Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz025
Wymiatacz
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Pią 18:21, 01 Lut 2008 Temat postu: mały problem i iskrą |
|
|
a więc tak jechałem i sie zatrzymałem później jak go próbowałem zapalić to nic nie zapalił świeca nie ma iskry a więc tak czy jak sie zapłon przestawił to może nie być iskry czy może sie coś spaliło ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Jack'olik
Wymiatacz
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią 19:05, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
no może masz przebicie na kablach, może się zerwały albo się stykają, może zapłon, świeca lub cewka się spartoliły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
peo2299
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Pią 19:19, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
ja miałem podobnie tylko ja dalem wiecej gazu i teraz nie chce zapali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Pią 21:17, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
jeśli go wyłączyłeś a później nie chciał zapalić to zmień świece i będzie git, przerabiałem to kilka razy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz025
Wymiatacz
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Pią 21:30, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Profi napisał: | jeśli go wyłączyłeś a później nie chciał zapalić to zmień świece i będzie git, przerabiałem to kilka razy | zmieniałem ani na jednej ani na drugiej nie ma iskry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Pią 21:37, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
kondensator mógl pójść albo ustaw zaplon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Sob 8:16, 02 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Zapłon nie ma nic do tego czy iskra jest czy nie ma. Sprawdź platynki może się przepaliły, kondensator mógł pójść, następnie sprawdź cewkę butelkową, stacyjkę w lampie i wszystkie kable. Kumplowi w trasie odczepił się kabel w iskrowniku i pchał motor 10 km do domu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz025
Wymiatacz
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Sob 8:25, 02 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
jeszcze dodam bo chyba nie napisałem że światła też nie działają jak go pcham czy kopie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukasz025 dnia Sob 9:27, 02 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazi
Wymiatacz
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Sob 10:59, 02 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
No to gorzej jak światła się nie żarzą jak kopiesz;/ sprawdź szczegółowo kable może masa gdzieś się obluzowała( stacyjka, cewka butelkowa i tylne światło) a jak nie to to możliwe ale mniej:P że któraś z cewek się spaliła, ale najczęściej od drgań coś się obluzowuje i jest zwarcie pomiedzy młoteczkiem a kowadełkiem, bo izolator może się przetrzeć i wtedy iskry nie będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz025
Wymiatacz
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Sob 16:02, 02 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Bazi napisał: | No to gorzej jak światła się nie żarzą jak kopiesz;/ sprawdź szczegółowo kable może masa gdzieś się obluzowała( stacyjka, cewka butelkowa i tylne światło) a jak nie to to możliwe ale mniej:P że któraś z cewek się spaliła, ale najczęściej od drgań coś się obluzowuje i jest zwarcie pomiedzy młoteczkiem a kowadełkiem, bo izolator może się przetrzeć i wtedy iskry nie będzie | brawo chyba to było nie wiem ale z iskrownika sie iskrzyło dwóch miejsc ruszyłem kondensatorem i chodzi . Ale teraz coś strzela z tłumika i nie chodzi równo czy to zapłon ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazi
Wymiatacz
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Sob 16:26, 02 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
W przypadku jawy to na 99% zapłon. Jak będziesz ustawiał to po zdjęciu głowicy dociśnij cylinder w strone silnika, bo to się minimalnie rozchodzi a potem są błedy w ustawieniu zapłonu. Gdy zakręcisz wałem krawędz tłoka ma dochodzić do końca tulei, czyli GMP ma być oczywiście 0mm. Ustaw na 1,5mm jak masz 50ccm a jak "60" to na 1,8
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pirozol
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: stalowa wola
|
Wysłany: Sob 16:33, 02 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Bazi napisał: | W przypadku jawy to na 99% zapłon. Jak będziesz ustawiał to po zdjęciu głowicy dociśnij cylinder w strone silnika, bo to się minimalnie rozchodzi a potem są błedy w ustawieniu zapłonu. Gdy zakręcisz wałem krawędz tłoka ma dochodzić do końca tulei, czyli GMP ma być oczywiście 0mm. Ustaw na 1,5mm jak masz 50ccm a jak "60" to na 1,8 |
na 1,5mm jak masz zdlawiony silnik, a od 1,8 do 2,0 na oddlawionym przy 50 ccm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|