Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto 9:06, 08 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
No to może simmering Ci poszedł .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 10:56, 08 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Osobie ktora zakladala tego posta moze simmering poszedl, objawia sie to spadkiem mocy na rozgrzanym silniku i mocnym kopceniem. U mnie raczej wszystko jest wporzadku, olej nie ucieka a dym jest prawidlowy i tylko leciutko siwiutki. Przy dobrym sloncu ledwo co widac. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gamemaniak17
Początkujący
Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:20, 08 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
A który to simmering mógł pójść, bo ja mam takie objawy. Trochę dymi, chociaż ostanio mniej i jak jest zimny to jedzie jak nurza, a jak się nagrzeje to kluch, że nie chce się zabardzo na obroty wkręcać i ogólnie słaby jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto 11:42, 08 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
gamemaniak17 napisał: | A który to simmering mógł pójść, bo ja mam takie objawy. Trochę dymi, chociaż ostanio mniej i jak jest zimny to jedzie jak nurza, a jak się nagrzeje to kluch, że nie chce się zabardzo na obroty wkręcać i ogólnie słaby jest |
To raczej pierścienie , jak się nagrzeją to silnik się za mocno grzeje .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gamemaniak17
Początkujący
Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:14, 08 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
To co proponujesz zrobić??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 12:54, 08 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Jak na goracym silniku slabnie i sie mocniej dymi to simmering. Jezeli kopci sie tak jak zwykle to pierscienie albo tlok. Albo jest na dotarciu i mu przejdzie. Albo polskie pierscienie i tlok. Albo za duzo lejesz oleju i poprostu pierscienie sie zapiekly. Albo ci sie zaciera. Kombinuj...
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto 16:11, 08 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
pks100 napisał: | Jak na goracym silniku slabnie i sie mocniej dymi to simmering. Jezeli kopci sie tak jak zwykle to pierscienie albo tlok. Albo jest na dotarciu i mu przejdzie. Albo polskie pierscienie i tlok. Albo za duzo lejesz oleju i poprostu pierscienie sie zapiekly. Albo ci sie zaciera. Kombinuj...
Pozdrawiam |
Właśnie przyczyn może być od groma , poprostu zacznij od tych podstawowych , zobacz ile lejesz oleju itd . Jesli to Ci nie pomoże to niestety będziesz musial zagłębić się w silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 16:54, 08 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Najlepiej zaczac od cylindra tam wyeliminujesz kilka rzeczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|