Mam problem
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Wto 9:06, 08 Lip 2008    Temat postu:

No to może simmering Ci poszedł .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 10:56, 08 Lip 2008    Temat postu:

Osobie ktora zakladala tego posta moze simmering poszedl, objawia sie to spadkiem mocy na rozgrzanym silniku i mocnym kopceniem. U mnie raczej wszystko jest wporzadku, olej nie ucieka a dym jest prawidlowy i tylko leciutko siwiutki. Przy dobrym sloncu ledwo co widac. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gamemaniak17
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:20, 08 Lip 2008    Temat postu:

A który to simmering mógł pójść, bo ja mam takie objawy. Trochę dymi, chociaż ostanio mniej i jak jest zimny to jedzie jak nurza, a jak się nagrzeje to kluch, że nie chce się zabardzo na obroty wkręcać i ogólnie słaby jest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Wto 11:42, 08 Lip 2008    Temat postu:

gamemaniak17 napisał:
A który to simmering mógł pójść, bo ja mam takie objawy. Trochę dymi, chociaż ostanio mniej i jak jest zimny to jedzie jak nurza, a jak się nagrzeje to kluch, że nie chce się zabardzo na obroty wkręcać i ogólnie słaby jest


To raczej pierścienie , jak się nagrzeją to silnik się za mocno grzeje .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gamemaniak17
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:14, 08 Lip 2008    Temat postu:

To co proponujesz zrobić??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 12:54, 08 Lip 2008    Temat postu:

Jak na goracym silniku slabnie i sie mocniej dymi to simmering. Jezeli kopci sie tak jak zwykle to pierscienie albo tlok. Albo jest na dotarciu i mu przejdzie. Albo polskie pierscienie i tlok. Albo za duzo lejesz oleju i poprostu pierscienie sie zapiekly. Albo ci sie zaciera. Kombinuj...

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Wto 16:11, 08 Lip 2008    Temat postu:

pks100 napisał:
Jak na goracym silniku slabnie i sie mocniej dymi to simmering. Jezeli kopci sie tak jak zwykle to pierscienie albo tlok. Albo jest na dotarciu i mu przejdzie. Albo polskie pierscienie i tlok. Albo za duzo lejesz oleju i poprostu pierscienie sie zapiekly. Albo ci sie zaciera. Kombinuj...

Pozdrawiam


Właśnie przyczyn może być od groma , poprostu zacznij od tych podstawowych , zobacz ile lejesz oleju itd . Jesli to Ci nie pomoże to niestety będziesz musial zagłębić się w silnik Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 16:54, 08 Lip 2008    Temat postu:

Najlepiej zaczac od cylindra tam wyeliminujesz kilka rzeczy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin