Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 11:21, 05 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
czytałem jak koleś dołożył 3 pierścien do wsk i ponoć mo to dało dużo mocy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ramzes
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:38, 05 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
ma poniewaz 3 pierscieniowy ma lepszą szczelnosc co za tym idzie spreżanie aha i przekrecony tlok do gory nie wplywa na moc ;/.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 15:10, 05 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
ja to napisałem bo kojot sie ytał czy jest różnica w mocy miedzy tłokoem na 2 i 3 pierścienie
|
|
Powrót do góry |
|
|
slawek
Częsty bywalec
Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 16:30, 05 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
jest i to duza
zmieniałem 5 dni temu..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
haston
Początkujący
Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: Śro 21:18, 05 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Wiem ze tlok z 3 pierscieniami są troche lepsze bo lepiej uszczelniają ale ja mam 2 piersciniowy i jest GIT mnie mocy nie brakuje ALE zawsze strzala do dołu na wydecha
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Czw 12:17, 06 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
mi tez mocy nie brakuje roznica moze wtedy byc jak juz silnik na skraju swego zywota
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 6:27, 08 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
a sprawdź świece, zapłon!!!!!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Sob 7:12, 08 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
chyba juz o tym mowilismy :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 8:32, 08 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
na 2 biegu jak silnik rozgrzeje to da sie juz jechać ale na 3 spada z obrotów i trzeba znowu 2 wrzucić a na zimno to tak było nawat na2
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Sob 8:34, 08 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
mki ostatnio sie tak dzieje ale ile lejesz mieszanki??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 13:30, 08 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
tak nie do końca korek na każdy litr
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Sob 14:47, 08 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
czyli ile?? 1:50??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 15:33, 08 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
nie wiem dopiero dzisiaj skombinowałem jakąś miarke a tak to na oko lałem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Sob 17:44, 08 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
:/ nigdy wiecej tak nie rob
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pavloor
Nowy
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 13:35, 25 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Tez tak miałem, ale w srodku tloka jest taka górka (wybrzuszenie) - (mozliwy jakis tam ogranicznik) i zauwazylem ze w czeskim tloku to wybrzuszenie jest mniejsze, a w polskim duzo wieksze. Pamietaj zawsze strzałka w dół.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|