, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
a co zrobic kiedy cały iskrownik jest juz ustawiony w prawo maksymalnie i dalej nie chce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 11:54, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
odkręć magneto, zdejmij z czopu i sprawdź czy ci klin nie nacią drugiego miejsca na magnecie lub czy krzywka nie zeszła z klinka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 14:05, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Tat sytuacja nie moze wystapic, uszczelnij jeszcze dobrze ten cylinder i pamietaj, ze jest na dotarciu... Pewnie jego stan tez nie jest idealny i nadaje sie do szlifu... Jezeli iskrownik masz maks w prawo krec go w lewo, przeciez wszyscy Ci mowia, ze masz zaplon za pozno... Warto sprawdzic czy magneto sie nie obkreca. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
herbal
Początkujący
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:07, 10 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
sorki pomyliłem sie, iskrownik przesuniety jest juz maksymalnie w lewo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 20:25, 10 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
No to masz cos nie tak z magnetem, krzywka lub klinem na wale. Czeka Cie rozbieranie Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
herbal
Początkujący
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:16, 11 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Czy krzywka powinna sztywno siedzieć na tym kliniku na magnecie???? Bo jak tam włożę krzywkę do delikatnie mogę ją obracać na boki...... Czy można źle włożyć iskrownik, czy wejdzie on tylko w jednej pozycji?????
Tak na marginesie, to tak krzywka ma jakiś dziwny kształt. zdaje mi się że jest trochę zjechana, ale nie mam z czym porównać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|